شمانیوز
شما نیوز

احمد گل‌محمدی

فوری/ احمد گل محمدی درگذشت

احمد گل‌محمدی مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی براثر ابتلا به کرونا درگذشت.لازم به ذکر است این شخص تنها تشابه اسمی با یحیی گل محمدی دارد و یحیی گل محمدی در صحت و سلامتی کامل است.

فوری/ احمد گل محمدی درگذشت

احمد گل‌محمدی مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی براثر ابتلا به کرونا درگذشت. احمد گل‌محمدی مترجم و مدرس دانشگاه امروز شنبه ۳۰ مرداد بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

بنابر این گزارش گل محمدی  اولین استاد شاغل دانشگاه علامه طباطبائی است که بر اثر کرونا رحلت می‌کند.

پیام تسلیت هیات رییسه دانشگاه علامه طباطبایی به این شرح است: 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناباورانه درگذشت عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر احمدگل محمدی بر اثر ابتلا به کرونا بسیار اندوهناک و متاثرانه بود. این استاد گرانقدر، دانشمند، فرزانه  فقید سال های متمادی فعالانه در دانشگاه حاضر و مشتاقانه به تعلیم و تحقیق مشغول بود. هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی فقدان این استاد گرانقدر را به خانواده آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و استادان گرانقدر دانشگاه و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده یاد رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماید.

بی شک همواره خاطرات حضور، زحمات و خدمات ایشان  در خاطر دانشگاه و دانشگاهیان به احترام و ستایش خواهد ماند.

احمد گل محمدی متولد 1347  ارسباران و فارغ‌التحصیل جامعه‌شناسی سیاسی (با گرایش ایران) از دانشگاه تهران بود. او در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به‌عنوان دانشیار تدریس می‌کرد و عضویت در کمیته علمی بررسی وحدت و هویت ملی، همکاری در تنظیم آیین نامه وظایف اعضای هیات علمی پژوهشی، ویراستاری علمی مجموعه سخنرانی‌های هفته پژوهش، عضویت در شورای برنامه‌ریزی و کمیته شورای انتشارات دانشکده علوم سیاسی علامه طباطبایی و عضویت در کمیته همایش تاریخ و علوم سیاسی بخشی از فعالیت‌های اجرایی او بود.

وی به همراه محمد ابراهیم فتاحی کتاب ایران بین دو انقلاب نوشته یرواند ابراهامیان را ترجمه کرده است.

ترجمه کتاب های درآمدی بر تاریخ فلسفه، معنا فرهنگ و زندگی اجتماعی، درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی، بنیادهای علم تاریخ از دیگر فعالیت های وی است.

آن مرحوم نویسندگی کتاب های جهانی شدن هویت و فرهنگ همچنین چیستی تحول و چشم انداز دولت را برعهده داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied