شمانیوز
شما نیوز

گوشی همراع

خریدن یک گوشی اقتصادی و به مصرف چقدر هزینه دارد + جزییات

قیمت جدید گوشی‌های شیائومی منتشر شد.

خریدن یک گوشی اقتصادی و به مصرف چقدر هزینه دارد + جزییات

به گزارش شمانیوز: شیائومی یکی از محبوب ترین برندهای موبایل است که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده است. در بازار موبایل ایران این گوشی نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده است.

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ و شیائومی را در ادامه بررسی کرده‌ایم.

اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی و به صرفه دارید و بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نمی‌توانید هزینه کنید، خرید گوشی‌های شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. شیائومی گوشی‌های باکیفیت و با قیمت‌های مناسبی دارد که حتی با ۳ یا ۵ میلیون تومان نیز می‌توانید صاحب یکی از آنها شوید.

 

قیمت گوشی‌های شیائومی

گوشی شیائومی مدل Poco C۴۰ دو سیم کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین، مدل Poco C۶۵ دو سیم کارت با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت خورده است.​

گوشی شیائومی مدل Poco M۶ Pro دو سیم کارت با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت، ۱۰ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی معروف و اقتصادی شیائومی یعنی Redmi Note ۱۱ Pro Plus ۵G نیز به قیمت ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت دارد.​

ارزان‌ترین مدل شیائومی در بازار نیز، گوشی Redmi A۲ Plus است که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم دارد.

در جدول زیر، قیمت مدل‌های دیگر شیائومی را می‌خوانید.​

توجه داشته باشید که تیترکوتاه دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied