شمانیوز
شما نیوز

تراکتور

ساعت بازی تراکتور مقابل النصر | ترکیب احتمالی تراکتور

تراکتور سازی تبریز ساعت 20:30 در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر به مصاف تیم النصر می‌رود.

ساعت بازی تراکتور مقابل النصر | ترکیب احتمالی تراکتور

به گزارش شمانیوز: زمان نشست خبری قبل از دیدار تراکتور سازی تبریز و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.تراکتور سازی تبریز ساعت 20:30 در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر به مصاف تیم النصر می‌رود. 

وضعیت دشوار تراکتور

تراکتور نیز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر به مصاف تیم النصر می‌رود. نماینده تبریزی فوتبال ایران در شرایط نه‌چندان جالبی راهی جده شده است. تراکتور تنها ۱۶ بازیکن در فهرست خود دارد و تعدادی از بازیکنان اصلی این تیم با مشکل مصدومیت یا ابتلا به ویروس کرونا مواجه هستند. سرمربی این تیم نیز در فاصله کمتر از چند روز تا بازی با النصر عوض شده و فیروز کریمی بار دیگر سکان هدایت تراکتور را برعهده گرفته است.

النصر با صرف هزینه‌های زیاد، تیمی قدرتمندتر از مرحله گروهی شده و به نظر می‌رسد بتواند نمایش بهتری نسبت به نماینده کشورمان ارائه کند. این تیم در رقابت‌های لیگ برتر عربستان نتایج نسبتاً خوبی گرفته و می‌تواند همان‌طور که مقابل فولاد در مرحله گروهی به برتری دست یافت، در جدال با تراکتور نیز برنده باشد. عبدالرزاق حمدالله مراکشی، جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی، وینست ابوبکر کامرونی و اندرسون تالیسکا برزیلی بازیکنان خارجی النصر هستند و به‌عنوان سهمیه آسیایی از میان دیگر بازیکنان خارجی انتخاب شده‌اند. البته حمدالله مراکشی در این بازی محروم است اما با این وجود نیز النصر تیم آماده‌تری به نظر می‌رسد. بدون شک هیچ تیمی بازنده نیست و ممکن است نماینده تبریزی فوتبال ایران بتواند برخلاف انتظارات همگان النصر را در دوحه قطر شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

بازی تراکتور و النصر عربستان

پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی بعدی مسابقات و در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.تاریخ و زمان بازی تیم های تراکتور ایران و النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص شد.مطابق اعلام ای اف سی دو تیم تراکتور ایران و النصر عربستان در تاریخ سه شنبه 23 شهریور 1400 به مصاف هم خواهند رفت.

لیست بازیکنان تراکتور برای بازی با النصر عربستان

تیم فوتبال تراکتور باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف النصر عربستان برود.پس از حرف و حدیث‌های فراوان پیرامون وضعیت تراکتور و حضورش در این بازی، در نهایت فهرست بازیکنان برای این دیدار ارسال شد.طی این فهرست که باشگاه تراکتور آن را منتشر کرده، تنها ۱۶ بازیکن در اختیار سرخپوشان تبریزی در این دیدار خواهند بود و محرومیت‌ها و مصدومیت‌های پرتعداد و جدایی نفرات این تیم و بسته بودن پنجره باعث شده این تیم نتواند فهرست خودش را برای سفر به قطر تکمیل کند. اسامی بازیکنان این تیم به شرح زیر است:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، محمد خرم‌الحسینی، رضا سیف احمدی، بهزاد سلامی، صیاد کوکبی، سعید ایرانخواه، سامان نریمان جهان، سعید واسعی، ابوالفضل رزاق‌پور، امین اسدی، علی فتحی، محمد مسلمی‌پور، سعید کریم‌آذر و ابوالفضل پورشیخ.

تیم فوتبال تراکتور در دیدار فردا با لباس‌های یکدست قرمز رنگ به میدان می‌رود و دروازه‌بان نیز لباس مشکی رنگ به تن خواهد کرد. همچنین بازیکنان تیم النصر نیز پیراهن‌های زرد رنگ به تن خواهند کرد و دروازه‌بان این تیم با لباس آبی به میدان می‌رود. 

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان دو تیم نیز از ساعت 20:30 امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. 

لیست بازیکنان تراکتور برای این دیدار به شرح زیر است: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، محمد خرم‌الحسینی، رضا سیف‌احمدی، بهزاد سلامی، صیاد کوکبی، سعید ایران‌خواه، سامان نریمان جهان، سعید واسعی، ابوالفضل رزاق‌پور، امین اسدی، علی فتحی، محمد مسلمی‌پور، سعید کریم آذر و ابوالفضل پور شیخ

یکی از نکات این لیست ۱۶ نفره این است که تراکتور به نوعی تمام دارایی اش از لحاظ بازیکن را به رقابت های آسیایی فرستاده و در واقع این تیم در بحران شدیدی قرار گرفته است. با توجه به این که فیروز کریمی هدایت این تیم را برعهده دارد و این سرمربی در چند بازی پایانی فصل تی تی ها را هدایت کرد، پیش بینی می شود قرمز های تبریز در این دیدار با سیستم ۱-۳-۲-۴  به میدان بروند. فیروز کریمی در بازی های لیگ بیستم غالبا از این سیستم استفاده کرد.

برای پست دروازه، بدون هیچ شکی محمدرضا اخباری به میدان می رود چرا که حتی اگر شرایط در تیم هم عادی بود این بازیکن درون قفس توری تیم می ایستاد. رضا سیف احمدی برای این دیدار دروازه بان دوم تیم تراکتور است.

برای خط دفاعی، فیروز کریمی تنها دو مهره را در اختیار دارد. هادی محمدی و سعید ایرانخواه تنها گزینه های تراکتور برای بازی در پست دفاع میانی هستند. برای فولبک ها هم ابوالفضل رزاق پور و محمد مسلمی پور بازیکنانی هستند که در لیگ بیستم به عنوان دفاع راست و چپ های تراکتور به میدان رفتند و با توجه به این که هیچ جایگزینی ندارند در این دیدار هم کریمی باید از این بازیکنان استفاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied