شمانیوز
شما نیوز

سریال میدان سرخ | عکسهای امیرحسین آرمان | بازیگران سریال میدان سرخ

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر نقش ساعد در سریال میدان سرخ | عکسهای امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در سریال میدان سرخ در نقش ساعد ایفای نقش کرده است در ادامه بیوگرافی خواندنی امیرحسین آرمان را می خوانید...

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر نقش ساعد در سریال میدان سرخ | عکسهای امیرحسین آرمان

به گزارش شمانیوزامیرحسین آرمان در سریال میدان سرخ در نقش ساعد ایفای نقش کرده است. سریال میدان سرخ جمعه 26 شهریور از فیلیمو پخش می شود سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان است از مشهور ترین بازیگران سریال میدان سرخ از حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری و امیرحسین آرمان نام برد.

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر سریال میدان سرخ

نام:امیرحسین

نام خانوادگی:آرمان

تاریخ تولد: 1361/8/14

فعالیت :بازیگری

محل تولد:تهران

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد

سریال میدان سرخ

امیرحسین آرمان بازیگر سریال میدان سرخ کیست؟

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت های هنری وی به چشم می خورد، می گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره ای آرام بر پرده سینما ها می شناسیم.

بازیگر سریال میدان سرخ در جلوی دوربین

در سال 1383 با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری اش را در جلوی دوربین بدست آورد.

سریال میدان سرخ

او بعد از سال ها حضور موفق در سینما، سال 1391 با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

شهرت بازیگر سریال میدان سرخ

اما شهرت اصلی او با سریال کیمیا در سال 1394 با نقش شهریار کامفر شروع شد سپس در سریال پریا سال 95 با نقش یک فرد ایدزی بسیار درخشید.

آرمان درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید:

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

امیرحسین آرمان درحالی از «ازدواج به سبک ایرانی» اولین کار سینمایی خود می گوید که نگاهی به کارهای او درهشت سال فعالیت هنری نشان می دهد سال 85 «هدف اصلی » سال 86 «صدسال به این سالها» سال 87«امشب شب مهتابه» سال 1388 «بیداری رؤیاها» و «برف روی شیروانی داغ» سال 1389 در دو فیلم «یه حبه قند» و «من مادر هستم» سال 90 نیز در فیلم « دوباره باهم » و ساکن خانه چوبی نقش آفرینی کرده است که همه به نوعی از کارهای خوب سینما بوده و نمایانگر این است که با تمام جوانی درعرصه هنر هفتم آرمان می داند که چگونه انتخاب کند.

سریال میدان سرخ

از خوانندگی تا مدلینگ بازیگر سریال میدان سرخ

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در سال 1394 اولین آهنگ خود بنام آتش و فروردین 95 آهنگی بنام هرشب با همکاری امیر مسعود عرضه کرد.

او سپس بعنوان مدل کار خود را در تبلیغاتی شروع کرد.

ازدواج بازیگر سریال میدان سرخ

من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم.

اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده، خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است.

سریال میدان سرخ

 انتخاب رشته بازیگر سریال میدان سرخ

رشته اصلی‌ ام در دبیرستان، تجربی بود اما می‌ خواستم هنر بخوانم.

یک اشتباه کوچک کردم به جای مبانی هنرهای تجسمی دو، کتاب 1 را خواندم و امتحان تغییر رشته را از دست دادم بعد از آن، کنکور دادم و زبان قبول شدم که نرفتم.

بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خواندم ، بعد آن را هم ول کردم و آمدم طراحی دکوراسیون داخلی خواندم و لیسانس گرفتم.

ژانر مورد علاقه بازیگر سریال میدان سرخ

علاقه شخصی من در حوزه بازیگری حضور در کارهای جدی و اجتماعی است اما در کنارش به کارهای اکشن هم خیلی علاقه دارم منظورم از اکشن ، اکشن استاندارد جهانی است.

پیشنهاد شبکه GEM به بازیگر سریال میدان سرخ

به من گفته شده در همان زمانی که سریال پریا پخش می شود، به ترکیه مهاجرت کنم و با آنها هر مبلغی که می خواهم قرارداد ببندم که من نپذیرفتم.

سریال میدان سرخ

بازیگر سریال میدان سرخ: بخاطر شهرت وارد بازیگری نشدم

من از روز اول بخاطر شهرت جذب این حرفه نشدم ، منکر این قضیه نمی شوم که شهرت بخشی از اینکار است و با این کار اتفاق می افتد و فطعا جزو جذابیت های این حرفه است.

من صرفا به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشتم وارد این حرفه شدم و برایم بسیار حرفه محترمی است.

عنوان

  • امیر حسین آرمان بازیگر سریال میدان سرخ چند سال دارد؟
    امیرحسین آرمان بازیگر سریال میدان سرخ 38 سال سن دارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ریحانه

    امیرحسین آرمان بهترینه
    امیدوارم هرجا که هست همیشه سلامت باشه ومثل همیشه باکارهای درخشانی که داره روز به روز بدرخشه ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • کوثر

    امیر حسین آرمان هرجا باشه تو هر سریالی باشه بازیش عالیه 👌👌 انشاالله همیشه موفق باشه

  • همیشه عالی هستی عزیزم

    بهار

  • P

    بهترینیییییی
    من طرفدار پرو پا قرصت هستم ✨🤍

  • من

    هم خوشگله و هم بازیگر خوبی هس ،مردا بهش حسادت میکنن