شمانیوز
شما نیوز

رضا عطاران

جدیدترین تصاویر رضا عطاران و همسرش + بیوگرافی

رضا عطاران در رشتهٔ اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگر در تئاتر حسن حامد در دههٔ ۱۳۶۰ صورت گرفت و این همکاری تا سال ۱۳۷۱ ادامه داشت.

جدیدترین تصاویر رضا عطاران و همسرش + بیوگرافی

به گزارش شمانیوز: در این گزارش با رضا عطاران بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، خواننده و تدوین‌گر ایرانی آشنا می شوید.

بیوگرافی رضا عطاران:

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در یکی از محله‌های شهر مشهد به‌ دنیا آمد پدر و مادرش از اهالی بخش کاخک شهرستان گناباد از توابع خراسان رضوی بودند.

رضا عطاران دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد.

با وجود علاقه به رشته تحصیلی‌اش، به بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی روی آورد. رضا عطاران کار اصلی خود را در دهه ۱۳۶۰ در تئاتر مشهد با مرحوم حسن حامد شروع کرد، در این دوران او تماما نقش‌های غیر کمیک بازی کرد این همکاری تا مرگ حسن حامد در سال ۱۳۷۱ ادامه داشت.

اولین حضور رضا عطاران در تلویزیون با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بیداران در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی اصغر عبداللهی آغاز شد؛ اما آغاز پیشرفت او در بازیگری به مجموعهٔ پرواز ۵۷ مربوط می‌شود. رضا عطاران در سال ۱۳۷۳ در ساعت خوش حضور پیدا کرد.

این مجموعه باعث پیشرفت او در بازیگری شد، رضا عطاران در ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری در کنار بازیگرانی چون رضا شفیعی جم، نصرالله رادش، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی کارهای کمدی خود را در تلویزیون آغاز کرد.

رضا عطاران

وضعیت تاهل رضا عطاران :

رضا عطاران با فریده فرامرزی ازدواج کرده و متاهل می باشد، وی با وجود گذشت سال ها از ازدواجش هنوزبچه دار نشده است.

درباره فرزنددار نشدن وی صحبتهای زیادی مطرح شده بود. عطاران اما درباره دلیل بچه دار نشدن می گوید: 

من بچه خیلی دوست دارم و وقتی بچه های مردم را می بینم حسودی ام میشود که اینقدر دوست داشتنی، باحال و زیباترین موجودات روی زمین هستند.

اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است.

رضا عطاران با همسرش فریده فرامرزی در آثاری چون صندلی خالی و استراحت مطلق ایفای نقش کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • روژان مومیوند

    موندم خدایا چه عتیقه هایی زن یا شوهرانشان هستن

  • ناشناس

    واقعا رضا عطاران حیفه چقد پیر شده ایشالا همیشه سالم باشه