شمانیوز
شما نیوز

سریال گاندو | سانسور سریال گاندو

عکس لورفته از شارلوت سریال گاندو در کنار همسر واقعی اش | مصاحبه جنجالی با شارلوت

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو در مصاحبه اش با شبکه تی وی پلاس گفت که متاهل است و ازدواج کرده است.

عکس لورفته از شارلوت سریال گاندو در کنار همسر واقعی اش | مصاحبه جنجالی با شارلوت

به گزارش شمانیوز: بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو در مصاحبه اش با شبکه تی وی پلاس گفت که متاهل است و ازدواج کرده است.سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار به روی آنتن شبکه سه رفت سریال گاندو از پر بیننده ترین سریال های حال حاضر تلویزیون ایران است.عکسی در شبکه های اجتماعی پخش شده است و گفته شده است در این عکس همسر واقعی بیاینا محمودی در کنار اوست. 

سریال گاندو

هم اکنون دیگران چه میخوانند:

درخواست کمک زن زرنگ قمی از پلیس + فیلم

 

بیاینا محمودی پس از نقش آفرینی در سریال گاندو که حواشی زیادی درباره حجاب وی مطرح شده بود گفت: من ارمنی و مسیحی هستم و از ابتدا در ایران زندگی میکردم.

سریال گاندو

چکیده ایی از بیوگرافی بیاینا محمودی

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو متولد دهه 70 است. بیاینا محمودی بازیگر را چند سالی است آغاز کرده است او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیست دستی دارد و حوزه موسیقی تئاتر نیز کار کرده است

بیاینا محمودی در ۵ نماش با نام‌های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده است. علاوه بر این در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی نیز بازی کرده است. سریال گاندو ۲ اولین کار تلویزیونی اوست.

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری معلم نیز هست و یک مترجم برجسته زبان نیز هست. او همچنین در فیلم کوتاه تردید نیز نقش آفرینی کرده است.

گاندو

بیاینا محمودی در سریال گاندو ۲

بیاینا محمودی ایفاگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ است. عده ای در خصوص نقش وی گفته اند که  نقش او معادل کایلی مور جاسوس انگلیسی که چندی پیش در ایران پیدا شد است.

سریال گاندو ۲ روایتگر نفوذ خارجی ها در وزارت امور خارجه ایران است. این سریال به دستگیری جاسوسان خارجی و دو تابعیتی در وزارت امور خارجه ایران و فرد نفوذی در گروه مذاکره کننده برجام می پردازد. همچنین به مشکلات و افراد دخیل در نوسانات بازار ارز و سکه نیز می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، خسرو شهباز، پندار اکبری، شهرام میرقائدی و سارا منجزی نقش آفرینی می کنند.

فعالیت حرفه ای بیاینا محمودی

بیاینا محمودی چندین سال است که به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او پس از اتمام تحصیلات بازیگریش در کلاس های بازیگری آزاد در چند تئاتر مانند آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا بازی کرده است.

مصاحبه جنجالی با شارلوت

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارولت یا همان جاسوس انگلیسی سریال گاندو ، این روزها بسیار بر سر زبان ها افتاده از عرصه تئاتر به تلویزیون آمده است. اگرچه این اولین حضور او است اما ویژگی های این نقش در کنار بازی خوب او باعث شده که توجه علاقمندان عرصه بازیگری را جلب کند.

وی در گفتگو با خبرگزاری موج، در مورد تجربه حضورش در صحنه تئاتر و اینکه چند سال است که در این حرفه فعالیت می کند اظهار داشت: بازیگری را از سال 1394 و از آموزشگاه سمندریان شروع کردم. همان سال هم برای اولین بار با کار آقای افشین زمانی با عنوان «خاطرات بازیگر نقش دوم» در سالن سنگلج به روی صحنه رفته وارد تئاتر شدم. از آن به بعد هم کار تئاتر نسبت به تصویر برایم در اولویت بوده است و معتقدم که واقعا هیچ لذتی بالاتر از حضور روی صحنه تئاتر نیست.

بیاینا چگونه شارلوت شد؟

بیاینا محمودی در پاسخ به اینکه چطور شد که برای گاندو انتخاب شد گفت: انتخاب شدنم برای نقش شارلوت در گاندو هم از آنجایی شکل گرفت که چند نفر از دوستانی که کار من را در تئاتر دیده بودند، مرا به آقای افشار معرفی کردند و بر همین اساس از دفتر ایشان با من تماس گرفته شد و من رفتم.

این هنرپیشه در پاسخ به اینکه آیا ایفای نقش جاسوس آن هم در مدیوم تلویزیون که ممکن است بسیار در اذهان عمومی به یاد بماند، برایش مهم بود؟ یا اصلا دوست داشته که با چنین نقشی در تصویر ظاهر شودبیان داشت: حقیقیت این است که دوست نداشتم در اولین کار تصویری ام به عنوان یک جاسوس در تلویزیون دیده و شناخته بشوم. در واقع، از روز اولی که وارد تئاتر شدم، از ایفای نقش خارجی فراری بودم و اتفاقا هم همیشه برای من چنین پیشنهادهایی برای ایفای نقش در سریال یا فیلم های سینمایی بود. همان روز اول هم به آقای جواد افشار گفتم که این نقشی است که من یک عمر است که از آن فراری هستم.

گاندو

من یک اقلیت مسیحی هستم

این هنرمند بازیگر در ادامه تصریح کرد: چون من خودم یک اقیلت مسیحی هستم، دوست نداشتم نقش یک ارمنی یا خارجی را بازی کنم، چون معتقد بودم که ممکن است گیر کنم یعنی برای نقش های دیگری به جز یک خارجی با من تماس گرفته نشود. بنابراین 99 درصد پیشنهادها را قبول نمی کردم و همچنان هم آنها را نمی پذیرم اما چون نقش «شارلوت» بسیار جذاب بود، یعنی کاراکتر بسیار جذابی بود، من قبول کردم که آن را بازی کنم و بسیار هم از انتخابم راضی هستم.

بازیگر نقش شارلوت در فصل دوم سریال گاندو از تجربه بازی بدون حجاب و چالش هایش و اینکه آیا بدون حجاب بودن پیشنهادی بود که از ابتدا مطرح شد؟ به خبرگزاری موج گفت: بله. از همان ابتدا که برای قرار داد این کار رفتم صحبت شد که قرار است بدون حجاب بازی کنم. این مسئله برای من چالش خاصی نداشته اما برای مردم خیلی خیلی سوال است که چطور من به عنوان یک ایرانی اجازه دارم که بدون حجاب جلوی دوربین ظاهر شوم.

وی تصریح کرد: این قانون وجود دارد که یک اقلیت در فضاهایی که مثلا خارج از کشور است یا مثلا با یک خارجی صحبت می کند می تواند بدون حجاب یا با کلاه گیس جلوی دوربین برود و پیش از این هم هنرمندان خارجی بر همین اساس در آثار ایرانی حضور داشته اند اما تا کنون یک ارمنی ایرانی در جایی دیده نشده بود و به عنوان یک تجربه جدید کنجکاوی برانگیز بود.

بیاینا محمودی در پایان سخنانش یکبار دیگر تاکید کرد: فقط یک نگرانی از ابتدای بازیم در نقش شارلوت سریال گاندو2 و بدون حجاب رسمی، برای من وجود داشت و هنوز هم این نگرانی ادامه دارد، این است که بواسطه اینکه من می توانم بدون حجاب مقابل دوربین حضور داشته باشم، این باعث شود که فقط برای نقش های خارجی با من تماس گرفته شود و به اصطلاح آن را یک ویژگی یا مزیت فرض کنند که خیلی از کارگردانان به دنبال چنین بازیگری باشند و من را صرفا به خاطر همین امتیاز استفاده کنند.

معرفی بازیگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو 2

سریال گاندو 2 به کارگردانی جواد افشار تهیه گنندگی مجتبی امینی یکی از سریال های پربیننده  از شبکه سوم سیما بود.

این سریال در ژانر اجتماعی و امنیتی ساخته شده و پخش آن از 30 اسفند 1399 آغاز شد اما به دلیل ایجاد یک وقفه، پخش آن تاکنون ادامه داشته است.

سریال گاندو 2 درباره اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره کننده هسته ای است که به نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران سابق بانک مرکزی و تلاش سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا برای نفوذ در سرویس امنیتی ایران می پردازد.

سریال گاندو

بازی بدون حجاب

از همان ابتدا که برای قرارداد این کار رفتم ، صحبت شد که قرار است بدون حجاب بازی کنم ! البته که این مسئله برای من چالش خاصی نداشت.

