شمانیوز
شما نیوز

فرشته حسینی | فرشته حسینی و همسرش

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده به افغانستان رفت | عکس فرشته حسینی در هواپیما

فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران است. فرشته حسینی با انتشار تصاویری از خود در هواپیما و پاسپورت کشور افغانستان اعلام کرد که در حال سفر به این کشور است.

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده به افغانستان رفت | عکس فرشته حسینی در هواپیما

به گزارش شمانیوز، فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران است. فرشته حسینی با انتشار تصاویری از خود در هواپیما و پاسپورت کشور افغانستان اعلام کرد که در حال سفر به این کشور است. فرشته حسینی با انتشار این عکس خبر سفر به افغانستان را تکذیب کرد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی بازیگر جوان و با آتیه سینما و تلوزیون است . فرشته حسینی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بازی او در سریال قورباغه نیز مورد تحسین واقع شد . در ادامه ماجرای ازدواج او با نوید محمدزاده را می خوانید . 

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

فرشته حسینی

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

فرشته حسینی در فیلم رفتن

فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی، با فیلم‌نامه‌ای از جمشید محمودی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی کاری مشترک از ایران و افغانستان است که در آن بازیگرانی چون رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی، سیناسهیلی، محفوظ محمودی و شمس لنگرودی ایفای نقش کردند. فیلم رفتن قصه فرشته و نبی قصه‌ای عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شوند. او برای بازی در این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن شد.

فرشته حسینی در فیلم هفت و نیم

حسینی در فیلمی دیگر برادران محمودی به نام هفت و نیم بازی کرد. فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانستانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می‌کند و قصه دخترانی است که قرار است جمعه شب مراسم عروسی آن‌ها برگزار شود، اما هر کدام از آن‌ها به نوعی درگیر مسئله‌ای هستند.

فرشته حسینی

فرشته حینی در سریال قورباغه

قورباغه مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بود که فصل اول آن اخیراً به پایان رسید. حسینی در این سریال نقش لیلا را بازی می‌کند. داستان این سریال از این قرار است که در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد، بعد از ربودن اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند، اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد.

بیوگرافی نوید محمددزاده

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران می باشد که قرار بود فوتبالیست شود اما دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا از گرانقیمت ترین بازیگران ایرانیست

در تهران بعنوان دوازدهمین و آخرین فرزند بدنیا آمد اما در سال 1367 وقتی 2 ساله بود به همراه خانواده به ایلام نقل مکان کردند و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماندند

دوم دبیرستان عاشق فوتبال شد و حتی قرار بود در تیم نوجوانان سایپا بازی کند اما با دیدن فیلم سوته دلان علی حاتمی با بازی بهروز وثوقی متحول شد

همان شب به ویدیو کلوپ رفت و فیلم «قیصر» و «صورت زخمی» ال پاچینو را گرفت و با دیدن آنها دچار جنون هنری شد و به این ترتیب تصمیم گرفت بازیگر شود

در سال 1382 وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت.او زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی ، محمد یعقوبی و امیر قنبری دوره دید اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت

اولین بار در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد جلوی دوربین رفت

بعد از اولین تجربه بازیگری در جلوی دوربین وارد تئاتر شد و سال 1387 با نمایش «ماه در آب» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره استان تهران از آن خود کرد.محمدزاده سپس سال 88 در فیلم آندو بازی کرد که که مجوز اکران نگرفت

نوید محمدزاده در سال 1390 به همراه سارا رسول زاده اجرای قسمت هایی از برنامه دوستان را که از شبکه جام جم پخش می شود برعهده داشت

بازی محمدزاده از سال 93 با فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده و کسب حوایز مختلف از جشنواره های بین المللی دیده شد و سر زبان ها افتاد.اما بازی در فیلم لانتوری ، خشم و هیاهو و بخصوص ابد و یک روز در سال 94 بود که خیلی زود او را به شهرت رساند و توانست مخاطبان زیادی را جذب سینما کند

فرشته حسینی

نوید محمدزاده در فیلم عصبانی نیستم

این هنرمند برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، ولی اتفاقاتی افتاد که این جایزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نوید محمدزاده برای گرفتن سیمرغ کوتاه ماند.

نوید محمدزاده و باران کوثری

نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. 

نوید محمدزاده در ابد و یک روز

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

نوید محمدزاده در فیلم لانتوری

فیلم لانتوری با بازی نوید محمدزاده ساخته رضا درمیشیان در پایان چهارمین روز جشنواره در نخستین دقایق روز جمعه در برج میلاد به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی برلین نیز نمایش داده شد ولی جایزه ای را کسب نکرد.

نوید محمدزاده و باران کوثری

فیلم لانتوری که در جشنواره امسال نیز با انتقادهای بسیاری به دلیل محتوای سیاه آن مواجه شد با این حال نتوانست نظر جشنواره برلین را هم جلب کند و به نوشته سایت دویچه وله، فیلمی که با سروصدای زیاد در جشنواره فجر اکران شده بود، در برلین به بایگانی جشنواره پیوست.

نوید محمدزاده در بدون تاریخ، بدون امضاء

فیلم بدون تاریخ، بدون امضا را می توانی یکی از فیلم های متفاوت و خاص نوید محمدزاده دانست. این فیلم به کارگردانی وحید جلیلوند در سال 1395 بود و ماجرای پدری درمانده را روایت می کرد که بنا به دلیلی باعث مرگ ناخواسته فرزندش شده بود.

این فیلم جوایز مختلفی را در جشنواره های بین المللی دریافت کرد و بازی خوب نوید محمدزاده او را برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فجر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا سادات

    خدا پشت و پناهت باشه مهربون ♥️

  • ملکــع الــزایمـــر

    خوشبگذرع فرشته جون😍😘

  • زهرا

    زنان افغانستان باید بیشتر از هر وقت در صحنه باشند سفر به سلامت قهرمان کوچک ❤️❤️❤️🇦🇫

  • ساجده

    داره میگه نرفتم

  • هانا

    قیافه مزخرف

  • جلال.امانی

    فرشته کارشاغی نکرده رزومش‌همینه؟