شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی قوتبال ایران

ترکیب تیم ملی مقابل عراق | ساعت بازی ایران و عراق

ترکیب تیم ملی ایران مقابل عراق مشخص شد.

ترکیب تیم ملی مقابل عراق | ساعت بازی ایران و عراق

به گزارش شمانیوز: ترکیب تیم ملی ایران مقابل عراق مشخص شد.تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به مصاف عراق می‌رود.

دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عراق در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه شنبه ساعت۲۲:۳۰ در ورزشگاه خلیفه دوحه برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران در بازی اول به دلیل ابتلا دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی خودش را در اختیار نداشت. ایران در حالی به مصاف عراق می‌رود که اسکوچیچ تصمیم دارد تیم ملی را با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اول راهی میدان کند.

ترکیب احتمالی ایران مقابل عراق به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، احمد نوراللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی

ساعت بازی‌های گروه اول انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا

کره جنوبی – لبنان ۱۵.۳۰

سوریه – امارات ۲۰.۳۰

عراق – ایران ۲۲.۳۰

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف عراق، یکی از دو رقیب جدی اش در این گروه می‌رود. ایران بازی نخست را در ورزشگاه آزادی با برتری یک بر صفر برابر سوریه به پایان رساند.

ایران باید فردا، سه شنبه ۱۶ شهریور و از ساعت ۲۲.۳۰ به وقت تهران در قطر به مصاف عراق برود. این بازی برای شاگردان دراگان اسکوچیچ اهمیت زیادی دارد، چون پیروزی در آن نه تنها عراق را در جدول رده بندی عقب نگه دارد بلکه صدرنشینی تیم ملی را هم در گروه نخست انتخابی قطعی می‌کند. سه شنبه البته به غیر از این بازی، ۲ بازی دیگر هم در این گروه برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی داوران دیدار عراق و ایران در مسابقات مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد.

بر این اساس ماء نینگ از چین قضاوت این مسابقه را برعهده خواهد داشت. همچنین شی ژانگ و کائو یی دو هموطن او نینگ را در امر قضاوت کمک خواهند کرد. داور چهارم بازی هم یک چینی دیگر به نام ژانگ لی است.

رشید الدوساری از کشور قطر نماینده مسابقه خواهد بود و سیدعبدالکریم حسین از اردن ناظر داوری بازی معرفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied