شمانیوز
شما نیوز

ماجرای رقص عربی گوهر خیراندیش

مصاحبه گوهر خیراندیش درباره رقص عربی و ایرانی | فیلم جنجالی

گوهر خیراندیش در مصاحبه ای جنجالی از رقص عربی و ایرانی صحبت هایی کرده است که در فیلم زیر مشاهده می کنید.

مصاحبه گوهر خیراندیش درباره رقص عربی و ایرانی | فیلم جنجالی

به گزارش شمانیوز، گوهر خیراندیش از بازیگر بسیار توانمند است که در زمینه طنز بسیار مهارت دارد. گوهر خیراندیش ازدواج کرده ولی همسرش را در سالهای جوانی از دست داده است.برای گوهرخیراندیش حواشی جنجالی زیادی در مراسم عروسی دخترش ایجاد شد. گوهر خیراندیش در مصاحبه ای جنجالی از رقص عربی و ایرانی صحبت هایی کرده است که در فیلم زیر مشاهده می کنید.

بیوگرافی گوهر خیراندیش

  • نام: گوهر

  • نام خانوادگی: خیراندیش

  • تاریخ تولد: 1333/6/1

  • محل تولد: شیراز

  • تحصیلات: کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر

  • همسر: جمشید اسماعیل خانی(درگذشته)

  • فرزندان: امید، آزاده و آناهیتا

زندگی شخصی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال 1349 و در دوران دبیرستان با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت.

بیوگرافی همسر گوهر خیراندیش

جمشید اسماعیل خانی در سال 1329 در فرگ از توابع داراب متولد شد و در سال 1381 فوت کرد.  بازی در تئاتر را سال 1349 تجربه کرد. همچنین آغاز بازی در سینما از سال 1368 با فیلم «زیر بام های شهر» به کارگردانی اصغر هاشمی بود.

گوهر خیراندیش

آسیب های گوهر خیراندیش هنگام فیلمبرداری

گوهر خیراندیش یکی از بازیگرانی است که تجربه آسیب های متعدد سر صحنه را دارد و بارها و بارها سر صحنه با حادثه مواجه شده است.

این بانوی بازیگر در 29 مهرماه 139، هنگام ایفای نقش در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، به کارگردانی بهروز افخمی بر اثر سانحه تصادف دچار مصدومیت شد و از ناحیه سر و استخوان ترقوه دچار شکستگی شد.

سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم یکی دیگر از سریال هایی بود که گوهر خیراندیش سر صحنه آن دچار مصدومیت شد. 23 فروردین ماه 1396 بود که این بانوی هنرمند سر صحنه سریال دیوار به دیوار از ناحیه مچ پا دچار سانحه شد و این اتفاق باعث پاره شدن تاندون پایش گردید و مجبور به عمل جراحی شد.

گوهر خیراندیش

 

گوهر خیراندیش

بازیگری گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش فعالیت در تئاتر را از سال 1349 در شیراز آغاز کرد و بعد از مهاجرت به تهران به ادامه فعالیت هایش در تهران پرداخت و سال 1365 با فیلم روزهای انتظار اصغر هاشمی فعالیت در سینما را آغاز کرد.مجموعه آئینه در سال 1364 اولین تجربه بازیگری گوهر خیراندیش در تلویزیون بود.

گوهر خیراندیش بانوی گریم های خاص سینما

گوهر خیراندیش یکی از بازیگران زن سینمای ایران است که تجربه گریم هایی متعدد را در سالهای بازیگری اش دارد.

این بانوی هنرمند در فیلم اختاپوس، توکیو بدون توقف، بانو و... با گریم هایی دیدنی و خاص مقابل دوربین رفت و به ایفای نقش پرداخت.

گوهر خیراندیش

نقش های ماندگار گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در نقش های ماندگار زیادی در سینما و تلویزیون خوش درخشید و با بازی در این نقش ها ماندگار شد که ما در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر نمناک مروری بر برخی از این نقش ها خواهیم داشت.

گوهر خیراندیش در بانو

شاید اگر بخواهیم یکی از بهترین نقش های گوهر خیراندیش را نام ببریم باید به فیلم بانو ساخته داریوش مهرجویی اشاره کنیم. بانو شاهکاری از داریوش مهرجویی بود که سال 70 ساخته شد و گوهر خیراندیش در این فیلم ایفاگر نقش هاجر بود.

بانو نقطه عطفی در کارنامه هنری گوهر خیراندیش محسوب میشود که این بانوی هنرمند با گریمی بی نظیر در آن به ایفای نقش پرداخت و توانست تندیس بهترین بازیگر جشن خانه سینما را دریافت کند.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در دایره زنگی

یکی دیگر از بهترین نقش های گوهر خیراندیش مربوط به بازی او در فیلم دایره زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی اصغر فرهادی است که پرفروش ترین فیلم فروردین 87 بود.

گوهر خیراندیش در نقش پروین خانم فیلم دایره زنگی در نقش مادری سنتی که با دنیای مدرن امروز همکاهنگی ندارد ایفاگر یکی از بهترین نقش های کارنامه هنری اش شد.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در فیلم دعوت

فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سال 1387 ساخته شد و یکی از فیلم های چند داستانی و پرستاره سینمای ایران بود.

گوهر خیراندیش در این فیلم ایفاگر نقش سیدخانم بود و برای بازی در این فیلم برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از دوازدهمین جشن خانه سینما شد.

گوهر خیراندیش در رسم عاشق کشی

فیلم سینمایی رسم عاشق کشی به کارگردانی خسرو معصومی سال 1381 ساخته شد و در بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

گوهر خیراندیش یکی از هنرمندانی بود که در این فیلم سینمایی مقابل دوربین رفت و برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

گوهر خیراندیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied