شمانیوز
شما نیوز

ندایاسی درگذشت/ اینستاگرام ندایاسی هک شد/ ندا یاسی کیست؟

پیج اینستاگرام ندا یاسی هک شد/ ندا یاسی از دارندگان سایت شرطبندی + عکس

چند روزی بود پیج اینستاگرامی ندا یاسی با دو میلیون فالور غیرفعال شده بود. لحظاتی پیش پیج ندا یاسی توسط هکر ایرانی هک شد. شایعات در اینستاگرام حاکی از آن است ندا یاسی در ترکیه دستگیر می شود یا خیر؟ در انتهای این خبر نظر خود را بنویسید.

پیج اینستاگرام ندا یاسی هک شد/ ندا یاسی از دارندگان سایت شرطبندی + عکس

به گزارش شمانیوز، ندا یاسی از شاخ های مجازی و از دارندگان سایت شرطبندی در ترکیه است. ندا یاسی پیش از این در کشور کانادا زندگی می کرد. چند روزی بود پیج اینستاگرامی ندا یاسی با دو میلیون فالور غیرفعال شده بود. لحظاتی پیش پیج ندا یاسی توسط هکر ایرانی هک شد. و پس از گذشت ده دقیقه پیج ندا یاسی کلا حذف شد. شایعات در اینستاگرام حاکی از آن است ندا یاسی در ترکیه دستگیر می شود یا خیر؟ در انتهای این خبر نظر خود را بنویسید.

هکر پیج اینستاگرام ندا یاسی اینگونه نوشت:

به نام خدا

این پیج به دلیل ترویج به جوانان به فساد فحشا و قمار توسط نیما هک شد

ندا یاسی

اینستاگرام صفحه ندا یاسی را به حالت شخصی که فوت می‌کند درآورده است.ندا یاسی درگذشت این خبری بود که در این چند روز در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما ماجرا چیست؟ در حالی که در این چند روز خبر درگذشت یک چهره اینستاگرامی دست به دست می‌شود، اما او زنده است (اما حال او وخیم است) و خبر درگذشت ندا یاسی به دلیل تغییرات صفحه اینستاگرام به حالت یاد بود است.

صفحه این چهره مشهور اینستاگرامی که با لایو‌های حاشیه ساز مطرح شده بود به حالت یاد بود در آمد که گمانه زنی درگذشت او را تقویت کرد.

امام ادمین پیج او در استوری اینستاگرامش نوشت هرچند ندا یاسی در بیمارستان ترکیه بستری است، اما پیام‌های فیک کاربران باعث شده اینستاگرام درگذشت او را تائید کند.او در ادامه خواست به این دختر رحم کنند و موجبات اذیت او را فراهم نکنند.گفتنی است لایو امیر تتلو و ندا یاسی بالاترین کاربر آنلاین در اینستاگرام را با حدود ۶۰۰ هزار نفر جا به جا کرد.

بیوگرافی ندا یاسی و همسرش

ندا یاسی متولد 21 بهمن 1368 در جنوب ایران، چهره مجازی است.فارغ التحصیل لیسانس مامایی از ایران و فوق لیسانس پرستاری از کانادا می باشد، او بعنوان مدل و کمدین در اینستاگرام فعالیت می کند و گاها جنجالی هم می شود.

ندا یاسی

خانواده

ندا در یک خانواده عرب زبان در جنوب ایران بدنیا آمد است.خودش می گوید متولد یکی از شهرهای کوچک در ایران با 7 خواهر و برادر هستم و در یک خانواده سخت گیر سنتی اما ثروتمند بزرگ شدم.

مهاجرت به ترکیه و کانادا

بعد از فارغ التحصیلی برای مهاجرت ابتدا به ترکیه رفت و مدتی در کمپ پناهندگان حضور داشت تا اینکه توانست اجازه اقامت کشور کانادا را بدست بیاورد.او حالا در شهر تورنتو زندگی می کند.

روابط عاشقانه و افسردگی

بعد از مهاجرت به کانادا از طرف خانواده ترد شد، اما آشنایی و نامزدی اش با یک ایرانی بنام kevin ebra زندگی را تغییر داد اما طولی نکشید از هم جدا شدند.

ندا بعد از این رابطه درگیر یک حالت روحی اضطراب و افسردگی شدید شد.

ندا یاسی

حضور در فضای مجازی

می گوید بعد از اتفاق ناخوشایندی زندگی شخصی اش و حالات روحی که داشت تصمیم گرفت برای سرگرم کردن خود به فضایی مجازی روی آورد.

ابتدا بعنوان مدل آرایشی فعالیت خود را از یوتیوب شروع کرد و کم کم با فیسبوک و سپس اینستاگرام فضای جدیدی و کمدیک در کارهای خود ایجاد نمود.

گزارش یاهو از ندا

سایت یاهو و سایت خبری menafn در گزارشی از این چهره اینستاگرامی او را یک مدل و یک هنرمند کمدی معرفی کردند که طرفداران بیشماری هم دارد.

دل نوشته برای مادرش

خانم یاسی می گوید سالهاست مادرش را ندیده او در روز مادر اینگونه نوشت : من خیلی درد و سختی کشیدم، خیلی مادر جان، روزت مبارک

گرچه سالیان سال نه باهات صحبت کردم و نه روی ماهتو از نزدیک دیدم.

ندا یاسی

درآمد

یاسی حالا با معرفی برخی برندهای آرایشی و خوراکی در شبکه مجازی خود کسب درآمد می کند همینطور بخاطر پناهندگی اش حقوق ماهیانه از دولت کانادا دارد.

لایو حیوانی ندا یاسی با تتلو

یکی از لایو های جنجالی ایام کرونایی ارتباط ندا یاسی و امیر تتلو بود که بیش از 626 هزار تماشاگر داشت که حاوی صحبت های غیراخلاقی بود.

زندگی و توهین به ایرانی ها توسط ندا یاسی

ندا یاسی که به گفته خود در زمان حضور در ایران در مدرسه مورد اذیت و اذیت دوستانش قرار می گرفته و زندگی در فقری داشته باعث شده بارها به مردم ایران توهین کند.

این در حالی است که حتی ندا یاسی در برخی مطالب منتشر کرده خود اشاره به داشتن گذرنامه ایرانی میکند ودر خصوص کاربرد ان در دنیا به بدترین شکل ممکن صحبت کرده و با بکار بردن کلمات رکیک و زشت توهین های‌ بی شماری به نوع زندگی ؛ فرهنگ و بینش مردم ایران میکند.

از طرفی ایرانی هایی که در فالورهای ندا یاسی هستند در برخی مواقع به کلیپ های‌ او مراجعه کرده و کامنت هایی برای مقابله برای او می‌گذارند که به نظر میرسد این نوع برخورد تا زماینکه افراد آزادانه اجازه انتشار صحبت ها، کلیپ ها و عکس های‌ شخصی خودرا در دنیای مجازی دارند نه تنها چیزی را حل نمی کند، بلکه باعث میشود ندا یاسی همان کامنت ها را سوژه ی رفتارهای زشت و بی ادبانه ی خود کند.

ندا یاسی

درباره ندایاسی بیشتر بدانید

ندا یاسی دارای مدرک لیسانس مامایی در ایران است و بعد از مهاجرتش به کانادا مدرک لیسانس و فوق لیسانسش را هم در رشته ای نامعلوم دریافت کرد. او ماجرایش را اینطور تعریف کرده که در دوران دانشجویی عاشق یکی از اقوام خود در کانادا می شود و سپس با برنامه ریزی قبلی از خانه اش می گریزد و پدر و مادر و هفت خواهر و برادر دیگرش را رها می کند تا زندگی تازه ای با عشق خود بسازد. او در ابتدا به ترکیه پناهنده می شود و پدر بلافاصله بعد از اطلاع از خروج ندا راهی دیار غربت می شود تا او را پیدا کند. اما ظاهرا پلیس ترکیه به درخواست خود ندا یاسی اجازه دیدار او با دخترش را نمی دهد و پدر سرافکنده و ناامید به کشور باز می گردد.

عشق ندا یاسی که ظاهرا مردی سالخورده است در بازه زمانی دو ساله از حضور ندا یاسی در کمپ مرتبا به دیدار او می آید و سرانجام او را همراه با خود به کانادا می برد. اما زندگی آنها دوام چندانی نداشت و بعد از چند سال ندا یاسی از عشق خود جدا می شود و تصمیم می گیرد که به تنهایی بهای تصمیم اشتباهش در زندگی را بدهد. او از آن پس تمام تمرکز خود را روی اینستاگرام و جذب فالوور گذاشت و با فحاشی و برهنگی تلاش نمود تا مخاطبان خود در این شبکه اجتماعی را افزایش دهد.

او که به اعتراف خودش تمامی این سالها را در تنهایی سپری کرده و به خاطر فرار از خانه از سوی خانواده اش طرد شده شخصیتی بسیار شکننده و ناپایدار دارد و در لایوهای خود دست به اقدامات دور از عرف می زند. ندا یاسی که از بیماری روحی جدی رنج می برد گاهی با گریه های ناگهانی و گاهی با ناسزاگویی به مخاطبانش سعی در جلب توجه و جذب مخاطبان میکند.

ندا یاسی از شخصیت های جنجالی اینستاگرام است که چندی پیش لایو مشترکی را هم با امیر تتلو خواننده خارج نشین داشت. لایو جنجالی این دو اینفلوئنسر آنچنان بازدید بالایی پیدا کرد که رکورد شکست. این لایو که پر بود از الفاظ رکیک و موضوعات جنسی و غیراخلاقی شاید زمینه ای شد برای بسته شدن صفحه امیر تتلو در اینستاگرام. همانطور که پیشتر در روزیاتو خواندید امیر تتلو با انتشار فراخوانی از دختران جوان زیر سن قانونی درخواست کرده بود که به «حرمسرای» او ملحق شوند که در ادامه بسیاری اقدام به ریپورت کردن صفحه او نمودند و در نهایت صفحه امیر تتلو با چهار میلیون دنبال کننده بسته شد.

امیر تتلو نیز دست روی دست نگذاشت و مرتبا با اسامی جعلی اقدام به ایجاد صفحه جدید کرد که این تلاش ها راه به جایی نبرد چراکه اینستاگرام اعلام کرد از تلاشهای او برای ایجاد صفحه جدید آگاه است و جلوی این کار را خواهد گرفت.

مواد ۷۰۵ تا ۷۱۱ قانون مجازات اسلامی در ارتباط با مجازات شرط بندی در فضای مجازی

قانون ۷۰۵: قماربازی با هر وسیله‌ای ممنوع و مرتکبین آن به یک تا شش ماه حبس و یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شوند و در صورت تجاهر به قماربازی به هر دو مجازات محکوم می‌شوند.

ماده ۷۰۶: هر کس آلات و وسایل مخصوص به قماربازی را بخرد یا حمل یا نگهداری کند به یک تا سه ماه حبس یا تا ۵۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

ماده ۷۰۷: هر کس آلات و وسایل مخصوص به قماربازی را بسازد یا بفروشد یا در معرض فروش قرار دهد یا از خارج وارد کند یا در اختیار دیگری قرار دهد به سه ماه تا یک سال حبس و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.

ماده ۷۰۸: هر کس قمارخانه دایر یا مردم را برای قمار به آنجا دعوت کند به شش ماه تا دو سال حبس و یا از سه میلیون تا ۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌شود.

ماده ۷۰۹: تمام اسباب و نقود متعلق به قمار حسب مورد معدوم یا به عنوان جریمه ضبط می‌شود، اشخاصی که در قمارخانه‌ها یا اماکن برای صرف مشروبات الکلی موضوع مواد (۷۰۱) و (۷۰۵) قبول خدمت کرده یا به نحوی از انحاء به دایرکننده این قبیل اماکن کمک کنند معاون محسوب می‌شوند و مجازات مباشر در جرم را دارند ولی دادگاه می‌تواند نظر به اوضاع و احوال و میزان تاثیر عمل معاون مجازات را تخفیف دهد.

ماده ۷۱۱: هرگاه یکی از ضابطین دادگستری و سایر مامورین ذیصلاح از وجود اماکن مذکور در مواد (۷۰۴) و (۷۰۵) و (۷۰۸) یا اشخاص مذکور در ماده (۷۱۰) مطلع بوده و مراتب را به مقامات ذیصلاح اطلاع ندهد یا برخلاف واقع گزارش نمایند در صورتی که به موجب قانونی دیگر مجازات شدیدتری نداشته باشند به سه تا شش ماه حبس یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود.

ندا یاسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام و علیکم،اگر امکان دارد لطفا فیلم ویا ویدیو را فراموش نکنید اگر اهمیت دادید سالم باشید و مفیدتر هم هست من محمد هادی از تهران هستم

  • سعید

    انشالله حذف شدن تمام انگل ها :))

  • ناشناس

    حقته
    اگه دستگیر شده ای عالیه

  • ناشناس

    ان شاالله تمامی افرادی که جوانان و نوجوانان را به گناه تشویق می کنند نابود شوند از جمله شاخ های مجازی ..

  • ناشناس

    اینا بچه های شیطان هستن که بچه های مردمو به انحراف میگشونن خدا ازشون نگذره همشون منحرفن حال ادم از اینا بهم میخوره

  • عباس

    خاک برسر اونای که این رو فالو کردن

  • ناشناس

    دست هکرش درد نکنه

  • ناشناس

    چقدر هزینه تو این شرایط برای هک کردن ی دیوانه کردین ک چی بشه تعادل روحی نداره باید درمان شه

  • محمدرضانباتی

    وزارت اطلاعات باید تمامی این بیشرفهارو ازجمله ساشاسبحانی رو که انگلترین انگلها هستش رو سریعا دستگیر و اعدام کند.خواهشا فقط اعدام

  • ناشناس

    دم هکرش گرم خوب حقه این بی شرفارو داد اینابجز اینکه خودشون انگل هستن دست به دست میدن تابقیه روهم خراب کنن وبکشونن توی این راههای کثیف

  • ناشناس

    نیما دستت درد نکنه😂😑

  • Hi?

    پیج اینستاگرام
    تتلو
    دنیا جهانبخت
    و سایر شاخ های مجازی بزودی هک وبسته میشود
    منتظر ما باشید