شمانیوز
شما نیوز

سریال زخم کاری

باز هم سانسور صحنه عاشقانه و دونفره در سریال زخم کاری! + بازیگران زخم کاری

سانسور عجیب از صحنه دونفره جواد عزتی و هانیه توسلی در سریال زخم کاری باعث واکنش هانیه توسلی به این موضوع شد.

باز هم سانسور صحنه عاشقانه و دونفره در سریال زخم کاری! + بازیگران زخم کاری

به گزارش شمانیوز، سریال زخم کاری ژانر کاملا اجتماعی و خانوادگی دارد. نویسنده و کارگردان سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان است که پیشینه بسیار درخشانی در سینمای ایران دارد. در سریال زخم کاری از بازیگران جدید استفاده شده است. سانسور عجیب از صحنه دونفره جواد عزتی و هانیه توسلی در سریال زخم کاری باعث واکنش هانیه توسلی به این موضوع شد. 

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور ) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنرمندی ) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.

واکنش هانیه توسلی به سانسور

زخم کاری

ژانر سریال کاملا اجتماعی و خانوادگی است، با توجه به بازیگران زیاد خانم و کم بودن بازیگر مرد معروف نشانگر این است که مهدویان قصد دارد از بازیگران با استعداد مرد تازه کار استفاده کند، که چندی پیش با سریال قورباغه شاهد این کار بودیم که نه تنها از کیفیت آن کم نکرد بلکه بسیار نقش مثبتی را با آشنا شدن بازیگران جدید رقم خورد. حال با پخش چند قسمت از این سریال باید اثر آن را در این سریال بررسی کنم. از بازیگران این سریال می توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مهلقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: این سریال مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد. سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان، کارگردانی است که پیش از این با ساخت دوگانه‌ی ماجرای نیمروزی یک و دو در میان هنر دوستان بیش از پیش شناخته شد. مهدویان با ساخت سریال ، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی فیلمی در پلتفرم‌های آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است

رده‌بندی سنی زخم کاری

اولین سریال محمد حسین مهدویان که اقتباسی از کتاب بیست زخم کاری است، از روز جمعه ۱۴ خرداد با در نظر گرفتن رده‌بندی سنی ۱۵+ سال از فیلیمو پخش می‌شود. سایر قسمت‌های سریال زخم کاری، هر جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود.

سریال زخم کاری چند قسمت است؟

به نقل از تیم تولید، سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود.

عوامل سریال زخم کاری

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان بر اساس داستانی از محمود حسینی زاد، تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: حبیب خزایی فر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، جانشین مدیر تولید: پیمان حجازی، فیلمبردار: محمد فکوری نیا، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی بازیگردان: میلاد اکبر نژاد، برنامه ریز: بهمن حسینی، دستیار اول کارگردان: حسین دیردار، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد، عکاس: امیر جدیدی.

بازیگر نقش مالک و نقش ریز آبادی در سریال زخم کاری کیست؟

در سریال زخم کاری جواد عزتی در نقش مالک و سیاوش طهمورث در نقش ریز آبادی (خان عمو) بازی می‌کنند،

زخم کاری یعنی چه؟

زخم کاری. [زَ م ِ] (ترکیب وصفی، اِ مرکب) ضربه مؤثر و قاطع. جراحت کشنده و عمیق (کاری در این ترکیب به معنی کارگر و مؤثر است). جراحت بزرگ و جراحتی که به یکی از آلات عمده بدن برخورد کرده و مهلک باشد. رجوع به ناظم الاطباء، آنندراج و زخم شود.

بیوگرافی محمد جواد عزتی

محمدجواد عزتی ۲۰ دی ۱۳۶۰ متولد شد و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

همسر جواد عزتی

جواد عزتی و مه لقا باقری با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. مه‌لقا در دانشگاه سوره، کارگردانی می‌خواند. این زوج در آثاری مانند سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و فیلم شنای پروانه حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Ronika

    این ک سانسور نشده بود من دیدم این تیکه بود😐