شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین

شبکه جدید بیت کوین غوغا به پا کرد | این توکن را دریابید!

در زمان نگارش این خبر، مولتی بیت با قیمت ۰٫۱۱۷ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۵ درصد رشد داشته است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات مولتی بیت هم به ترتیب بیش از ۲۵ و ۱۵۸ درصد افزایش یافته است.

شبکه جدید بیت کوین غوغا به پا کرد |  این توکن را دریابید!

به گزارش شمانیوز: با نزدیک شدن به تاریخ اجرای هاوینگ آتی بیت کوین، چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال در حال تغییر است و در این میان، توجه سرمایه‌گذاران بیشتر به بخش توکن‌های مبتنی بر استاندارد BRC-20 معطوف شده است.

یکی از این توکن‌ها که در روزهای اخیر عملکرد قابل‌توجهی از خود به نمایش گذاشته، مولتی بیت (Multibit) است که با نماد اختصاری MUBI شناخته می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، مولتی بیت با قیمت ۰٫۱۱۷ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۲۵ درصد رشد داشته است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات مولتی بیت هم به ترتیب بیش از ۲۵ و ۱۵۸ درصد افزایش یافته است.

 

brc-20-altcoins-to-buy-with-bitcoin-halving-imminent-1

مولتی بیت یک پل محوری است که بلاکچین بیت کوین را به شبکه‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) مانند اتریوم و بی‌ان‌بی چِین متصل کرده و امکان مبادله توکن‌های BRC-20 بیت‌ کوین را با توکن‌های پرکاربرد ERC-20 در شبکه اتریوم و توکن‌های BEP-20 در زنجیره بی‌ان‌بی فراهم می‌کند. به این ترتیب، این پلتفرم در تقویت نقدینگی و گسترش اکوسیستم بیت کوین نقش بسزایی دارد.

امنیت، اولویت اصلی مولتی بیت است و این پروژه با مکانیسم‌هایی توسعه یافته که به محافظت از حساب‌ها و وجوه کاربران کمک می‌کنند. تیم توسعه‌دهنده مولتی بیت با ادغام آدرس‌ها و وجوه‌ کاربران به آدرس‌های توزیع‌شده میان کیف پول‌های سرد چندامضایی، امنیت وجوه تضمین می‌کند. این پروژه همچنین امکان انتقال داده‌ها را به طور مستقل و ایمن، بدون هیچ‌گونه دخالت شخص ثالث، فراهم می‌سازد.

بر اساس داده‌های بازار، ارزش مولتی بیت در یک سال گذشته، به میزان چشمگیر بیش از ۲،۱۶۰ درصد افزایش یافته که بر جایگاه این ارز دیجیتال به عنوان یک مدعی برتر برای سرمایه‌گذاری تأکید می‌کند.

مولتی بیت چیست؟

مولتی بیت (Multibit) یک پروتکل پل بلاکچینی است که برای اتصال سه شبکه بلاکچینی اصلی، یعنی اتریوم، بیت کوین و بایننس اسمارت چین (BSC) طراحی شده است. این پروتکل به کاربران امکان میدهد تا دارایی ‌های خود را بین این سه شبکه به راحتی و بدون نیاز به واسطه ‌های شخص ثالث منتقل کنند. پل مولتی بیت (MultiBit) با پل زدن توکن‌ ERC۲۰ و توکن ‌BRC۲۰، نقدینگی توکن‌های BRC۲۰ را افزایش میدهد و باعث رشد و توسعه اکوسیستم بیت‌کوین میشود.

با این پلتفرم، فرآیند آوردن توکن های BRC۲۰ به اتریوم کارآمد و ساده میشود. دیگر محدود به محدودیت‌های اکوسیستم‌ های بلاکچین جداگانه نیست، کاربران میتوانند از قدرت شبکه گسترده اتریوم، زیرساخت قوی و اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) پر رونق استفاده کنند.

فرقی نمیکند شما یک علاقه‌ مند باتجربه ارزهای دیجیتال باشید یا یک سرمایه‌گذار نوپا، پل مولتی بیت دروازه‌ای به دنیای نقدینگی، قابلیت همکاری و انعطاف‌پذیری مالی افزایش یافته ارائه میدهد. توکن BRC۲۰ خود را به طور یکپارچه به اتریوم منتقل کنید، درها را به روی فرصت های سرمایه گذاری متنوع، مبادلات غیرمتمرکز، پلتفرم های وام دهی و موارد دیگر باز کنید.

مولتی بیت در سال ۲۰۱۷ توسط شرکتMultibit ، یک شرکت فناوری مستقر در هلند، توسعه یافت. این پلتفرم در ابتدا برای تسهیل مبادلات بین بیت کوین و اتریوم طراحی شده بود، اما در سال ۲۰۲۰، پشتیبانی از بایننس اسمارت چین نیز به آن اضافه شد.

بنیانگذاران این پلتفرم، دو برادر به نام‌های دیوید و اریک وینکلمان بودند. دیوید وینکلمان یک مهندس نرم‌افزار بود، پیش از این در شرکت‌های فناوری بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت کار میکرد. اریک وینکلمان، یک کارآفرین، پیش از این یک شرکت فناوری موفق در زمینه تبلیغات دیجیتال راه‌اندازی کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied