شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث | خبر فوری | اخبار زنده

درخواست کمک زن زرنگ قمی از پلیس + فیلم

یک خانم قمی که با 110 تماس گرفته و درخواست پیتزا کرده بود با هوش و ذکاوت خود از مزاحمت یک فرد برای وی به پلیس خبر داد.

درخواست کمک زن زرنگ قمی از پلیس + فیلم

به گزارش شمانیوز: یک خانم قمی که با 110 تماس گرفته و درخواست پیتزا کرده بود با هوش و ذکاوت خود از مزاحمت یک فرد برای وی به پلیس خبر داد.این خانم قمی در تماس با پلیس 110 با بله یا خیر جواب مامورین نیروی انتظامی را داد و مامورین نیروی انتظامی برای کمک به این خانم قمی وارد عمل شدند.

در قم همسر سابق یک زن وارد خانه‌اش شده و برایش ایجاد مزاحمت کرده، زن هم به سبک فیلم‌های هالیوود زنگ می‌زند پلیس ۱۱۰ و درخواست پیتزا می‌کند و مامورها شوهر سابق را به جرم مزاحمت دستگیر می‌کنند.

دستگیری به سبک فیلم های هالیوودی در قم:

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ و سفارش پیتزا، هوشیاری اپراتور با دریافت پاسخ "بله-خیر" و اطمینان از مزاحمت فردی برای وی، بلافاصله مأموران پلیس به محل وقوع تماس اعزام و متهم دستگیر شد.

سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: بامداد سه شنبه طی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم و سفارش پیتزا، هوشیاری اپراتور باعث شد تا با درخواست پاسخ "بله-خیر" از شخص تماس گیرنده و اطمینان از مزاحمت برای وی، بلافاصله موضوع به مأموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه پلیس با حضور در محل وقوع تماس، عامل مزاحمت که همسر سابقش بوده و وارد منزل شده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

تحقیقات تکمیلی از علل و انگیزه ارتکاب جرم در دست بررسی است.

درخواست زن آمریکایی از پلیس با سفارش پیتزا که قبلا در شبکه ها وایرال شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • کتیبه

    یه کلیپ آمریکایی بود چند وقت پیش از روش کپی کرده بودن خودتونين

  • ناشناس

    واقعاعالی بوده کاراین خانم باهوش افرین بهش 🤗😘