شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس و الهلال

قیمت نجومی دیدن مسابقه حریف پرسپولیس| آنالیز الهلال چقدر هزینه دارد؟

بلیت های دیدار الهلال حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قیمت نجومی دارد.

قیمت نجومی دیدن مسابقه حریف پرسپولیس| آنالیز الهلال چقدر هزینه دارد؟

به گزارش شمانیوز: زمان بازی دو تیم پرسپولیس و الهلال مشخص شد. دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال دیدار رفت خود  را در ورزشگاه ملک فهد بازی می‌کنند.پرسپولیس حریف الهلالی شد که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده بود. نتیجه بازی پرسپولیس و الهلال روز 24 مشخص می‌شود.

تیم فوتبال الهلال پنجشنبه آینده در هفته ششم لیگ برتر عربستان به مصاف تیم الشباب می رود.

در همین رابطه بلیت فروشی این بازی به صورت آنلاین آغاز شده است. نکته جالب در بلیت فروشی این بازی قمیت باورنکردنی بلیت VIP این دیدار است. قیمت بلیت های سکوهای معمولی از 60 ریال(480 هزار تومان) شروع می شود.

اما قیمت بلیت VIP  این بازی به 9 هزار ریال سعودی(حدود 72 میلیون تومان) می رسید. الهلال رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و این بازی در تاریخ 24 مهر برگزار می شود.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند. تیم فوتبال پرسپولیس، تنها نماینده ایران باید برای برگزاری مرحله یک چهارم و احتمالا نیمه‌نهایی عازم عربستان خواهد شد.

پرسپولیس و الهلال

طبق اعلام یکی از رسانه‌های سعودی(سعودی اسپورت)، دیدار تیم‌های النصر عربستان و الوحده امارات ساعت ۱۸ روز ۲۴ مهر در ورزشگاه «مرسول باراک» برگزار خواهد شد و در ادامه مسابقه پرسپولیس ایران و الهلال عربستان هم ساعت ۲۱ روز ۲۴ مهر در ورزشگاه بین‌المللی «ملک فهد» شهر ریاض انجام می‌شود. ورزشگاهی که متعلق به باشگاه الهلال است.

بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های منطقه غرب نیز روز ۲۷ مهر در ورزشگاه مرسول باراک استادیوم اختصاصی باشگاه النصر برگزار خواهد شد.

چونبوک موتورز کره جنوبی - اولسان هیوندای کره جنوبی

پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ناگویا ژاپن

پرسپولیس و الهلال

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا،‌ دیدارهای مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی عربستان (در منطقه غرب) و کره جنوبی (در منطقه شرق) به ترتیب در تاریخ‌های ۲۴ مهر ماه، ۲۷ مهر ماه و ۲ آذر ماه و به صورت تک بازی انجام می‌شود. دیدار فینال نیز در عربستان برگزار خواهد شد.

پایگاه سعودی اسپورت به بررسی آخرین نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان رسانه‌ای فوتبال عربستان اخیر پرداخت. فرحان الفرحان یکی از چهره‌های شناخته شده رسانه‌های ورزشی عربستان در این خصوص نوشت: آرزوی ما حضور دو تیم عربستانی در نیمه نهایی و صعود یک نماینده از عربستان به فینال است، آیا این نمی‌تواند زیبا باشد؟

محمد البکیری دیگر روزنامه نگار عربستانی در این خصوص می‌گوید: در بین تیم‌های غرب آسیا تنها الهلال سابقه قهرمانی در این مسابقات را داشته و در شرق هر سه نماینده کره جنوبی سابقه قهرمانی در آسیا را داشته‌اند. آیا در تقابل چهار تیم که قهرمان شده و چهار تیم دیگر که سابقه قهرمانی در آسیا را نداشته‌اند شاهد تولد یک قهرمان جدید خواهیم بود؟

عیسی الروقی منتقد و کارشناس ورزشی هم می نویسد: آیا فکر می‌کنید الهلال می‌تواند انتقام شکست فصل گذشته النصر مقابل پرسپولیس را از این تیم ایرانی بگیرد؟ همانطور که السد موفق شده بود در سال ۲۰۱۹ النصر را حذف کند و الهلال انتقام آنها را گرفت. پرسپولیس سال گذشته از غیبت الهلال استفاده کرد و النصرِ ضعیف را شکست داد و به فینال رسید، حالا وقت انتقام است.

القویعی روزنامه نگار ورزشی نیز در صفحه شخصی خودش نوشت: النصر خوش شانس بود که در این قرعه کشی حریف الوحده شد، راه آنها برای رسیدن به نیمه نهایی آسان است.

عبدالکریم الزامل ورزشی نویس دیگر عربستانی می گوید: هر دو تیم النصر و الهلال کار سختی دارند اما پرسپولیس از الوحده کم خطرتر است چرا که بازیکن خارجی تاثیرگذاری در اختیار ندارد و تنها بازیکن خارجی این تیم هم تاثیری نخواهد داشت. آرزوی ما صعود هر دو تیم النصر و الهلال و رقم خوردن یک تقابل سعودی در نیمه نهایی است.

عبدالکریم الجاسر هم در این خصوص نوشت: راه رسیدن به قهرمانی آسیا از رویارویی با سخت‌ترین رقیبان می‌گذرد. الهلال باید پرسپولیس را مغلوب کند و پس از آن احتمالا مقابل النصر قرار بگیرد تا به فینال و قهرمانی برسد.

دعوای استقلالی‌ها در زمین الهلال و پرسپولیس

حمله بی رحمانه چند پیشکسوت استقلال به مجیدی بعد از باخت به الهلال عربستان آغاز یک جنگ تمام‌عیار است. فرهاد مجیدی در اختلاف با مدیران باشگاه پناهی جز هواداران ندارد اما برخی پیشکسوتان تیم از مدیران باشگاه حمایت کرده و علیه سرمربی استقلال مصاحبه‌های جنجالی انجام دادند.

فکری هر چه دوست داشت در مورد مجیدی گفت و بعد از او هم دین محمدی که سابقه کار با فکری در نساجی را داشت به مجیدی حمله کرد. مدیران تیم افشا کردند که مجیدی باعث جدایی قایدی شد و برخی هم انتقاد دارند که این مربی بازیکنان مناسبی را در فصل نقل و انتقالات جذب نکرد.

هر چند مجیدی همچنان حامیانی در جمع هواداران و قدیمی‌های استقلال دارد. انتقاد و تمجید در حرف کار ساده‌ای است اما در عمل باید دید که آیا استقلال توانایی برد الهلال را داشت و یا مقصر اصلی این باخت کیست؟

تقابل پرسپولیس و الهلال بهترین فرصت است تا انتقادهای به عمل آماده از مجیدی را در عمل مورد سنجش قرار دهیم. اگر پرسپولیس از سد الهلال عبور کند باید به انتقادهای صورت گرفته بیشتر توجه کرد اما اگر پرسپولیس بازنده این بازی باشد می‌توان به مجیدی حق داد.

پرسپولیس به عنوان برترین تیم فوتبال ایران به مصاف الهلال می‌رود و اگر برنده بازی باشد یعنی استقلال برای رقابت با این تیم در لیگ برتر باز هم عقب است اما اگر پرسپولیس بازنده این بازی باشد دیگر نباید از مجیدی و شاگردانش توقع معجزه داشته باشیم و نتیجه ای که رقم خورد را باید منطقی دانست

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied