شمانیوز
شما نیوز

به‌مناسبت روز پزشک؛

مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از پزشکان معاونت بهداشتی رفسنجان تجلیل کرد

به‌مناسبت یکم شهریورماه، زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از پزشکان شاغل در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تجلیل کرد.

مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از پزشکان معاونت بهداشتی رفسنجان تجلیل کرد

روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه و دکتر ضیایی مدیر امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور در دفتر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، از دکتر احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و دکتر سیدمحسن نژادقادری مدیر گروه بیماری‌های این معاونت تجلیل کردند.

دکتر احمد جمالی‌زاده در این دیدار، از خدمات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مهندس حسین احمدی مدیر این‌ مجتمع در زمینه اقدامات پیشگیرانه از شیوع و درمان بیماری کرونا تشکر کرد و افزود: بحران کرونا طی موج‌های مختلف سعی در تهدید سلامتی انسان‌‌ها دارد که در جهت جلوگیری از شیوع این بیماری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد که قابل ستایش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خاطرنشان‌ کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در همه زمان‌‌های بحرانی کمک کننده است و اگر این‌ مجموعه بزرگ صنعتی و معدنی نبود شاید نمی‌توانستیم‌ از بحران‌ کرونا در رفسنجان به‌خوبی عبور کنیم.

در این دیدار، توسط دکتر ضیایی و آقای ابوالهادی، از پزشکان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز تقدیر شد.

روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied