شمانیوز
شما نیوز

سحر قریشی و همسرش

آیا سحر قریشی بچه دارد؟ | عکس سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی یک بار ازدواج کرده است ولی بعد از یک سال طلاق گرفته است. سحر قریشی در حال حاضر همسر و فرزندی ندارد و مجرد است.

آیا سحر قریشی بچه دارد؟ | عکس سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی بارها در مصاحبه هایش گفته که دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. سحر قریشی یک بار ازدواج کرده است ولی بعد از یک سال طلاق گرفته است. سحر قریشی در حال حاضر همسر و فرزندی ندارد و مجرد است. 

سحر قریشی و همسر اولش

سحر قریشی

سحر قریشی و برادرش

سحر قریشی

سحر قریشی و رفیقش

سحر قریشی

 

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی خانم بازیگر و فوتبالیست مشهور صیغه موقت شدند 

خانم بازیگر و آقای فوتبالیست که چند ماهی میشود دچار حاشیه های جنجالی شده اند معلوم شد صیغه موقت بین انها خوانده شده است. دراین چند سال اخیر رابطه بازیکنان مشهور فوتبال و ستارگان بانوی سینما اپیدمی شده و هرروز از میان آنها اخبار جدید و جالبی دراین رابطه به گوش می رسد. گویا جدید ترین خبر صیغه شدن بازیگر و فوتبالیست بدلیل مخالفت مادر داماد با عقد دائم است.

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر و فوتبالیست مهدی طارمی

جدید ترین مورد هم باید به ارتباط یک ستاره سرشناس تیم ملی با هنرپیشه خانم سینما اشاره کرد که حتی نزدیک بود کار به خواستگاری و ازدواج بکشد ستاره فوتبال که شهرتی کم‌نظیر را در 2،-3 سال اخیر بر هم زده یک دل نه صد دل عاشق بازیگر سینما شد و خانواده‌اش را در جریان گذاشت.

ظاهرا پدر خیلی مشکلی با این ماجرا و ازدواج سینمایی ، فوتبالی نداشت اما مادر فوتبالیست ملی‌ پوش به شدت مخالفت کرد. شنیدیم حتی مادر ستاره فوتبال فرزندش را تهدید کرده که نفرینش می کند و باید قید این هنرپیشه سینما را بزند.

ماجرای خواستگاری با مخالفت شدید مادر ستاره ملی‌ پوش منتفی شد در حالیکه رابطه او با بازیگر خانم ادامه داشت. این دو دریک مراسم و مهمانی ویژه با یک دیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک‌تر شد و اوج آن در جشن تولد خانم بازیگر بود.

آقای فوتبالیست کادویی گران قیمت و به روایتی 50 میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و بعنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلیها باور کنند عاشق طرف شده است و…

در حالیکه چند صباحی از آقای فوتبالیست و خانم بازیگر خبر چندانی در معرض نیست اما شنیدیم رابطه این دو از گذشته هم گرم‌تر شده است. گویا فوتبالیست ملی‌ پوش که از خواستگاری و ازدواج دائمی با هنرپیشه مشهور بدلیل مخالفت خانواده و مادر ناامید شده راه دیگری در پیش گرفت. شنیدیم آقای فوتبالیست با خانم بازیگر عقد ازدواج موقت بسته و با خیال آسان همه ی جا هم وی را با خود میبرد.

البته روح مادر و خانواده فوتبالیست مشهور از ازدواج موقت او با ستاره سینما بی‌خبر است و اگر متوجه داستان می شد.به گزارش پارس ناز چندی قبل هم ویدئوی جنجالی فوتبالیست و بازیگر مشهور منتشر شد،فیلم کوتاهی که از قدم زدن ستاره فوتبال و سینما دست در دست هم در یکی از بازارهای ساحلی قطر در فضای مجازی پخش شده، قبل از هر چیز تاییدکننده خبری است.و در انتها این دو فرد از یکدیگر جدا شدند.

سحر قریشی

مصاحبه با سحر قریشی

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

سحر قریشی

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

*چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه هایی نیازمند است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

سحر قریشی

*اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود.

" سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید:چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زده که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است "

سحر قریشی

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی و سارا خوئینی ها در فیلم لج و لج بازی

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی در سریال دلنوازان

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

سحر قریشی

سحر قریشی و نسرین مقانلو در فیلم روزگاری عشق و خیانت

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

فیلم شناسی سحر قریشی

کارهای سینمایی سحر قریشی

لج و لجبازی 1388 سایه

همه چی آرومه 1389

محرمانه تهران 1390

گشت ارشاد 1390 نازنین

ساعت شلوغی 1390 سحر

دوباره با هم 1390

 اکباتان 1390

 زن، مرد، زندگی 1391

 نازنین 1392

 روزگاری عشق و خیانت 1392

دربست آزادی 1392

 پنج ستاره 1392 فریبا

 آنچه مردان درباره زنان نمی دانند 1392

 آتیش بازی 1392 سحر

 سه بیگانه 1393 عباس آقا

شیفت شب 1393 نیکی کریمی نوشین

 شانس، عشق، تصادف 1393

2 دوست 1393 محمد بانکی

 دریاکنار 1393

 تگرگ و آفتاب 1393

 پانسیون دختران 1393 مریم ابراهیم وند

 من و شارمین 1394 سحر

 رسوایی 2 1394 خبرنگار

 آبنبات چوبی 1394 نگین

کارگر ساده نیازمندیم 1395 منوچهر هادی

عشقولانس 1395 محسن ماهینی

 ثبت با سند برابر است 1395

 آس و پاس 1395 آرش معیریان پریزاد

 بگذارید میترا بخوابد 1395 آرش سنجابی

 پا تو کفش من نکن 1395 محمدحسین فرح بخش لیلا

خالتور 1395 آرش معیریان

آپاچی 1397 آرش معیریان

ایکس لارج 1397 محسن توکلی

نارگیل 1398 سید داوود اطیابی

مچموعه های تلویزیونی سحر قریشی

1388 دلنوازان

1389 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

سحر قریشی در شبکه خانگی

سیسیلی ها 1389 روح الله حسینی تینا

حال خوب من 1389 بهروز خلج لیلی

نارمک (تهرانپارس) 1390 صالح دلدم

نردبان چوبی 1390 فرشاد ارج

سه خط موازی 1390 محسن افشانی

بچه های لواسان 1391 احمد توکلی

شیر یا خط 1392 فرشاد ارج نیلوفر/شبنم

آسپرین 1395 فرهاد نجفی نیازی

13 شمالی 1397 علیرضا امینی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied