شمانیوز
شما نیوز

در نخستین روز از شهریورماه/

مرکز واکسیناسیون کرونا در کارخانه مس و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد

در نخستین روز از شهریورماه و هم‌زمان با روز پزشک، مرکز واکسیناسیون کرونا در کارخانه مس و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد.

مرکز واکسیناسیون کرونا در کارخانه مس و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد

به گزارش شمانیوز: رئیس کمیته پیشگیری از شیوع کرونا درمجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این رابطه گفت: با هدف دسترسی بهتر و آسان‌تر اهالی شهر سرچشمه و کارکنان مجتمع مس سرچشمه به مراکز واکسیناسیون، دو مرکز واکسیناسیون کرونا در محل کارخانه و شهر سرچشمه راه‌اندازی شد.

دکتر مجید سعدلو افزود: مرکز واکسیناسیون کارخانه در محل نمازخانه امام سجاد(ع) و مرکز واکسیناسیون شهر سرچشمه در محل درمانگاه حکیم‌مس، آماده ارائه خدمات و تزریق واکسن کرونا به کارکنان محترم مجتمع و اهالی شهر سرچشمه است.

وی با بیان اینکه سه تیم واکسیناسیون در هر مرکز مستقر شده، یادآور شد: راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون در شهر و کارخانه مس سرچشمه، به همت امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و همکاری مرکز بهداشت شهر سرچشمه انجام گرفته است.

رئیس کمیته پیشگیری از شیوع کرونا در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: این مراکز به‌صورت یک تا دو روز در هفته و بسته به میزان استقبال از واکسیناسیون فعال خواهند بود.

سعدلو در عین‌حال گفت: با رایزنی که با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان داشته‌ایم سعی خواهیم کرد فعالیت این مراکز تا اطلاع ثانوی و تا پایان تزریق واکسن به تمامی رده‌های سنی کارکنان و خانواده‌های آنان در شهر سرچشمه تداوم داشته باشد.

وی از مراجعه ۱۵۰ نفر برای تزریق واکسن کرونا در روز نخست خبر داد و افزود: مراکز واکسیناسیون شهر و کارخانه مس، روزانه ۳۰۰ نفر امکان پذیرش برای تزریق واکسن را دارند.

سعدلو در پایان با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: به کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و خانواده‌های ایشان عرض می‌کنم با توجه به پیک سهمگین پنجم کرونا در کشور، بهترین واکسن، واکسنی است که در دسترس است پس هرچه زودتر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

 

منبع:روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied