شمانیوز
شما نیوز

(تصاویر) رونمایی جنسیس از یک SUV جدید و جذاب

جنسیس از محصول جدید و جذاب خود رونمایی کرد + تصاویر

پس از مدتها انتشار شایعات گوناگون، خودروسازی کره ای جنسیس Genesis که تولید خودروهای لوکس هیوندای را برعهده دارد، از خودروی SUV تمام برقی جدید خود با نام Genesis GV60 رونمایی کرد که از پیشرانه 577 اسب بخاری دو موتوره با حداکثر برد 251 مایل بهره می برد.

جنسیس از محصول جدید و جذاب خود رونمایی کرد + تصاویر

به گزارش شمانیوز : پس از مدتها انتشار شایعات گوناگون، کمپانی جنسیس سرانجام از خودروی SUV تمام برقی جدید خود با نام Genesis GV60 رونمایی کرد که از پیشرانه 577 اسب بخاری دو موتوره با حداکثر برد 251 مایل بهره می برد.

 پس از مدتها انتشار شایعات گوناگون، خودروسازی کره ای جنسیس Genesis که تولید خودروهای لوکس هیوندای را برعهده دارد، از خودروی SUV تمام برقی جدید خود با نام Genesis GV60 رونمایی کرد که از پیشرانه 577 اسب بخاری دو موتوره با حداکثر برد 251 مایل بهره می برد.

 کمپانی جنسیس مدت هاست که برنامه ریزی سازمان یافته ای را برای حضور قدرتمند در بازار خودروهای تمام برقی در پیش گرفته است و تجربه های اول این شرکت نیز قابل اعتنا بوده اند. این سازنده کره ای اکنون با یک SUV جدید با نام Genesis GV60 قصد دارد تا حمله جدی خود به بازار پیشرفته خودروهای برقی آغاز کند. این خودرو که از لحاظ طراحی ارتباط بسیار نزدیکی با خودروی کیا EV6 دارد، اولین خودروی برقی ساخت کره است که به زودی با خودروهای تسلا مدل Y و آئودی Q4 e-tron به رقابت خواهد پرداخت.

پس از معرفی و عرضه خودروی جنسیس G80 Electrified، این دومین مدل الکتریکی این شرکت در اروپا است که قرار است بلافاصله پس از حضور در نمایشگاه ها، از اواخر سال جاری میلادی، روانه بازارها شود. همچنین باید خاطر نشان کرد که این خودروی جدید پس از مدل های G70 Shooting Brake ، G70 ، G80 saloon ، GV70 و GV80 SUV کوچکترین خودرویی خواهد بود که جنسیس روانه بازارهای اروپا می کند؛ چیزی که در این قاره و در سال های اخیر بسیار مورد توجه و علاقه کاربران بوده است.

سازنده کره ای هنوز هیچ مشخصات عملکردی را درباره Genesis GV60 منتشر نکرده اما در عین حال تأکید می کند که این خودرو بر پایه همان E-GMP پایه های Kia EV6 و Ioniq 5 EV طراحی شده است. این بدان معناست که ما می توانیم همان پیشرانه 577 اسب بخاری دو موتوره EV6 GT را به همراه بسته باتری 77.4 کیلووات ساعت و حداکثر برد 251 مایل را برای این خودرو، انتظار داشته باشیم. اگر این خودرو با موتور الکتریکی کمتر قدرتمند 226 اسب بخاری کیا نیز موجود باشد و با همین باتری عرضه شود، می توان انتظار افزایش شعاع حرکتی تا حداکثر 328 مایل را نیز انتظار داشت.

همچنین ما انتظار داریم که زمان شارژ نیز مشابه EV6 باشد، زیرا Genesis GV60 باید همان سیستم الکتریکی 800 ولت را داشته باشد که از شارژ 350 کیلووات پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شارژ 10 تا 80 درصد، زمانی که به شارژر سریع DC مناسب متصل می شوید، فقط 18 دقیقه طول می کشد. به گزارش فرارو، از نظر طراحی، این SUV جدید دارای چراغ های جلوی مسطح و کشیده مشابه Genesis G70 Shooting Brake است. جلوپنجره رادیاتور نیز طراحی مشبک دارد و به شکلی هندسی ملایمی، نشان تجاری شرکت سازنده را تداعی می کند. در کل، شکل این خودرو بسیار شبیه به کیا EV6 است، هرچند با زبان طراحی جنسیس روی بدنه به رنگ سفید اعمال شده است.

جنسیس به دلیل بهره وری آیرودینامیکی، دستگیره های درب بازشو را نصب کرده و آینه های معمولی درهای خود را با دوربین های عقب که به صفحه نمایش های داخل کابین متصل شده اند، جایگزین کرده است. این خودروی برقی جدید همچنین اولین نمونه از «کاپوت تاشو» را در مدل جنسیس نشان می دهد که پنل به بالای بال های جلو متصل شده است. در داخل، جنسیس از اصول طراحی خود یعنی Beauty of White Space پیروی کرده است. کابین تا آنجا که ممکن بوده فضایی راحت و باز ایجاد کرده و دکمه های داشبورد به حداقل رسیده است. صفحه نمایش و سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو، بسیار شبیه به GV80 SUV است، اما کنسول میانی از طراحی «شناور» جدیدی استفاده کرده است. GV60 به عنوان یک EV، یک کابین کاملاً صاف دارد که جنسیس می گوید فضای بیشتری برای سرنشینان در داخل فراهم می کند.

جنسیس

جنسیس

جنسیس

جنسیس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied