شمانیوز
شما نیوز

مهران مدیری / مهران مدیری در عصرجدید

مهران مدیری داور عصرجدید می شود | بیوگرافی مهران مدیری

فصل سوم برنامه عصر جدید در نوروز روی آنتن شبکه سه می رود و به احتمال زیاد داور عصرجدید می شود.

مهران مدیری داور عصرجدید می شود | بیوگرافی مهران مدیری

به گزارش شمانیوز: مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است که از سالهای جوانی فعالیت هنری را آغاز کرد. در آخرین قسمت برنامه مهران مدیری (دورهمی) بود. در آن برنامه احسان علیخانی پیشنهاد داد تا مهران مدیری در جمع داوران جدید فصل سوم عصر جدید قرار بگیرد. او هم گفت: خیلی دلم می‌خواهد حتماً. اما باید راجع به آن فکر کنم؛ واقعاً خیلی زود پاسخ می‌دهم.

عصرجدید بعد از پخش فینال در عید نوروز به پایان فصل دوم رسید و قرار بود در فصل زمستان فصل سوم این برنامه پربیننده تلویزیونی آغاز شود. حتی برخی گمانه‌زنی کرده‌اند عصرجدید3 برنامه نوروزی شبکه سه سیما خواهد بود.

البته برآمدِ این پیشنهاد، گمانه‌هایی را به یقین تبدیل کرد که حتماً فصل جدید برنامه تلویزیونی "عصر جدید" با تغییراتی از جمله داوران مواجه خواهد شد. اما خبرهایی هم به گوش می‌رسد که گروه در تلاش‌اند خودشان را برای عید نوروز 1401 آماده کنند که این خبر هم با پیگیری‌های تسنیم  مشخص شد که در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای است. چرا که گروه منتظر آرام شدن کرونا است و واکسینه شدن حداقل 80 درصد مردم باعث می‌شود تا دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی بتوانند پیش‌تولید و تولید فصل سوم را آغاز کنند.

حجم گسترده‌ای از استعدادها قرار است برای راستی‌آزمایی از شهرستان‌ها به تهران و محل استودیویِ "عصر جدید" بیایند و با وضعیت فعلی کار ساخت این فصل را نشدنی می‌کند. همان‌طور که به تعبیر خود احسان علیخانی فصل دوم غیرقابل پیش‌بینی بود؛ «آن‌قدر شرایط کرونا عجیب و غریب شد که پیش‌بینی‌ها را تغییر داد. می‌خواستیم فصل دوم را مردادماه تمام کنیم و فصل سوم را برای نوروز 1400 به آنتن برسانیم که عید نوروز فینال فصل دوم پخش شد. یعنی در واقع پروژه 6 ماهه، یکساله به پایان رسید.»

در پیگیری‌هایی که چند صباحِ قبل اتفاق افتاد قرار بود فصل سوم به فصل زمستان برسد اما با رایزنی‌های جدید به نظر می‌رسد و جمله‌ای که به گوش می‌رسد "شاید عید نوروز، شاید تابستان و یا زمانی دیگر!". همه‌چیز منوط به آرام شدن وضعیت کرونا است. به نظر می‌رسد هر موقع شرایط فراهم شد که گروه سازنده بتوانند به راحتی گروه‌های مختلف را برای راستی‌آزمایی و انتخاب برای شرکت در مسابقه از شهرستان‌ها به تهران بیاورند 4 ماه بعد می‌توانیم منتظر تولید و پخش فصل سوم باشیم. دلیلِ فاصله ایجاد شده میان "عصر جدید" و تلویزیون در این است که 90 درصد شرکت‌کنندگان از شهرستان‌‌اند.

البته پیگیری‌ها بابت انتخاب داوران فصل جدید هم ما را به این نکته رساند: «داوران که حتماً تغییر می‌کنند؛ همان‌طور که احسان علیخانی در برنامه "دورهمی" توضیح داد اما با هیچ‌کسی منهای آن برنامه مهران مدیری، هنوز مذاکره نشده! آنجا هم علیخانی به مدیری می‌گوید آرزویم این است که شما در برنامه "عصر جدید" داوری کنید.»

برآمدِ پیگیری‌ها و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که تجربه سختی‌های تولید فصل دوم "عصر جدید" باعث شده که گروه دست نگه دارد تا کرونا آرام‌تر شود. چون برنامه به تماشاگر احتیاج دارد؛ استعدادهایی که از شهرستان به تهران می‌آیند و سختی‌های فصل دوم نشان داد که باید عوامل منتظرِ مهار کرونا و روندِ واکسیناسیون باشند.

مهران مدیری

نام : مهران

نام خانوادگی : مدیری

تاریخ تولد : 18 فروردین 1346

محل تولد : تهران

فرزندان : فرهاد و شهرزاد

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد.

آغاز فعالیت هنری مهران مدیری

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد ولی به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.  

ورود به دنیای بازیگری

مدیری در سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد، این مجموعه طنز در سال 1372 توسط داریوش کاردان ساخته شد و در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

مهران مدیری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied