شمانیوز
شما نیوز

لیندا کیانی | استایل لیندا کیانی

سر و کله لیندا کیانی با استایل جیغ پیدا شد | این تیپ لیندا کیانی همه را شوکه کرد

در خبر زیر عکسی از استایل جیغ و متفاوت لیندا کیانی بازیگر ایرانی را مشاهده میکنید.

سر و کله لیندا کیانی با استایل جیغ پیدا شد | این تیپ لیندا کیانی همه را شوکه کرد

به گزارش شمانیوز :عکسی از تیپ جدید لیندا کیانی منتشر شده است. این تیپ و استایل رنگ جیغ لیندا کیانی به شدت مورد توجه مخاطبین واقع شده است. خانم لیندا کیانی از جمله بازیگرانی است که زندگی بدون حاشیه را انتخاب کرده است.خانم لیندا کیانی از جمله بازیگرانی است که زندگی بدون حاشیه را انتخاب کرده است لیندا کیانی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است اما اوج شهرت و محبوبیت لیندا کیانی مربوط به سریال وضعیت سفید می‌باشد.در ادامه تصویر جدید لیندا کیانی را مشاهده می‌کنید.

لیندا کیانی

زندگی نامه لیندا کیانی 

لیندا کیانی چهره شناخته شده کشورمان در دنیای بازیگری سینما و تلویزیون است. این بازیگر خوشنام ایرانی در تاریخ 23 شهریور 1359 در شهر آبادان متولد شده است.

لیندا کیانی از بازیگران بی حاشیه است البته معمولا اخبار نادرست به شکل شایعه در فضاهای مجازی درباره چهره های مطرح هنری و ورزشی منتشر می شود که لیندا کیانی هم از این حواشی مصون نمانده است چراکه در فضای مجازی اینستاگرام به تازگی درباره کشف حجاب بازیگران اخبار زیادی منتشر می شود که نام لیندا کیانی هم در بین آنها به چشم می خورد و عکس هایی با پوشش غیرمتعارف از او پخش شد که بسیاری بر این باورند که  این عکس ها فتوشاپ بوده است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied