شمانیوز
شما نیوز

قیمت پژو امروز

قیمت پژو امروز 3 شهریور | جدول قیمت پژو

قیمت انواع خودرو پژو در بازار آزاد امروز چهارشنبه در تاریخ 1400/06/03 را در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت پژو امروز 3 شهریور | جدول قیمت پژو

به گزارش شمانیوز، قیمت انواع خودرو پژو در بازار آزاد امروز چهارشنبه در تاریخ 1400/06/03 را در جدول زیر مشاهده کنید. قیمت پژو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است.

قیمت خودرو

عبدالرضا عساکره در خصوص وضعیت بازار خودرو در اهواز اظهار کرد: قیمت خودرو در بازار از ماه گذشته تاکنون با افزایش تقریبا شدیدی مواجه شده که این موضوع متاثر از افزایش قیمت دلار و پایین بودن میزان عرضه خودروهای پرطرفدار داخلی بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت خودروهای تولید داخل افزود: نسبت به ماه گذشته، قیمت خودروهای تولید داخل به طور متوسط ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان در بازار افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با بیان اینکه بازار خودرو در وضعیت نامساعدی قرار گرفته است، گفت: خودروهای صفر کیلومتر تولید داخل به میزان کم توسط مصرف‌کنندگان واقعی خریداری و اغلب بین خود دلالان معامله می‌شوند.

وی بیان کرد: البته به نظر می‌رسد با استقرار دولت جدید، قیمت خودروهای داخلی تا یک ماه آینده کاهش یابد.

عساکره درباره خودروهای اروندی نیز افزود: افزایش قیمت دلار تاثیری بر قیمت خودروهای اروندی نداشته است و معاملات در این خودروها نیز رونق چندانی ندارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با اشاره به قیمت خودروهای تولید داخل گفت: پژو پارس سال حدود ۲۷۰ میلیون تومان، پژو پارس ال ایکس حدود ۳۱۵ میلیون تومان، سمند ال ایکس حدود ۲۴۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس حدود ۲۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک حدود ۴۶۰ میلیون تومان، دنا پلاس حدود ۳۸۰ میلیون تومان و ۲۰۷ دنده‌ای حدود ۳۴۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

وی با اشاره به قیمت خودروهای اروندی بیان کرد: خودروی سانتافه ۲۰۱۷ نیمه فول حدود ۶۵۰ میلیون تومان، سانتافه مدل ۲۰۱۸ نیمه فول حدود ۷۰۰ میلیون تومان، توسان ۲۰۱۷ نیمه فول حدود ۶۲۰ میلیون تومان و توسان ۲۰۱۸ نیمه فول حدود ۶۶۰ میلیون تومان در بازار اهواز قیمت دارد.

برسی بازار خودروهای داخلی

اکثر خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت را تجربه کردند و خودرو پراید ۱۳۱ در این مدت بر روی ۱۳۹ میلیون تومان ثابت مانده است و خودروهای پراید ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز در این مدت به ترتیب بر روی قیمت های ۱۳۴ و ۱۵۰ میلیون تومان ثابت مانده اند و در این بین اما خودرو پراید ۱۱۱ همچنان می تازد و این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی امروز ۱۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز امروز به نسبت افزایش قیمت های کمتری را شاهد بودند؛ پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶ درصد افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر ۳۱۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت با افزایش قیمت ۰.۶۷ درصدی به ۲۹۷ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵۸ درصد گران شده است و در حال حاضر ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۰.۶۱ درصدی امروز ۳۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.

افزایش قیمت لاستیک خودرو صحت دارد؟

داوود سعادتی نژاد رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت گران شدن تایر، گفت: تا امروز مصوبه ای در این خصوص ارسال نشده است و نمی توان خودسرانه تایر را گران کرد، این گران شدن باید از طریق سازمان حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار کارشناسی و به ما ابلاغ شود. 

این مقام مسئول بیان کرد: برخی شایعات اکنون در فضای مجازی منتشر شده که تایر  از امروز گران شده است اما هنوز مصوبه ای برایمان ارسال نشده است.

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن و فیلتر تهران گفت: لاستیک در بازار اشباع شده است و هیچ خریداری حضور ندارد یعنی با این اوضاع و اشباع لاستیک، افزایش قیمت به نفع نیست چرا که تقاضا کاهش پیدا کرده است.

گفتنی است، مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر در ایران، چندی پیش خبر از گرانی تایر در اول شهریور داده بود.  مدتی است که درخواست افزایش قیمت تایر از سوی تایرسازان مطرح شده و ظاهرا خواسته هایشان محقق شده است و قیمت تایر خودرو افزایش خواهد یافت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied