شمانیوز
شما نیوز

عکس جنجالی سحر قریشی در خیابان های ترکیه | تصاویر سحر قریشی

سحر قریشی در 6 دی ماه سال 1366 در تهران متولد شده است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی ، آبی و قرمز است.

عکس جنجالی سحر قریشی در خیابان های ترکیه | تصاویر سحر قریشی

سحر قریشی در 6 دی ماه سال 1366 در تهران متولد شده است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی ، آبی و قرمز است. 

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی 

نام:سحر

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:1366/10/6

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت:از سال 1388 تاکنون

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوشگله

  • ناشناس

    تیپش مناسبه خیلی هم خوشگله