شمانیوز
شما نیوز

یکتا ناصر

منوچهر هادی از یکتا ناصر شکایت کرد | پای خواهر یکتا ناصر به این دعوا باز شد

نیکتا ناصر خواهر یکتا ناصر بازیگر که در چند روز اخیر به دلیل دعوای خانوادگیشان با همسر سابقش منوچهر هادی حواشی زیادی داشت درباره این ماجرا پست تامل برانگیزی منتشر کرد.

منوچهر هادی از یکتا ناصر شکایت کرد | پای خواهر یکتا ناصر به این دعوا باز شد

به گزارش شمانیوز؛ یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که تا چندی پیش خبر جداییش از منوچهر هادی را رسانه ای نکرده بود، شب عید 1403 دعوای خانوادگیشان را به فضای مجازی کشاند و با اشک و آه در مورد ربوده شدن دخترش سوفیا توسط پدرش گفت. اختلاف منوچهرهادی و یکتا ناصر به اینجا ختم نشد و نه تنها با واکنش آقای کارگردان و جمله وایرال شده اش(خدا به طایفه ناصر رحم کرد) همراه بود، بلکه خانواده منوچهر هادی و یکتا ناصر هم وارد اختلافات این زوج سابق شدند و حواشی مختلفی را در فضای مجازی رقم زدند.

یکتا ناصر

من یک خواهرم صرفنظر از شغل،خواهرم برایش جان میدهم برای یک لحظه شادی او برای محافظت از او و برای نجاتش از این جنگ نابرابر

اما...

یکتا ناصر و منوچهر هادی

اما برای رهایی تمام مادران دختران دخترم و زنان سرزمینم از چنگال به عدالتی و زن ستیزی در یک جنگ نابرابر مبارزه میکنم آبرویی ندارم آن آبرویی که با رفت و برگشتش قرنهاست زنان را به سکوت واداشته است را ندارم.

از این رو هم بی آبرو خوانده میشوم، تلاش میکنم این مفاهیم جنسیت زده را بی اعتبار کنم در کنار دیگر زنان فهیم و آگاه دنیا و ایران همصدا با خواهرم یکتا ناصر که سکوت را شکست و با رسانه ای کردن دردش خشونت علیه زنان را فریاد کشید.

یکتا ناصر

درد یکتا ناصر بحث خانوادگی نیست بلکه موضوعی کاملا عمومی و اجتماعی ست. اشتباهش این بود که از ترس رسیدن به این روزها و شبها سکوت میکرد، مدارا میکرد. تا پای طلاق میرفت و برمیگشت مدارا میکرد... هر زمان تصمیم میگرفت ایستادگی کند ترس از این اتفاقات مانعش میشد با یک نفر طرف نبود طرف حسابش یک تفکر بود.

با پشتوانه کدام قانون میجنگید مهریه پنج سکه اهرم فشار بود؟؟

باید توان جنگیدن را در خود میافت... حق طلاق داشت ولی با گونه ای متفاوت طرف بود... بالاخره خسته شد و سکوت را شکست....

مادر برای فرزندش از جان میگذرد میگویید آبرو، اصلا این کلمه ابرو از کجا آمده است؟؟

منوچهر هادی در ادامه جنجال‌های شش رو گذشته نوشت:«جناب محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران من طبق قرار با دادگاه خانواده دخترم را از مادرش تحویل گرفتم تا چهارم فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم سر ساعت خدمت رسیدم و آنچه با احترام فرمودید را انجام دادم خود پدر و وکیل خانم ناصر شاهد هستند که چقدر جلسه با مدیریت شما صمیمی و‌محترم برگزار شد.

من خدمت شما عرض کردم این خانم طبق رفتارهای سابقش که بارها و بارها دخترم را ماه به ماه و حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل ندادند و تلفن دخترم را هم خاموش کردند و از دیدار دخترم در مدرسه هم قصد داشتند جلوگیری کنند و حتی یکهفته دخترم را به مدرسه نبردند که من و خانواده ام او را نبینبم همه اینها را سکوت کردم و رسانه ای نکردم. امروز به شما گفتم ایشان دخترم را ببرند مجدد تلفن او را خاموش میکنند و ارتباط را قطع میکنند گفتم ایشان دوباره پست میگذارند و‌دوباره وارد حاشیه میشوند شما تمام مدت داسوزانه از ایشان دفاع کردید و گفتید هادی جان مادره گفتم چشم خداروشکر جناب قاضی دیدید چگونه جواب محبتها و حمایتتان را داد.

 خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفن جلوی اینهمه تشویش و بی آبرویی را بگیرید.

دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یکنفر با سو استفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند

دروغهای پی در پی تهمت‌های مکرر یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من؛ اتهام دزدی دخترم به من؛ حضانت بچه طبق قانون و امضا و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق نامه از هفت سالگی یعنی بیست و دو آذر ۱۴۰۲ با منه و من هنوز موفق نشدم اور از ایشان بگیرم.

چه حقی از این مادر گرفته شده ؟

چه کار که نگردند؟

 الان که طفل معصومم را تحویلتان دادم

پس نگرفتید، تحویلتان دادم با احترام

بس کنید ترو به آنچه میپرستید بس کنید

همچنان بانو یکتا ناصر که جز توهین دروغ مظلوم نمایی از شما چیزی ندیدم بخاطر سوفیا بس کن

 مگر جناب شهریاری نگفتند خودتون پستهای قبلی رو‌پاک کنید خواهرتم پستهای محرک خود را پاک کند و قرار شد همانجا عکس بگیرند و خودشان از طرف دادسرا رسانه ای کنند که همه چی تمام شده است چرا به دروغ میگویی مخفیانه خدارو شکر خیلی چیزها به قاضی دادگاه و هیئت همراه ایشان ثابت شد انشااله زمان چیزهای دیگر را هم ثابت میکند.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied