شمانیوز
شما نیوز

سریال گاندو

عکس شارلوت سریال گاندو | عکسهای شارلوت در خارج از کشور

در ادامه عکسهای بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت را مشاهده می کنید.

عکس شارلوت سریال گاندو | عکسهای شارلوت در خارج از کشور

به گزارش شمانیوز: بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو متولد دهه 70 است. بیاینا محمودی بازیگر را چند سالی است آغاز کرده است او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیست دستی دارد و حوزه موسیقی تئاتر نیز کار کرده است. بازیگر نقش شارلوت با بازی در سریال گاندو به خوبی دیده و درخشیده شد. سریال گاندو  اولین کار تلویزیونی اوست.

سریال گاندو

سریال گاندو

بیوگرافی بیاینا محمودی بازیگر سریال گاندو

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

برخى اکانت‌هاى توییترى اصولگرا نوشته‌اند که نقش شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد.

همسر بیاینا محمودی کیست؟

با توجه به شهرت کم این بازیگر و کارنامه کوتاه او اطلاعات شخصی زیادی راجع به او و خانواده اش در دسترس نمی باشد.

بیاینا محمودی تا کنون راجع به همسر خود حرفی نزده است و وضعیت تاهل او نامشخص است.

او تحصیلات خود به عنوان بازیگر را در کلاس های بازیگری آزاد گذرانده است.

سریال گاندو

فعالیت حرفه ای بیاینا محمودی

بیاینا محمودی چندین سال است که به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او پس از اتمام تحصیلات بازیگریش در کلاس های بازیگری آزاد در چند تئاتر مانند آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا بازی کرده است.

بیاینا محمودی در سریال گاندو ۲

بیاینا محمودی ایفاگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ است. عده ای در خصوص نقش وی گفته اند که  نقش او معادل کایلی مور جاسوس انگلیسی که چندی پیش در ایران پیدا شد است.

سریال گاندو ۲ روایتگر نفوذ خارجی ها در وزارت امور خارجه ایران است. این سریال به دستگیری جاسوسان خارجی و دو تابعیتی در وزارت امور خارجه ایران و فرد نفوذی در گروه مذاکره کننده برجام می پردازد. همچنین به مشکلات و افراد دخیل در نوسانات بازار ارز و سکه نیز می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، خسرو شهباز، پندار اکبری، شهرام میرقائدی و سارا منجزی نقش آفرینی می کنند.

بازیگر نقش شارلوت در سریال «گاندو»: من ارمنی هستم

او با انتشار استوری‌ای نوشت: دوستان عزیز من دو رگه نیستم. ارمنی و مسیحی ام. ایران به دنیا آمده ام و از ارامنه ساکن ایران هستم.

فامیلی من شبیه فامیلی ارامنه نیست، چون در قدیم و در زمان ثبت اسامی، اسامی ارامنه برای فارسی زبانان سخت و غیرمتعارف بود، مجبور به تغییر دادنش شدند.

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

برخى اکانت‌هاى توییترى اصولگرا نوشته‌اند که نقش شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد.

سریال گاندو

شهرت بیاینا محمودی با سریال گاندو

این خانم بازیگر از بازیگران با سابقه تئاتر است که با بازی در سریال گاندو ۲ در نقش بازیگر زن خارجی بی حجاب در نقش شارلوت به شهرت رسید و مشهور شد. او در نوروز ۱۴۰۰ در سریال گاندو ۲ بازی کرده و بسیار مشهور شده است. او در این سریال بی حجاب و با کلاه گیس ظاهر شده که باعث شده تا همه مخاطبان او را بازیگر خارجی بدانند، در حالیکه وی یکی از هنرمندان ایرانی است که به علت نقشی که دارد از کلاه گیس استفاده شده است

سوابق هنری بیاینا محمودی

بیاینا محمودی بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا و خاطرات هنرپیشه نقش دوم و …خوش درخشیده است.

اولین کار تصویری محمودی در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی و فیلم کوتاه تردید رقم خورد و با سریال گاندو ۲ وارد تلویزیون شد و اولین تجربه خود را در یک سریال تلویزیونی به نمایش گذاشت. او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیست دستی دارد و حوزه موسیقی تئاتر نیز کار کرده است.

سریال گاندو

پیج اصلی اینستاگرام بیاینا محمودی

آدرس اینستاگرامش با آیدی beaina.mahmoudi فعال است و بیشتر تصاویر و عکس های او در اینستاگرام، مربوط به کارهای هنری او بوده و از زندگینامه و زندگی شخصی او اطلاعاتی در دست نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • رضا.

    متاسفانه بی حیایی در تلویزیون مد شده این خانم بسیار بی حراست هرچند ارمنی باشد.!!!

    • ناشناس

      دستش بهش نمیرسه میگه بو میده

  • 《Fati》

    بنظر خودم همه چی کم کم داره عادی میشه

  • خخخ

    کاش منم ارمنی بودم

    • وطن دوست

      الان تو خیابونهای عروسیهای ما کار از ارمنی بودن گذشته واقعا کاش ارمنی بودیم

  • قباد

    ایشان بازیگری بسیار توانمند هستند .هموطنان مسیحیمان مایه مباهات کشور هستند .خدا رحمت کند یکی از دوستان پدرم دکتر شاهومیان بودند که مطبشان در مجیدیه بود در تمام کودکی کلی از ایشان آمپول نوش جان کردم ولی واقعا مهربانی و شخصیت بی نظیری داشتند . خدا رحمتشان کند .

  • عاطفه

    سریال گاندو عالی بود هردو سری . خانم محمودی هم عالی بودن به خصوص سکانس اخرش با محمد که التماس میکرد عالی بود

  • سیمین

    زنده باد ارمنستان

  • نرگس

    گاندو به شدت عالی بود و بازی محمد خیلی خوب بود .اطلاعات نیروی امنیتی ایران ما انسانها رو ترغیب میکنه که علممون رو هرروز ببریم بالا تا کمکی باشیم برای کشورمون و امام زمان نازنین😚

    • 😍

      👌👌

  • بازنشسته ایرانی

    باسلام.این خانم محمودی و همه نقش آفرینان بسیار عالی بازی کردند.زنده باد ایران وتمامی ملت ایران وتمام ادیان و مذاهب ایرانی که باصلح و صفا و صمیمیت و اتحاد در کنار هم زندگی میکنیم

  • محدثه امیری

    عالی بود