شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

هشدار هواشناسی به تهرانی ها | مردم مراقب باشند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان تهران طی سه روز آینده صاف تا قسمتی نیمه ابری خواهد بود و همچنین از سه‌شنبه (۲۵ آبان‌ماه) روند کاهش دما آغاز خواهد شد.

هشدار هواشناسی به تهرانی ها | مردم مراقب باشند

به گزارش شمانیوز: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با پایداری نسبی جو طی سه روز آینده به همراه آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد شهری، انباشت آلاینده‌ها با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از روز دوشنبه (۲۴ آبان ماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و از ظهر سه‌شنبه (۲۵ آبان ماه) تا اواخر وقت چهارشنبه (۲۶ آبان ماه) در بعضی ساعات در نیمه جنوبی استان بارش باران و وزش باد و در نیمه شمالی بارش باران و برف و مه مورد انتظار است.

همچنین طی این مدت در ارتفاعات و دامنه‌ها، مه و کاهش دید و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود. از امروز (۲۲ آبان ماه) تا فردا (۲۳ آبان ماه) افزایش نسبی دما و از سه شنبه (۲۵ آبان ماه) تا اواخر وقت چهارشنبه (۲۶ آبان ماه) کاهش محسوس دما به طور میانگین ۴ تا ۷ درجه سلسیوس و در نواحی شمالی یخبندان شبانه سطح زمین مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی و فیروزکوه با دمای ۷ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آسمان تهران فردا (۲۳ آبان ماه) صاف به همراه غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۴ آبان) ابری به همراه غبار محلی  و وزش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied