شمانیوز
شما نیوز

جواد عزتی | جواد عزتی و همسرش

همسر جواد عزتی کیست؟

مه لقا باقری همسر جواد عزتی از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

همسر جواد عزتی کیست؟

به گزارش شمانیوز: مه لقا باقری همسر جواد عزتی از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

نام :مه لقا

 نام خانوادگی :باقری

تاریخ تولد:1360

محل تولد:تهران

تحصیلات:کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران؛ 1382 – 1378، فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس 1385 – تخصص تئاتر از آلمان

تاهل :متاهل

همسر:جواد عزتی

بیوگرافی مهلقا باقری

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد. مه لقا باقری در سری جدید مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش می کند.

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی همسر مه لقا باقری 

محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است . او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، بیشتر در کارهای کمدی بازی کرده است، بازی او در نقش بابا اتی در قهوه تلخ سال های سال فراموش نمیشود. جواد عزتی بازیگری را با کار کودک و خیابانی آغاز کرد و برای نخستین بار توسط سعید آقاخانی برای یک کار کودک 90 قسمتی دعوت شد. خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. تمایلات طنز گونه این بازیگر در سال های اخیر از او چهره ای برای کارگردان های سریال های طنز و اجتماعی ساخته است. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش پیرمرد در مجموعه های باغ مظفر و مرد دو هزار چهره اشاره کرد.

ماجرای آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 833 جواد را از همان روزها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد.

آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied