شمانیوز
شما نیوز

زیبا بروفه | بیوگرافی زیبا بروفه | زیبا بروفه و همسرش

عکس جانسوز از جشن تولد زیبا بروفه ، بدون همسرش | عکس همسر و پسر زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون است. زیبا بروفه بازیگری را از سن کم شروع کرد. زیبا بروفه 24 سال قبل با پیام صابری ازدواج کرد که ثمره این ازدواج پسری به نام اهورا است.

عکس جانسوز از جشن تولد زیبا بروفه ، بدون همسرش | عکس همسر و پسر زیبا بروفه

به گزارش شمانیوز، زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون است. زیبا بروفه بازیگری را از سن کم شروع کرد. زیبا بروفه 24 سال قبل با پیام صابری ازدواج کرد که ثمره این ازدواج پسری به نام اهورا است.  

صحبت ها و گریه های زیبا بروفه در مراسم ختم شوهرش

زیبا بروفه

بیوگرافی زیبا بروفه

نام :زیبا

نام خانوادگی :بروفه

تاریخ تولد :29 شهریور 1354

سالهای فعالیت :1373 تاکنون

همسر :پیام صابری (فوت شده)

فرزند :یک پسر به نام اهورا

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 شهریور 1354 در تهران متولد شد.این بازیگر کشورمان یک خواهر و یک برادر دارد و مدتی را به همراه همسرش در کیش زندگی میکرد.

گریه های زیبا بروفه در مراسم ختم همسرش

زیبا بروفه در کنار برادرش

این بانوی بازیگر فارغ التحصیل حقوق قضایی است اما علاقه ای که به بازیگری داشت او را به سمت دنیای هنر رهنمون کرد و در کلاس های بازیگری دانشگاه هنر شرکت کرد.

زیبا بروفه بازیگری را با فیلم سینمایی شب روباه آغاز کرد اما بازی در مجموعه مجید دلبندم تجربه جدی او در دنیای بازیگری بود که با این مجموعه بیشتر در میان مردم شناخته شد.

زیبا بروفه

ازدواج زیبا بروفه

زیبا بروفه یکی از هنرمندانی است که در سالهای جوانی زندگی مشترکش را آغاز کرد و حدود 21 سال داشت که با پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره پرداز کشورمان ازدواج کرد.

پیام صابری حضور در دنیای هنر را از سال 1373 آغاز کرد و در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار همسرش ایفای نقش کرد و در سریال امام علی به عنوان دستیار حضور داشت. سریال زاگرس آخرین تجربه کارگردانی پیام صابری در شبکه زاگرس بود که ناتمام ماند.

زیبا بروفه و پیام صابری از زوج های وفادار دنیای هنر بودند اما متاسفانه زندگی مشترکشان بعد از 22 سال با حادثه ای دلخراش و غم انگیز همراه شد.

زیبا بروفه

درگذشت پیام صابری همسر زیبا بروفه

18 آذر 1397 پیام صابری به دلیل ایست قلبی درگذشت و زندگی خانم بازیگر با ماجرایی تلخ و غم انگیز مواجه شد.

زیبا بروفه در مراسم همسرش برای اولین بار از این اتفاق تلخ صحبت کرد و گفت :ما 22 سال زندگی عاشقانه داشتیم و اهوارا ثمره این عشق بود که من به پیام هدیه دادم، پیام بزرگ مردی بود که بزرگ رفت و وقتی نفسش تنگ شده بود و میخواستم او را به بیمارستان ببرم میگفت که من اگر پایم به بیمارستان برسد میمیرم،من از دکتر میترسم و پیام رفت که یک چکاپ انجام دهد اما دیگر برنگشت...

حاشیه ازدواج زیبا بروفه

یکی از اتفاقات تلخی که برای زیبا بروفه در سالهای ابتدایی فعالیش رخ داد ماجرای انتشار فیلم عروسی اش بود که باعث شد خانم بازیگر 4 سال خانه نشین شود و در هیچ پروژه ای حضور نداشته باشد.

این بازیگر جوان در ابتدای فعالیت های هنری اش با این مشکل مواجه شد تا چند سال بعد از آن 4 سال هم درگیر ماجرا بود و اجازه حضور در نقش های یک فیلم و سریال را نداشت و محافظه کار شدنش باعث شد که دیگر در هیچ مهمانی حاضر نشود.

زیبا بروفه

فرزند زیبا بروفه و پیام صابری

زیبا بروفه 21 اردیبهشت ماه سال 97 با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و اهورا پسر خانم و آقای بازیگر بعد از سالها انتظار به دنیا آمد.

