شمانیوز
شما نیوز

سریال هم سایه

آزاده سیفی درنقش نورا در سریال همسایه افغانی است؟ | فیلم سریال هم سایه

سریال هم سایه به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پور کیانی این روزها از شبکه سوم سیما در حال پخش است سریالی که تلاش دارد تا رابطه دو کشور ایران و افغانستان را در قالب یک ملودرام عاشقانه نشان دهد.

آزاده سیفی درنقش نورا در سریال همسایه افغانی است؟ | فیلم سریال هم سایه

به گزارش شمانیوز: سریال هم سایه به کارگردانی محمد حسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پور کیانی این روزها از شبکه سوم سیما در حال پخش است سریال هم سایه که تلاش دارد تا رابطه دو کشور ایران و افغانستان را در قالب یک ملودرام عاشقانه نشان دهد یکی ازنقشهای مهم سریال هم سایه نقش معلمی است به نام نورا که در یک مدرسه به دانش اموزان افغانستانی درس می دهد سوالی که بعد از پخش سریال هم سایه مطرح شد این است که ایا این بازیگر افغانستانی است ؟ نقش این معلم را بازیگر جوانی به نام آزاده سیفی ایفا می کند و سوال این روزهای مخاطبان این است که ایا این بازیگر افغانستانی است؟

اسامی بازیگران سریال هم سایه :

پیام دهکردی

شقایق فراهانی

مجید مظفری

فرید سجادی حسینی

مائده طهماسبی

آزاده سیفی

امیراحمد قزوینی

محیا دهقانی

شیدا خلیق

مهران رجبی

مریم کاظمی

جلال فاطمی

ناصر سجادی حسینی

شیرین ضابطیان

محیا دهقانی بازیگر نقش اصلی سریال هم سایه است .محیا دهقانی متولد 24 دی ماه 1370 در تهران میباشد. اکثرا او را با بازی در پایتخت می شناسند .او در این سریال نقش سوسن را ایفا کرده استمحیا دهقانی مدرک بازیگری اش را از کلاس داریوش ارجمند دریافت کرد.

از کارهای دیگر محیا دهقانی می توان به تله فیلم رباط محصول سال 86، تله فیلم پرونده مختومه، تله فیلم پر در سریال 90، فیلم کوتاه هر آنچه بران همه چیز را شست، که پر هزینه ترین فیلم کوتاه ایران شد اشاره کرد.سریال قهر و آشتی و فیلم سینمایی شیار 143 که جزء فیلم های شاخص این بازیگر جوان میباشد.

از کار‌های شاخص محیا دهقانی را می‌توان بازی در فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان دانست.محیا دهقانی بازیگر جوان و خوش آتیه کشور علاوه بر این پروژ به تازگی در سریال خودخواسته هم به ایفای نقش پرداخته است.

مجید مظفری نقش بزرگِ خانواده این سریال را بازی می‌کند و فرید سجادی حسینی هم از "بی‌همه‌چیز" محسن قرایی در جشنواره فیلم فجر که هنوز اکران نشده و تجربه سریال "گرگ و میش" با همایون اسعدیان، این بار با مجموعه "هم‌سایه" خودش را به آنتن شبکه سه سیما می‌رساند. اما در این میان نقش اصلی سریال را امیراحمد قزوینی بازی می‌کند که او را با "ماجرای نیمروز" و "جان‌دار" به یاد می‌آوریم و اینجا حافظِ سریال "هم‌سایه" است. محیا دهقانی هم که دیگر بازیگرِ "ماجرای نیمروز" و البته "پایتخت4" و "همبازی" شبکه دو سیما بود، نقشِ نگار را برعهده گرفته و قرار است اتفاقات مهمی را برای مخاطبِ این روزهای تلویزیون رقم بزنند. 

مائده طهماسبی، آزاده سیفی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی‌حسینی هم دیگر بازیگران این سریال‌اند. ترکیب بازیگران شناخته شده شاید نقطه عطفی در این سریال محسوب شود؛ در روزگاری که بهترین بازیگرانِ تلویزیون و حتی بعضاً کارگردانان به دلیل دستمزدِ نجومی در پلتفرم‌ها، سر از نمایش‌خانگی درمی‌آورند، علی پورکیانی بازیگران خوبی را گردهم آورده تا مخاطبان تماشاگر سریالی با اتفاقات مختلف و بازی خوبِ بازیگران پیشکسوت، جدید و تئاتری توانمند باشند. 

نکات زیادی از جزئیات داستان این سریال نیامده و در خبرهای ابتدایی این سریال فقط به عبارت ملودرام عاشقانه و فضای اجتماعی اشاره شده! اما قرار است سریال جدید شبکه سه با نام "هم‌سایه" فضای جدیدی از مهاجران افغانستانی در ایران را به نمایش بگذارد. همه‌چیز در بسترِ خانواده و عشق و دوری از رفتارهای ناسیونالیستی و نژادپرستانه اتفاق می‌افتد. ملودرامی که به تعبیر علی پورکیانی تاکنون در تلویزیون ساخته نشده است. 

وارد صحنه سریال می‌شویم، کارگردان و بازیگران و عوامل مشغولِ آماده کردن درمانگاهی‌اند که قرار است حافظ، روزبه و نگار سکانس پانزدهم سریال را از قسمت شانزدهم فیلمبرداری کنند. جایی که امیراحمد قزوینی (حافظ) به عنوان شخصیت اصلی داستان حضور دارد و جواد مولانیا به عنوان کاراکتر روزبه منتظرند محیا دهقانی در نقشِ نگار گریم شود تا این سکانس را فیلمبرداری کنند. مجید مظفری و فرید سجادی‌حسینی هم در پشتِ صحنه حضور داشتند. 

گروه سازنده به لوکیشن‌های داخلی رسیدند که به واسطه استفاده از هنرورها و شرایطِ سختِ کرونا، کار برای عوامل و هنرمندان سخت‌تر می‌شود. کار کاملاً خانوادگی و اتفاقی که حال و هوای عاشقانه دارد و این فضا را در همین سکانس هم می‌توان لمس کرد. خبرنگار تسنیم همراه با دوربین به درمانگاه محل لوکشین سریال "هم‌سایه" رفت. 

به قولِ «نجفی» برنامه‌ریز سریال، این سکانس یکی از داستانک‌هایی است که یکی از شاخه‌های جذاب و مهم سریال به شمار می‌رود. سکانسی که یکی از گره‌های اصلی و مهمِ سریال را باز می‌کند؛ از هر حیث این سکانس می‌تواند برای تماشایِ مخاطب جذاب باشد.

سریال هم سایه

بیوگرافی آزاده سیفی

نام کامل: آزاده سیفی

تاریخ تولد: 1368

محل تولد: مشهد

حرفه: بازیگر و مترجم

تحصیلات: لیسانس عمران

همسر: مجرد

شهرت: بازیگر نقش نگار در سریال زندگی زیباست

آزاده سیفی بازیگر توانمند و با استعداد خوب کشورمان می‌باشد.ازاده سیفی هنرمند و مترجم ایرانی است.وی در سال ۱۳۶۸ در شهر مشهد چشم به جهان گشوده است.فارغ التحصیل رشته عمران در مقطع کارشناسی است.

آزاده سیفی دوره‌های آموزشی بازیگری را در کانون سینما گران جوان سپری کرده و بعد وارد زمینه هنر و سینما شده است.

آغاز فعالیت آزاده سیفی

نخستین تجربه حضورش در سریال تلویزیون پرده نشین با ساخته بهروز شعیبی اجرا نموده که بازیش مخاطب پسندی را به نمایش گذاشت.از دیگر تجربه آزاد سیفی در بازیگری از جمله، مجموعه پس از آزادی می باشد که در سال ۹۸ در کنار هنرمندانی همچون، سام کبودوند و… نیز بازی کرده است.

سریال هم سایه

وضعیت تاهل

آزاده سیفی مجرد می‌باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

بازی آزاده سیفی در سریال پرده نشین

وی در مجموعه پرده نشین در کنار بازیگرانی از جمله، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق‌نورد، سعید نیکپور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی و…. نیز ایفای نقش کرده است و تجربه خوبی را برای خودش را رقم زده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied