شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

ببینید | هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا شد | فیلم کامل از فیگور هادی چوپان در مسابقات

هادی چوپان با ارائه ورژنی بی‌نظیر از خودش، در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا با شکست سامسون داوودا موفق شد قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا شود.

ببینید | هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا شد | فیلم کامل از فیگور هادی چوپان در مسابقات

به گزارش شمانیوز، هادی چوپان، در سال ۱۳۶۶ در استان فارس متولد شد و 36 سال سن دارد. هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا 2023، 2022 و 2020 به عناوین قهرمانی دست پیدا کرده است. دو هفته پیش، هادی چوپان برای اولین بار روی استیج آرنولد کلاسیک آمریکا حضور پیدا کرد و با ارائه‌ی ورژنی شگفت‌انگیز از خودش، که به گفته‌ی بسیاری از کارشناسان بهتر از مستر المپیای 2023 بود، موفق شد به عنوان قهرمان این رقابت‌ها شناخته شود. هادی چوپان در گذشته چندین بار موفق شده بود سامسون داوودا را شکست دهد. این بار نیز همین داستان تکرار شد و  قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا شد. هادی چوپان جایزه 150 هزار دلاری نفر اول را از دست دو اسطوره بدنسازی جهان رونی کلمن و آرنولد دریافت کرد.

ببینید | هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا شد

استوری هادی چوپان و هانی​

هادی چوپان، فوق ستاره بدنسازی ایران و جهان، که هم اکنون برای دومین بار در مسترالمپیا آماده می‌شود، پس از کسب جایزه 300 هزار دلاری در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه 150 هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را به خود اختصاص داد.

هادی چوپان

اما اتفاق ویژه‌ای برای هادی چوپان رخ داد که او مدال و تندیس قهرمانی خود را از دو اسطوره بدنسازی جهان دریافت کرد. رونی کلمن، که وضعیت جسمانی مناسبی ندارد و با عصا حرکت می‌کند، با حضور روی استیج مدال را به هادی اهدا کرد و از سوی دیگر آرنولد هم مانند همیشه تندیسی که ویژه قهرمان مسابقات آرنولدکلاسیک است را به هادی چوپان تحویل داد.

هادی چوپان

این لحظه ویژه‌ای برای هادی چوپان بود و به نظر می‌رسید او نیز از قرار گرفتن در یک قاب سه نفره با آرنولد و رونی کلمن که هر دو 15 قهرمانی در مسترالمپیا دارند، کاملا هیجان زده است.

هادی چوپان

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ماشاالله قهرمان من از طرف مردم افغانستان بهت تبریک میگم امیدوارم پله های موفقیت رو با سرعت جت بری بالا پهلوان باعث افتخار تمام فارسی زبانانی خدا شاهد ک چقدر ب وجد اومدیم تنت سلام قهرمان