شمانیوز
شما نیوز

پرستو صالحی

پرستو صالحی با شهرام صولتی ازدواج کرد؟ l صمیمیت بیش از اندازه پرستو صالحی با شهرام صولتی

به تازگی عکسی از پرستو‌صالحی با شهرام صولتی منتشر شده است که صمیمیت این عکس به طوری است که مخاطبان به ازدواج این بازیگر اشاره کرده‌اند، در صورتی که ازدواج این بازیگر با شهرام صولتی صحت ندارد.

پرستو صالحی با شهرام صولتی ازدواج کرد؟ l صمیمیت بیش از اندازه پرستو صالحی با شهرام صولتی

به گزارش شمانیوز؛ به تازگی عکسی از پرستو صالحی منتشر شده است که در این عکس پرستو صالحی صمیمیت بیش‌از اندازه با شهرام صولتی دارد.  پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی است.مادر پرستو صالحی خانه دار است  پرستو صالحی یک برادر دارد.  پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. پرستو صالحی که چند سالی است از ایران رفته و در خارج کشور زندگی می کند. پرستو صالحی به ترکیه مهاجرت کرده است. در ادامه تصویری از  پرستو صالحی با شهرام صولتی مشاهده می کنید: 

پرستو صالحی

پرستو صالحی: حرفه بازیگری و هنر ته ندارد و من فکر می کنم هنوز اوایل راهم و با توجه به وقفه طولانی که در کارم افتاده، الان در موقعیت یک شروع مجدد هستم. راستش فکر می کنم در انتخاب هایم اشتباه هایی کردم و این وقفه ها هم تقصیر خودم بوده است. ولی از جایگاهی که الان در آن هستم راضی نیستم چون سال های اول شروع خوبی داشتم و متاسفانه در جایی متوقف شد. برگشتن به سال های پرانرژی جوانی هم سخت است و اصلا امکان پذیر نیست چون گذشته و کاری نمی توان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied