شمانیوز
شما نیوز

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز خواننده معروف با سام اصغری ازدواج کرد | عکس های بریتنی اسپیرز و سام اصغری

بریتنی اسپیرز شب گذشته خبر نامزدی اش با سام اصغری مدل مشهور اعلام کرد.

بریتنی اسپیرز خواننده معروف با سام اصغری ازدواج کرد | عکس های بریتنی اسپیرز و سام اصغری

به گزارش شمانیوز: بریتنی اسپیرز شب گذشته خبر نامزدی اش با سام اصغری مدل مشهور اعلام کرد.برتینی اسپیرز فیلمی را از خود و نامزدش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که در آن حلقه نامزدی اش را نشان می دهد. سام اصغری که مدل ایرانی است 27 سال سن دارد.

نام کامل:BRITNEY JEAN SPEARS

اسامی مستعار:BRIT-PINKEY  

تاریخ تولد: 2 دسامبر 1981

محل تولد: لوئیسیانا - کنت وود آمریکا.

شغل: خواننده .

قد: 1 مترو 63 سانتی متر.

اولین ترانه:BABY ONE MORE TIME  1999 در حالی که تنها 17 سال سن داشت.

نام پدر : JAMIE (جیمی)--- شغل: پیمان کار ساختمان.

نام مادر : LYNNE(لین)--- شغل: آموزگار.

برادر : BRYAN(براین)

خواهر: JAMIE LYM(جیمی ایم)

همسرانش:

1-JASON ALLEN ALEXANDER(آلن الکساندر): تاریخ ازدواج ژانویه 2004. اما ازدواج آنها تنها 55 ساعت دوام آورد.

2-KEVIN EARL FEDERLINE(کوین فـدرلیـن): تــاریــخ  ازدواج سپتامبر 2004. کوین یک رقصنده حرفه ای میباشد.کوین دارای 2 فرزند از همسر سابق خود بنامهای KORI و KALEB میباشد.

تحصیلات بریتنی اسپیرز: وی در کودکی به کلاسهای رقص و ژیمناستیک  رفـتـه و در نوجوانی یک دوره 3 ساله  را نیز در یک  مـدرسه  هنری سپری کرده است.

جوایز بریتنی اسپیرز:

2 بار نامزد GRAMMY AWARDS گردیده

4 بار برنده جایزه MTV AWARDS

4 بار برنده جایزه BILLBOARD MUSIC AWARD

بریتنی اسپیرز

تعدادی از فیلمهایی که بریتنی اسپیرز در آن حضر یافته:

شوی میکی ماوس در سال 1994-LONGSHOT-CROSS ROADS-AUSTIN POWERS

بریتنی از همان کودکی و در سن 8 سالگی به خوانندگی علاقمند بود. وی  در سن 10سالگی برای حضور در شوی میکی مـاوس در امتحان ورودی آن شرکت کرد اما  پذیرفته  نـگـردیـد. وی مـجـددا در سـن 11 سالگی در آزمون ورودی شـــوی میکی ماوس شرکت کرد و این بار پذیرفته شد. او تنها پس از گذشت 6 سال به یک سوپر استار جهانی بدل گشت.

از ژیمناستیک تا مدرسه هنر

بریتنی از کودکی ژیمناستیک را شروع کرد وتا 9 سالگی در اغلب مسابقات شرکت می کرد او همان سن در گروه کر کلسیای محل زندگی خود آواز خوانی و رقص مشغول بود.

در سن 8 سالگی برای یک سریال تست داد اما بدلیل محدودیت سنی در نهایت رد شد، او سپس سه تابستان در مدرسه هنری آموزش دید و در چند شوی تلویزیونی توانست موفق شود.

شروع حرفه ای

در سال 1376 وقتی 17 ساله بود به یک گروه پاپ دخترانه به نام اینوسنس پیوست.

در سال 76 دموی یک آهنگ تک خوانی را ضبط کرد سپس او تور کنسرت در آمریکا برگزار کرد که اسپانسر آن مجله نوجوان آمریکایی بود و سرانجام او خوانند یک گروه بنام ‘N Sync شد.

بریتنی اسپیرز

رکورد اولین آلبوم

پس از اولین کنسرتی که برای گروه N Sync انجام داد. بریتنی اولین آلبوم مستقل خودش را با نام عزیزم یک بار دیگر در دی ماه 1377 منتشر کرد.

این آلبوم مقام اول را در بیلبورد ۲۰۰ بدست آورد. از این آلبوم نزدیک به ۲۶ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفت که پر فروش‌ترین آلبوم با هنرمندی یک خواننده نوجوان تلقی می‌ شد.

این آهنگ اولین جایزه گرمی را به عنوان بهترین اجرای خواننده پاپ زن به بریتنی داد.

نویسندگی

در بهمن 1379  قراردادی به ارزش هفت میلیون دلار با شرکت پپسی امضا کرد و پس از آن کتابی را به همراه مادرش با نام  هدیه مادر منتشر کرد.

ازدواج اول

اولین نامزدی او در سال 1377 با خواننده معروف آمریکا بنام جاستین تیمبرلیک بود که بیش از سه سال دوام نیاورد و به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم

دومین ازدواج بریتنی در سال 82 با باکوین فردرلین بود که از وی صاحب دو فرزند پسر بنام شان پرستون در سال 83 و جیدن جیمز در سال 84 بود.

کوین فردرلین با خیانت خود به بریتنی به این وصلت نیز خاتمه داد.

ازدواج سوم

بریتنی در سال 88 با یکی از مدیر برنامه‌های خود به نام جیسون تراوی  نامزد! شد اما این رابطه به دلیل نامشخصی در سال 90 خاتمه یافت.

ازدواج چهارم با یک ایرانی

بریتنی اسپیرز در سال 1395 با سام اصغری مدلینگ ایرانی آشنا شد و هم اکنون نیز با یکدیگر نامزد هستند و رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر دارند.

سموئیل اصغری متولد 1372 خورشیدی در ایران است که سال ۱۳۶۴ به اتفاق خانواده به آمریکا مهاجرت کرد، در ضمن وی مربی پرورش‌اندام و بدنسازی و بازیگر کلیپ های ویدئو و مدل تبلیغاتی نیز میباشد.

او بعنوان مدل در موزیک ویدیو های بریتنی اسپیرز حضور داشت.

بریتنی اسپیرز

در کتاب گینس

بریتنی اسپیرز بعد از آغاز زندگی حرفه‌ای به سرعت به یک الگوی پاپ بی ن‌المللی تبدیل گشت. مجله رولینگ استون دربارهٔ وی نوشت : یکی از موفق‌ ترین خوانندگان در قرن ۲۱  در سال ۲۰۰۳ در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره دار شد.

او اسم خود را برای بیشترین فروش آلبوم عزیزم یک بار دیگر با فروش ۱۳ میلیون نسخه در آمریکادر میان نوجوانان در کتاب رکوردهای گینش ثبت کرد.

افتخارات

بریتنی در سال 84 برای موزیک ویدئوی زهرآگین جایزه بهترین رقص گرمی را دریافت کرد.

او در جوایز ام تی وی سال 87 موفق شد سه جایزه اصلی، یعنی بهترین خواننده زن، بهترین ویدئو پاپ سال و ویدئو سال را برای تکه‌ ای از من برنده شود.

موزیک ویدئو زن‌ باره در سال 87 توانست بهترین ویدئو پاپ سال را از آن خود کند.

در مراسم جوایز موزیک ویدئوی ام‌ تی‌ وی 1390 بریتنی جایزه ویدئوی پیشگام مایکل جکسون را دریافت کرد. در این مراسم از بریتنی برای ۱۲ سال فعالیت هنری و تأثیرگذاری بر موسیقی پاپ و صنعت موزیک ویدئو تقدیر شد  و جایزه خود را از لیدی گاگا گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • انوشیروان

    عزیزم چقدر دوسشون دارم

  • سعید

    یه پسر جوون واسه شهرت خودشو معطل یه پیرزن چندبار مطلقه کرده