حواشی بارداری زیبا بروفه

زیبا بروفه مشغول بازی در سریال هاتف بود که به ناگاه بازیگر این نقش تغییر کرد و داریوش یاری کارگردان این سریال علت تغییر بازیگر را معجزه بارداری زیبا بروفه عنوان کرد که در این سریال اتفاق افتاده است و این موضوع باعث عصبانیت پیام صابری همسر خانم بازیگر شد و به توضیح درباره تصمیم بچه دارشدنشان پرداخت.

پیام صابری همسر زیبا بروفه در گفتگوی اعتراضی نسبت به انتشار خبر بارداری همسرش و معجزه خواندن این اتفاق گفت:از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایتان توضیح دهم 27 اردیبهشت 96 تصویب و روز 22 شهریور 96 دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.

زیبا بروفه

بازیگری زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگری را به صورت جدی در سینما با فیلم شب روباه در سال 75 آغاز کرد و پیش از آن از حدود سال 73 بازیگری را با نقشی در سریال خانه شلوغ به کارگردانی علی شوقیان در تلویزیون آغاز کرد.

شب روباه با بازی زیبا بروفه

زیبا بروفه از جمله بازیگرانی است که در تلویزیون گل کرد و با بازی در مجموعه مجید دلبندم شناخته شد. این بانوی هنرمند اگرچه درچندین فیلم سینمایی هم ایفای نقش کرد اما اغلب مخاطبان دنیای هنر او را به عنوان بازیگر تلویزیون می شناسند.

شهرت با مجید دلبندم

زیبا بروفه سال 1377 در مجموعه مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران مقابل دوربین رفت و با بازی در نقش معصومه در این مجموعه به یاد ماندنی یکی از ماندگارترین نقش هایش را خلق کرد.

پر پرواز زیبا بروفه در سینما

پر پرواز فیلمی به کارگردانی خسرو معصومی است که سال 79 ساخته شد و زیبا بروفه یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این فیلم ایفا کرد.

شادمهر عقیلی یکی از بازیگرانی بود که خسرو معصومی از شهرت او در فیلمش بهره برد اما زیبا بروفه نقطه قوت این فیلم بود که در نقش ستاره در پر پرواز خوش درخشید.

پر پرواز روایتی از ماجرای بابک پسر خواننده ای است که تلاش میکند مجوز آلبومش را بگیرد و در این راه ستاره نامزدش از هیچ تلاشی دریغ نمیکند و رقیب عشقی او در این فیلم یاسمن با بازی مرجان شیرمحمدی است که تلاش میکند بابک را به لس آنجلس ببرد.

زیبا بروفه

زیبا بروفه در فیلم مانی و ندا

مانی و ندا یکی از اولین تجربه های جدی زیبا بروفه در سینما است که سال 79 به کارگردانی پرویز صبری ساخته شد.

این ساخته پرویز صبری که درباره عشق به بازیگری و سینما است با بازی زیبا بروفه در کنار مانی کسرائیان،امین حسایی، نیلوفر خوش خلق، عارف لرستانی، پوراندخت مهیمن، علی ابوالحسنی مقابل دوربین رفت.

زیبا بروفه در سریال طلسم شدگان

سریال طلسم شدگان به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 83، مجموعه ای 25 قسمتی در شبکه پنج سیما بود که زیبا بروفه نقش اصلی آن را ایفا میکرد.

زیبا بروفه بازیگر نقش مهشید در این سریال بود که داستان زندگی پر فراز و نشیب او و تبدیل شدنش به زنی استوار در این سریال به تصویر کشیده شد و زیبا بروفه با این سریال بعد از چند سال دوباره به اوج بازگشت.

زیبا بروفه در طلسم شدگان با امین زندگانی،بیتا فرهی، مهدی هاشمی، حمیرا ریاضی، آناهیتا همتی، شهرام حقیقت دوست و... همبازی بود.

زیبا بروفه در سریال ریحانه

ریحانه سریالی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 84 است که در 26 قسمت از شبکه سه سیما پخش شد.

زیبا بروفه و همسرش زنده یاد پیام صابری در این سریال با هم همبازی بودند و زیبا بروفه در نقش ریحانه در پی یافتن هویت گمشده اش بود و با حسن پورشیرازی، رویا تیموریان، افسر اسدی، مرجان محتشم، نیکو خردمند، عنایت بخشی، نگار فروزنده و ... همبازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • لادن

    زیبا بروفه نجابت از سر و رویش میباره وفوقالعاده با نمک

  • نگار

    اینا بازیگران