شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

جنایت هولناک خانوادگی در سرسبز| مقاومت قاتل برای فرار از جرم

پرونده یک قتل خانوادگی در سرسبز روی میز پلیس قرار گرفت و قاتل به سرعت دستگیر شد.

جنایت هولناک خانوادگی در سرسبز| مقاومت قاتل برای فرار از جرم

به گزارش شمانیوز، قتل به دلیل مشکلات خانوادگی بخشی از اخبار حوادث را تشکیل می‌دهد. در طول روز اخبار حوادث مختلفی در سایر استان‌های کشور اعلام می‌شود که پلیس برای جست و جوی قاتل و پیدا کردن سرنخی از آن به اطلاعات زیادی نیاز دارد.

سرهنگ یداله طهماسیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل در پویینک سرسبز7 ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد مقتول به علت شدت جراحت وارده در محل فوت و قاتل نیز از محل متواری شده است.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات صورت گرفته و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در روستای داوودآباد شدند و طی هماهنگی با مقام قضائی با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی قاتل را دستگیر کردند.

سرهنگ طهماسیان اظهار داشت: متهم دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه جرمی شد؛ اما بعد از در رو به رو شدن با مدارک و ادله ماموران به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اعلام داشت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار روانه زندان گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied