شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

سرمای هوا این ادارات را تعطیل کرد | جزییات تعطیلی ادارات

بیرجند- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و بارش برف در استان شرایط پنج شهرستان استان ویژه لحاظ شده است.

سرمای هوا این ادارات را تعطیل کرد |  جزییات تعطیلی ادارات

به گزارش شمانیوز؛ محمدعلی آخوندی  اظهار کرد: با عنایت به اعلام هشدارهای هواشناسی ناشی از استمرار بارش برف تا فردا و کاهش شدید دمای هوا، در ۵ شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان، زیرکوه و قائنات، شرایط ویژه ای لحاظ شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و لحاظ جمیع شرایط، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی در بخش سرداران شهرستان نهبندان و در تمام نقاط شهرستان‌های سربیشه، درمیان و قائنات به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گفته وی؛ در شهرستان زیرکوه فقط در مقطع ابتدایی، کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری خواهد بود و مدارس دیگر مقاطع به روال شرایط عادی دایر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به پیشنهاد پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، متذکر شد: با توجه به احتمال یخ زدگی جاده‌ها متأثر از استمرار بارش برف و برودت هوا در ابتدای صبح، با هدف حفظ ایمنی ترددها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های سربیشه، درمیان، زیرکوه و قائنات با دو ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

آخوندی با تأکید بر اینکه نزولات جوی و برودت هوا تا اوایل هفته آینده ادامه دارد، گفت: توصیه اکید ما به همه هم استانی‌های عزیز این است که حتی المقدور از سفرهای غیرضروری در این ایام پیش رو بپرهیزند.

به گفته وی؛ در شرایط اضطراری و ضرورت انجام سفر، رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از امکانات و تجهیزات لازم به ویژه زنجیر چرخ توصیه می‌شود.

وی با اشاره به گزارش‌های رسیده از خراسان رضوی و بارش مداوم برف در این استان که منجر به تعطیلی مدارس در اغلب شهرستان‌ها شده، اظهار داشت: با عنایت به بارش شدید برف در محور بیرجند- مشهد، شهروندان برنامه سفر خود به سمت مشهد مقدس را به زمان دیگری موکول کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied