شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان تهران چهارشنبه 9 اسفند 1402

در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان تهران برای روز چهارشنبه 9اسفند 1402 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان تهران چهارشنبه 9 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی جدید، همچنین تعطیلی مدارس در دو روز گذشته، برودت هوا امکان اینکه تعطیلی مدارس استان تهران برای روز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ تمدید شود وجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان تهران در روز چهارشنبه ۹ اسفند می‌پردازیم.

تکمیلی یک  درباره تعطیلی مدارس استان تهران

با وجود سرما و پیش بینی سازمان هواشناسی نسبت به ورود سامانه بارشی جدید و همچنین یخبندان و تعطیلی مدارس در دو روز گذشته در استان تهران، هنوز پیچ اطلاعیه رسمی درباره تعطیل مدارس استان تهران در روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه منتشر نشده است. هر لحظه که جدیدترین اطلاعیه از سوی آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس استان تهران در روز چهارشنبه منتشر شود در این خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

سازمان هواشناسی کشور از ماندگاری هوای سرد به ویژه در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: امشب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و فردا با تقویت فعالیت این سامانه به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

آسمان تهران امروز و امشب ابری در بعضی ساعات همراه با مه رقیق و بارش برف و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده که احتمال کولاک برف نیز وجود دارد. همین شرایط برای فردا نیز رخ خواهد داد و بارش‌ها تا روز پنجشنبه در تهران تداوم دارد.

مدارس ابتدایی و متوسطه (دوره اول و دوم) شهرستان های فیروز کوه، پردیس، دماوند و رودهن در نوبت صبح و بعد ازظهر غیرحضوری شد.

 بعلت برودت هوا مناطق ۱ و ۲ و ۴ و ۵ شهر تهران دبستان در دو نوبت صبح و عصر غیر حضوری و کودکستان تعطیل اعلام می گردد . 

استانداری تهران: بدلیل برودت هوا مناطق ۱،۲،۴و۵ شهر تهران مقطع دبستان در دونوبت صبح و عصرفردا چهارشنبه ۹ اسفند غیر حضوری شد. 

همچنین کودکستان‌های این مناطق هم تعطیل اعلام شد. 

بخش کن، سولقان ، لواسانات ،رودبار قصران و شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه نیز بدلیل برودت هوا فردا چهارشنبه ۹ اسفند غیر حضوری شد و کودکستان‌ها تعطیل اعلام ش. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تعطیل کنید.

  • ناشناس

    کاش تعطیل باشه چون امتحان فیزیک دارم خیلی سخته اگه تعطیل کنن ممنونم❤️

  • ناشناس

    عاااااالی

  • ناشناس

    سلام به نظر من تعطیل کنید چون خیلی هوا سرده و بچه ها مریض میشن

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    ممنون بابت اطلاع رسانی

  • ناشناس

    چرا فقط مقطع ابتدایی تعطیل میکنید؟