با این حال شاید برای خیلی از مردم سوال باشد که چطور من بعنوان یک ایرانی اجازه دارم بدون حجاب جلوی دوربین ظاهر شوم ؟ باید بگم که قانونی وجود دارد که یک اقلیت در فضاهای خارج از کشور می تواند بدون حجاب جلوی دوربین برود.

سریال گاندو

تئاتر و تصویر

● نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم

● نمایش استرینبرگ

● نمایش آندورا

● نمایش پایان بازی

● نمایش در انتظار نمایش

● نمایش سیاوش و سودابه

● نمایش آرش

● فیلم کوتاه تردید

● سریال گاندو

سریال گاندو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • لوتی

    باورم نمیشه

  • من ایرانیم

    عالی بودی خانم محمودی ،دوست دارم ،شما در هر دین و‌مذهبی باشی از خانوتده ی بزرگ ایرانی هستی

  • هوشمند فرخ نژاد

    عصر جدیدی در بازیگری پدید آوردی درود بر شما

  • مریلویی

    😂

  • سعید

    شما واقعا بازیگر خوب متین با وقار و حرفه ای هستید تک‌هستین انشالله همیشه سربلند و موفق باشین

  • مهربانو

    شما بهترین بازیگری
    دردت بجون گاوهای سلبریتی سینمایی ایرانی قشنگترین بازیگری
    با جذبه و خیلی عشقی عشق

  • ناشناس

    عالی هستین وخیلی خوب بازی کردین انشالله همیشه تو کاراتون موفق باشید

  • ناشناس

    عالی باوقار وبااعتماد به نفس بالا
    دوستتتون دارم

  • کیان

    این زن عالی بود وهست

  • لوتی

    کجاش لو رفته بود

  • مبارکه

    تمام فیلم های دنیا یه طرف گاندو یه طرف💎

  • **منتظر**

    واقعا بازی خوبی داشتن و خیلی باور پذیر
    انشاالله نوفق باشن
    الان که صحبتاشون خارج از فضای نقش رو میبینم کمی هم نقش شارلوت از شخصیت خودشون وام گرفته مثل اون محکم بودن و جدی بودن

  • مهرداد

    عالی ،عالی،عالییییییی،

  • ناشناس

    بازیگر عالی وحتی مجریگری را هم تجربه کنید استعدادشو دارید

  • ناشناس

    همه ی بازیگران گاندو فوق العاده بودند

  • ناشناس

    سلام ،خانم‌محمودی،عالی بودی،واقعا خدا قوت

  • سلمان

    گاندو عالی بود...همتون عالی بودین....

  • مهدی

    ولی دوست داشتنیه

  • گندم

    خانم محمودی واقعا شما عالی بودید در سریال گاندو ۲ عالی بودید

  • مرتضی

    سلام خسته نباشین باعث افتخارین شماها از بازی خوب و پر قدرت همه تون بی نهایت تشکر می کنم همچنان پیش به سوی جلو و موفقیت انشالله

  • مونا

    سلام خانم محمودی جان واقعا عالی نقش تون رو اجرا کردید بهترینها رو برایتان آرزو می کنم

  • حسین کنعانی

    ندارم

  • سالوادور

    دمت گ م

  • ناشناس

    بیاینا بیا پیشم دوست دارم

  • احمد

    دوسش دارم

  • ⁦♡Fateme Afshar ⁦♡

    عالی هستی

  • بیتانم

    خانم محمودی عزیزمامردم ایران قدر دان زحماته عزیزانی چون شما هستیم اگر کسب به عنوان ایرانی شمارا اذیت کردبدان که ایرانی نیست چون بزرگترین خصلت هر ایرانی مهرومهربانی اش است

  • اسماعیل

    شالوت عالی بود

  • ناشناس

    خانم محمودی عزیز نقشتون در گاندو۲ فوقعلاده بود شما درسته ارمنی هستید ولی یک ایرانی اصیل هستید ومن به عنوان یک مسلمان شیعه بهتون افتخار میکنم وتبریک میگم به بازی خوبتون امیدوارم همیشه در تمام کارهایتان موفق باشید وبرای شما وخانواده محترمتان آرزوی سلامتی دارم

  • موقرمزی

    حالا اینقدر میگن ووامیگن تا برا این بنده خدا داستان بشه امان از این مردم

  • ناشناس

    دوست داشتنی

  • kiyana

    بازیگر زن مورد علاقم:)