شمانیوز
شما نیوز

عکس بازیگران زن

بازیگران زن ایرانی که شوهر میلیاردر دارند | عکس همسر بازیگران

ازدواج بازیگران یکی از مهم ترین اتفاقات برای هوادارانشان است. اگر برای شما نیز جذاب است بدانید کدام بازیگران زن ایرانی همسر میلیاردر دارند این مطلب را از دست ندهید.

بازیگران زن ایرانی که شوهر میلیاردر دارند | عکس همسر بازیگران

به گزارش شمانیوز،از میان بازیگران ایرانی نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما دو بازیگری هستند که همسرشان اوضاع مالی خوبی نسب بقیه بازیگران بهتر است. ازدواج بازیگران یکی از مهم ترین اتفاقات برای هوادارانشان است. اگر برای شما نیز جذاب است بدانید کدام بازیگران زن ایرانی همسر میلیاردر دارند این مطلب را از دست ندهید.

بیوگرافی بهاره رهنما:

بهاره رهنما چند سالی است با امیر خسرو عباسی مالک برند ارایشی بهداشتی هاینس ازدواج کرده است در جایی ازبهاره رهنمادرباره ی بارداری و بچه دوم سوال پرسیدند ؛ بهاره رهنما اینگونه پاسخ داد: همسرم و من هر کدام یک بچه داریم ؛ اما همیشه مادر شدن برای من جذاب بوده ، فعلا سپردیم دست خدا تا ببینیم چی پیش میاد.

بهاره رهنما  در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد.  بهاره رهنما  لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بازیگران

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.این بانوی هنرمند کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

آشنایی نیوشا ضیغمی با همسرش آرش پولادخان:

مهریه نیوشا ضیغمی یک سکه به نیت الله است. حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

بازیگران

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

بازیگران

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد10 دی 1340، تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. او خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.

کتایون ریاحی یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر میلیاردر دارد. مسعود بهبهانی همسر دوم کتایون ریاحی است که گفته میشود یکی از سهام داران اصلی یک شرکت اروپایی است و اوضاع مالی بسیار خوبی دارد.

اگرچه خبرهایی از جدایی این دو به گوش میرسد اما این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

بازیگران

بیوگرافی شیما محمدی

شیما محمدی بازیگر سریال شاهگوش و مدلینگ کشورمان یکی دیگر از چهره هایی است که همسر میلیاردر دارد.این بازیگر جوان اردیبهشت ماه سال 95 ازدواج کرد و سینا محمدی همسر او صاحب یک برند معروف مواد غذایی است و یکی از میلیاردرها و کارآفرین های جوان کشورمان است.

شیما محمدى  متولد ۱۳۶۴ در تهران میباشد فعالیت هنرى و بازى را در ١٧ سالگى در گروه تى آرت به سرپرستى داوود بنى اردلان شروع کرده است.

وى فعالیت تصویرى خود را در فیلم خانم افسانه منادى به تهیه کنندگى آقاى نادر مقدس و با بازى در منار استاد حمشید مشایخى شروع کرده و پس از آن در فیلم نوروزى از راه رسیده به کارگردانى آقاى کامران قدکچیان در نقش اصلى به ایفاى نقش پرداخته،فیلم اینجا بهشت وا در پاییز ٩٢ به اتمام رسانده و در زمستان ٩١ در فیلم تریپ آقاى احمد کیا بازى کرده… هم اینک در سریال شاهگوش در کنار امین زندگانى به ایفاى نقش آزاده پاکباز خبر نگارى جسور در جلوى دوربین داوود میر باقرى در ٢الى ٣قسمت شاهگوش در نقشى طنز و متفاوت بازى بازی داشته است.

اولین باران پاییزى(افسانه منادى،نادر مقدس) از راه رسیده(کامران قدکچیان ) تریپ(احمد کیا) اینجا بهشت(سلیمان انصار) سریال شاهگوش(داوود میر باقرى) باورم کن (محمد حسین پور) سست٢(تله تئاتر)داوود بنى اردلان تئاتر: شاه پرى جون تو شهرى اى یا جنگلى(داوود بنى اردلان) ساده بگویم (استادصدوقى) سیرک(رفیعى) نیستانه(مجتبى عراقى) چاى داغ داغ سرد(على سلامى) و… از جمله کار های ایشان میباشد.

بازیگران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied