شمانیوز
شما نیوز

سریال گاندو

قسمت آخر سریال گاندو | فیلم

قسمت آخر سریال گاندو امشب 13 شهریور ماه از شبکه سه سیما پخش شد.

قسمت آخر سریال گاندو | فیلم

به گزارش شمانیوز: قسمت آخر سریال گاندو امشب 13 شهریور ماه از شبکه سه سیما پخش شد.امشب آخرین قسمت سریال گاندو در حالی روی آنتن رفت که همه منتظرند ببینند آیا محمد ترور می‌شود و یا دوباره شاهد پایانی غافلگیرکننده خواهیم بود.

لیست عوامل سریال گاندو

سایر عوامل سریال «گاندو» عبارتند از: کارگردان: جوادافشار، تهیه‌کننده: مجتبی امینی، مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی، نویسنده: آرش قادری، مدیرتصویربرداری: فرشادگل سفیدی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی

دستیار اول کارگردان‌: داود باقری، طراح صحنه: حسین مجد، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، مدیرتدارکات: سید مقصود میرهاشمی، تدوین: حامد محسن پور، دستیاردوم کارگردان: افشین عمران، منشی صحنه: سمانه واعظی، برنامه‌ریز: عارفه رشیدی، عکاس: محسن دلیر.

"قسمت آخر سریال گاندو ساعاتی دیگر در این بسته خبری قرار داده می شود"

بیوگرافی داریوش فرهنگ بازیگر سریال گاندو

داریوش فرهنگ در ۶ ام آذر ماه سال ۱۲۳۲ درخانواده‌ای متوسط در آبادان بـه‌ دنیا آمد. آقای فرهنگ بعد از فوت پدرش در ۸ سالگی بـه‌همراه خانواده بـه شهر جوپار از توابع کرمان «زادگاه مادرش» مهاجرت کرد. مادرش از طایفه اصیل و سرشناس شهیدی زندی جوپار میباشد. دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان گذراند و پس ازآن کـه در دانشگاه پذیرفته شد بـه تهران رفت.

داریوش فرهنگ درسال ۱۳۵۲ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شد. او فعالیت در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ آغاز کرد ودر سال ۱۳۴۷ گروه تئاتر پیاده را بنیان گذاشت. اقای فرهنگ اولین کار سینمایی خودرا درسال ۵۹ با حضور در فیلم کوتاه سمندر بـه کارگردانی واروژ کریم‌مسیحی تجربه کرد.

بعد از حضور کوتاه دراین فیلم بـه ساخت یک فیلم مستقل افتاد، از یان رو فیلم نامه فیلم ۶۵ دقیقه‌ ای رسول پسر ابوالقاسم را نوشته و خود نیز آنرا کارگردانی کرد. در اوایل دهه ۶۰ اولین کار تلویزیونی خودرا با نام افسانه پادشاه و شبان ساخته و روانه آنتن کرد، استقبال از این مجموعه در آن زمان بسیار بالا بود.

داریوش فرهنگ در سن ۲۱ سالگی با خانم سوسن تسلیمی کـه او هم از کارگردانان مطرح سینماست ازدواج کرد و صاحب فرزندی بنام توکا فرهنگ ولی این ازدواج چند سالی بیشتر بـه طول نیانجامید و آن ها درسال ۱۳۶۸ بدلیل مهاجرت سوسن تسلیمی بـه بیرون از کشور از هم جدا شدند.

درسال ۱۳۶۹ داریوش فرهنگ با خانم نازیتا اربابیان ازدواج کرد و الان صاحب فرزندی بنام مانی اسـت، مانی فرهنگ اینک ۱۷ ساله اسـت. تا کنون تصویری از توکا فرهنگ دختر ۲۷ ساله داریوش فرهنگ در فضای مجازی منتشر نشده اسـت.

گاندو

بیوگرافی وحید رهبانی بازیگر سریال گاندو

وحید رهبانی 1358 در تهران بدنیا آمد اما سال‌های سال در کانادا زندگی کرد. او فارغ‌التحصیل آموزش بازیگری از دانشگاه یوزرک از تورنتو کانادا اسـت ودر کانادا نمایش‌های زیادی را روی صحنه برده اما هیچوقت از کارش در آنجا راضی نبوده اسـت. وحید رهبانی درباره کار در کانادا گفته اسـت: سال ٢٠٠٧ در یک جشنواره نمایش اجرا می‌کردم و از اتاق فرمان مردم را می دیدم.

بـه دستیارم گفتم: «ببین مـن این جا تئاتر کار می‌کنم، از فلان روزنامه چهار ستاره گرفته‌ام، فلان منتقد هم تعریف کرده و این جا هم که پر از تماشاگر اسـت. ولی نگاه کن این ها مخاطبانی نیستند که بخواهم با انها صحبت کنم. » دلم مردمی را میـــخواهد که در تهران همسایه‌ام هستند و هرروز کنار آن ها از مغازه خرید می‌کنم. دلیل برگشتنم همین اسـت؛ ولی فن ماجرا و دموکرات بودن را آموختم.

علی «دستیار کارگردان» قبل و بعد از تحصیل در کانادا با مـن کار کرده بود. وقتی در دوره جدید با هم کار کردیم با تعجب میگفت: چقدر خوش اخلاق! هم چنین با تئاتر روز جهان آشنا شدم و اساتید بسیار خوبی داشتم. خداروشکر کانادا یک کشور معمولی اسـت. یک گوشه برای خودش افتاده و تئاترش هم همین طور در یک سطح مشخص حرکت می‌کند.

وحید رهبانی سال 75 وقتی بـه ایران بازگشت در موسسه هنری استاد حمید سمندریان مشغول بکار شد و سپس کارگردانی چند نمایشنامه را شروع کرد. او ابتدا نمایش معرکه در معرکه راکه استاد داود میرباقری نوشته اسـت درسال 76 روی صحنه برد و بعد ازآن جایگاهش را بعنوان عضوی از خانواده تاتر تثبیت کرد.

سزیال گاندو

چند روزی است فیلمی در فضای‌مجازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده که نشان می‌دهد محمد "گاندو" به شهادت می‌رسد. مأمور ارشد امنیتی که نقش او را وحید رهبانی ایفا می‌کند.

چند روزی است فیلمی در فضای‌مجازی توجه بسیاری را به خود جلب کرده که نشان می‌دهد محمد "گاندو" به شهادت می‌رسد. مأمور ارشد امنیتی که نقش او را وحید رهبانی ایفا می‌کند.

فصل دوم "گاندو" به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی محصول مؤسسه شهید آوینی است. پخش سریال "گاندو ۲" همان طور که شبکه سه سیما وعده پخش آن را پس از انتخابات داده بود از ۳۱ تیرماه آغاز شد. این سریال در ۱۳ قسمت نوروز ۱۴۰۰ پخش شد.

این سریال امنیتی- پلیسی بر مبنای پرونده‌های واقعی، به موضوع تقلای سرویس‌های امنیتی انگلیس در ایران و مبارزه مدافعان امنیت برای مقابله با نفوذ آن‌ها می‌پردازد. حال با رسیدن به ایستگاه پایانی، برای بسیاری این سوال مطرح است که آیا محمد در سریال "گاندو" شهید می‌شود؟ یا شاهدِ حضور او در فصل‌های آینده این مجموعه تلویزیونی خواهیم بود؟

شخصیت‌های سریال "گاندو" چند مأمور امنیتی‌اند که به دنبال جاسوس در ایران‌اند. آنها جیسون رضائیان را یک جاسوس به تصویر کشیدند که بر سر پرونده هسته‌ای ایران با آمریکا مبادله شد. فردی که نقش مأمور ارشد امنیتی مبادله کننده در این سریال را بازی می‌کند وحید رهبانی است. او در این سریال نقش محمد را بازی می‌کند. محمد مأمور ارشد امنیتی است که درگیر پرونده‌های زیادی بوده است.

در سریال "گاندو ۲" محمد درگیر مورد جاسوسی است که می‌خواهد میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و از طریق مایکل هاشمیان شناسایی شده و جاسوسان در ایران حتی خانه او را شناسایی می‌کنند. جاسوسان نقشه ترور محمد را دارند و می‌خواهند او را از بین ببرند. به همین خاطر نقشه ترور او را طراحی کرده و تا خانه‌اش پیش می‌روند.

امشب این سریال در قسمت سی و هفتم به پایان می‌رسد؛ هرچند برخی عوامل این سریال در صفحات اینستاگرام درباره احتمال شهید شدن محمد به عنوان یک مأمور امنیتی صحبت کرده‌اند و این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا محمد شهید می‌شود یا خیر؟ پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد «محمد» به شهادت نمی‌رسد و احتمالاً در فصل‌های بعدی این سریال، حضور خواهد داشت. باید منتظرِ اتفاقات دیگری برای پایان‌بندی این مجموعه تلویزیونی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    با سلام به کلیه عوامل تهیه کننده سریال بسیار زیبای گاندو و عرض خسته نباشید، شنیده بودم گاندو 2 40 قسمت ولی متأسفانه خیلی با عجله و در قسمت 37 یا 36 بود که قسمت آخر زدید و خیلی خلاصه تمام شد و کلی جای سوال پیش اومد که چه کسی مانع پخش ما بقی قسمت ها شدند. و اینگونه و با عجله بدون اطلاع رسانی تمام بشه چون آن قدرت فیلمنامه را اینطوری تضعيف کردید البته نظر شخصی من هست چون هر وقت امکان نگاه کردن سریال فراهم نمی شد حتماً از اینترنت دانلود و نگاه می کردم و تمام قسمت های گاندو 1 و 2 را با دقت نگاه کردم تا بفهمم دور برم چی می گذره.

  • ناشناس

    خیلی بی معنی تموم شد

  • ناشناس

    امشب اشک ریختم به خاطرشهادت محمد.بمیرم الهی که بچه شو ندید ورفت 😭

    • خا

      خیخ هنوز نمرده