شمانیوز
شما نیوز

بهاره افشاری و همسرش

تیپ جدید بهاره افشاری در پارکینگ + عکس جدید بهاره افشاری

بهاره افشاری از تیپ جدیدش رونمایی کرد .

تیپ جدید بهاره افشاری در پارکینگ + عکس جدید بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر جوان و باتجربه سینما و تلوزیون است . بهاره افشاری در کارگردانی هم اثاری در کارنامه خود دارد . بهاره افشاری با سریال او یک فرشته بود معروف شد و در سریال فاصله ها بین مردم جا افتاد . در ادامه عکس جدید بهاره افشاری را می بینید . 

بهاره افشاری

عکسی از استایل متفاوت و دیده نشده بهاره افشاری بازیگر زن ایرانی در یک مکان متفاوت را ببینید. بهاره افشاری تصویری را از خود با استایلی جذاب و چهره ای رنگ و رو پریده منتشر کرد. بهاره افشاری بازیگر مطرح و شناخته شده در جدیدترین پست خود عکسی را با استایل یکسره مشکی و بدون آرایش به اشتراک گذاشت.بهاره افشاری هنرپیشه و طراح لباس ایرانی متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود است.وی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را اغاز نمود و در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد.وی پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.از نمونه آثار او می توان به آینده، او یک فرشته بود، ممنوعه، روزگار قریب، معراجی ها، دردسر بزرگ، پایان نامه و تسویه حساب اشاره کرد.

در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد.[۳] در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند.[۴] بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژاد چند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌است.

خانواده

بهاره افشاری بازیگر 36 ساله کشورمان در یک خانواده کم جمعیت متولد شده است. این بانوی هنرمند تنها یک برادر به اسم بابک دارد که او با دختر آقای سهیلی صبا سهیلی ازدواج کرده است. به گفته بهاره من در عروسی برادرم یک ساعت نشستم، چون نمیخواستم دیگران را معذب کنم.

پدر او تولیدی لباس داشت به همین دلیل از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود.

خانواده مذهبی

من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم. بیشتر خاطرات من و دوره بچگی من در محرم‌ها و تکیه‌ها بوده ولی هیچ وقت هیچ جا نگفتم. تمام این سال‌ها آدم معتقدی بزرگ شده‌ام نه مذهبی یا هرچیز دیگری که اسمش هست. بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم که تسلیم شده‌ام.

هر روز صبح که از خانه‌ام بیرون می‌آیم عادت دارم که بسم‌الله می‌گویم و باورم بر این است که بسپرم خودم رو به چیزی که مافوق من است و بالای سر من است و همه این سال‌ها مواظب من بوده است. به این خانه که می‌خواستم بیایم به برادرم گفتم که جای این که هر روز یه چیزی را بخوانم در دلم و یک روزهایی حتما یادم می‌رود، وقتی می‌خواهم بروم بیرون این را ببینم و بخوانم. و الان دیواری به اندازه دیواری که الان پشت سر شماست آیه‌های قرآن است در خانه‌ی من.

تحصیلات

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلم بازیگری دارد، مدتی کار مونتاژ و عکس می کرد و قبل از بازیگری طراح لباس بود و در حال حاضر کارگردانی نیز میکند

ازدواج

بهاره کیان افار تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد است.

مزون لباس

 بعدا از گرفتن دیگلم، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied