شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

ساعت بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان | ترکیب احتمالی پرسپولیس

تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان امشب ساعت 19:30 در تاجیکستان به مصاف یکدیگر می روند.

ساعت بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان | ترکیب احتمالی پرسپولیس

به گزارش شمانیوز: تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان امشب ساعت 19:30 در تاجیکستان به مصاف یکدیگر می روند.کمال کامیابی‌نیا، علی شجاعی و مهدی مهدی‌خانی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند.

شناخت بیشتر استقلال تاجیکستان

استقلال تاجیکستان، مبین ارگاشف را در فاصله ۴۸ مانده تا شروع مسابقه به عنوان سرمربی برگزیده است. اگرچه وی مربی موقت این تیم است ولی از وی به عنوان جانشینی مناسب برای ویتالی لوچنکو نام برده می‌شود. نماینده تاجیکستان تیمی مرموز است و تمامی بازی‌های اخیر این تیم پخش مستقیم نداشته تا فیلم بازی‌هایش در اختیار پرسپولیس قرار نگیرد. آلیشر ژلیلوف کاپیتان این تیم هم گفته تیمش از پرسپولیس هراسی ندارد و توانایی مقابله با قهرمان فوتبال ایران را دارد. از سویی دیگر جلسه تمرینی آخر این تیم پیش از بازی با پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بار دیگر خبری از فیلم تمرین این تیم موجود نیست و تصمیم گرفته شده تا تیم شهر دوشنبه با پیراهن سفید رنگ مقابل پرسپولیس بازی کند و در چنین شرایطی نماینده سرخ‌پوش کشورمان با پیراهن مشکی به میدان می‌رود.

غایب مهم استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس، آندری میسچنکو مدافع اوکراینی این تیم است که یکی از بهترین بازیکنان مرحله گروهی بود اما به دلیل محرومیت، نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. از سویی دیگر مصدومیت زوئیر جورابوئف می‌تواند بسیار مهم باشد چون او یکی از بازیکنان خوب خط میانی استقلال است. اگر این بازیکن به مسابقه نرسد، الکسی لارین به بازی گرفته خواهد شد. بهترین بازیکنان استقلال تاجیکستان، منوچهر و علیشهر جلیلوف به شمار می‌روند. آنها در پست‌های هافبک تدافعی و مرکزی بازی می‌کنند و در انتقال توپ به بازیکنان خط حمله نقش اساسی ایفا می‌کنند. ضمن اینکه در کارهای دفاعی نیز شرایط مناسبی برای تیمشان ایجاد می‌کنند.

این نکته را نباید فراموش کرد که استقلال تاجیکستان در هفت فصل اخیر قهرمان لیگ کشورش شده و در این فصل نیز با کسب ۴۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم توانسته در ۱۷ بازی خود در لیگ تاجیکستان ۵۳ گل وارد دروازه حریفان کند و تنها ۷ گل خورده است که این موضوع گویای خط دفاعی مستحکم و خط حمله توانمند این تیم است.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بخش شرق و غرب وارد مرحله یک هشتم نهایی شده و پرسپولیس باید در این مرحله در تاجیکستان و شهر دوشنبه، فردا سه شنبه، ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران باید به مصاف استقلال این کشور برود.

پرسپولیس در مرحله گروهی موفق شد با شکست نماینده هند، الوحده امارات و الریان قطر با ۱۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی یک هشتم نهایی شود. در آن سو استقلال تاجیکستان نیز دست به کار بزرگی زد و در گروهی که الهلال عربستان نیز حضور داشت، با ۱۰ امتیاز به عنوان سرگروه صعود کرد.

استقلال تاجیکستان موفق شد در مرحله گروهی، حریف امشب استقلال و پرافتخارترین تیم غرب آسیا را با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ شکست دهد!

گفتنی است تراکتور و النصر عربستان نیز دیگر دیدار این مرحله را از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهندکرد. تراکتور با دوجین غایب به مصاف تیم عربستانی می‌رود.

شرایط پیش از بازی پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا، علی شجاعی و مهدی مهدی‌خانی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند برای نماینده کشورمان بازی کنند و البته آنها در بازی‌های آخرین سرخ‌پوشان در فصل قبل نیز در ترکیب اصلی تیم به بازی گرفته نمی‌شدند. بنابراین تیم یحیی گل‌محمدی مشکلی از بابت کمبود بازیکن حس نمی‌کند. مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند نماینده سرخ‌پوش کشورمان را آزار دهد، فقدان فیلم آخرین بازی‌های استقلال است و با این حساب شناخت دقیقی از این رقیب وجود ندارد. پرسپولیس در پنج دوره اخیر لیگ برتر فوتبال قهرمان بوده و در سه دوره پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق به حضور در دیدار فینال شده، اگرچه مسابقات را فتح نکرده است ولی در قامت نایب‌قهرمان این رقابت‌ها تیمی خطرناک برای حریفان خود محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied