شمانیوز
شما نیوز

توسط بانک اقتصاد نوین صورت گرفت؛

صدور کارت اعتباری خرید لوازم‌خانگی تا سقف 500 میلیون ریال در تمامی شعب

بانک اقتصادنوین با معرفی «کارت اعتباری انتخاب نوین»، شرایط خرید اقساطی کالای لوازم‌خانگی با نرخ سود و شرایط بازپرداخت ویژه را برای مشتریان خود فراهم کرد.

صدور کارت اعتباری خرید لوازم‌خانگی تا سقف 500 میلیون ریال در تمامی شعب

به گزارش شمانیوز ، این بانک در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان، افزایش قدرت خرید هم‌وطنان گرامی و حمایت از تولیدات شرکت‌های داخلی، در تفاهم‌نامه‌ای با «گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (اسنوا)» تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال کارت اعتباری، با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ قسط ماهانه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

متقاضیان واجد شرایط، برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های مجاز اسنوا در سراسر کشور مراجعه و پس از دریافت پیش‌فاکتور معتبر (ممهور به مهر نمایندگی مربوطه) به هر یک از شعب بانک اقتصادنوین مراجعه کنند.


بیشتربخوانید:استقبال از نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین


 

گفتنی است، گروه صنعتی انتخاب در حوزه تولید لوازم‌خانگی مانند یخچال و ‌فریزر، صوتی و تصویری، اجاق‌گاز، ماشین‌های لباس‌شویی و ظرف‌شویی، فعال بوده و با دارا بودن بیش از 1000 فروشگاه زنجیره‌ای و نمایندگی فروش در سراسر کشور، به عرضه لوازم خانگی می پردازد.

مشتریان ارجمند می توانند برای آگاهی از محصولات و نمایندگی‌های فروش اسنوا، به سایت این شرکت به آدرس snowa.ir مراجعه کنند.

همچنین شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور و کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک به شماره 48031000-021 آماده راهنمایی مشتریان گرامی برای دریافت این تسهیلات ویژه هستند.

منبع:روابط عمومی بانک اقتصادنوین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied