شمانیوز
شما نیوز

مهران مدیری

بررسی انواع عطرهای مهران مدیری

مهران مدیری در سال 1399 برای نخستین بار کلکسیون و برند عطر خود را به مردم معرفی کرد که در مجموعه آن دو عطر زنانه و دو عطر مردانه وجود دارد که در ادامه به طور کامل با آن ها آشنا می شوید.

بررسی انواع عطرهای مهران مدیری

به گزارش شمانیوز: مهران مدیری در سال 1399 برای نخستین بار کلکسیون و برند عطر خود را به مردم معرفی کرد که در مجموعه آن دو عطر زنانه و دو عطر مردانه وجود دارد که در ادامه به طور کامل با آن ها آشنا می شوید. البته مدیری اولین بازیگری نیست که وارد عرصه تولید عطر شده است و پیش از او عطر نوید محمدزاده، عطر لیلا حاتمی و چند تن از سلبریتی های دیگر ایرانی نیز وارد بازار شده اند و مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

عطرهای معروف موجود در برند عطر مهران مدیری

1- ادوپرفیوم مردانه مدل CLOSE UP

این عطر مردانه با رایحه تلخ و گرم و برای فصول پاییز و زمستان مناسب است. رایحه آن با نت های سدر، صمغ لادن و چوب گایاک آغاز می شود، بعد از مدتی به رایحه نعناع هندی و نت ها چوبی می رسد و در نهایت با نت کهربا، عود و مشک به پایان می رسد.

کیفیت این عطر با توجه به قیمت آن قابل قبول است و می توان گفت که ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای هم قیمت خود دارد. همچنین رایحه آن نزدیک به رایحه ادکلن ناسوماتو بلک افغان است اما خط بوی آن به اندازه بلک افغان نیست.

عطر کلوز آپ مردانه مهران مدیری علاوه بر بوی خوش و فوق العاده، ظاهر شیک و با کلاسی دارد. بدنه آن از جنس شیشه شفاف و درب آن چوبی است و امضای خاص مهران مدیری پشت جعبه عطر قرار گرفته است که آن را برای خریدار جذاب تر می کند.

2- ادوپرفیوم زنانه مدل CLOSE UP

عطر زنانه کلوز آپ رایحه ای شیرین، تلخ و گرم دارد و برای فصول سرد مناسب تر است. این عطر زنانه مهران مدیری ابتدا با رایحه برگاموت و چوب سرخ شما مجذوب می کند، بعد از مدتی در نت های میانی به رایحه انار، پرالین و وانیل می رسد و در انتها با رایحه های چوب صندل، مشک و کهربا ترکیب مست کننده ای ایجاد می کند.

این عطر گرم زنانه برای استفاده روزمره گزینه خوبی است، ماندگاری بالایی دارد و بهترین هدیه برای کسانی است که عطرهای گرم و شیرین را می پسندند.

ظاهر این عطر زنانه شبیه به مدل مردانه عطر مهران مدیری و با همان کیفیت و زیبایی است و تنها از از نظر رنگ مایع عطر با آن تفاوت دارد و کمی روشن تر است. در واقع تمامی این چهار عطر تقریبا شبیه به هم هستند.

3- ادوپرفیوم مردانه مدل PLAN

عطر مهران مدیری مدل پلان سرشار از رایحه تلخ، خنک و مرکباتی است که آن را برای روزهای بهاری و تابستانی ایده آل می کند.

این عطر خنک مردانه با نت های اولیه نارنج، سیب و برگاموت احساس سرزندگی را در شما شکوفا می کند.

در نت میانی با ترکیب فلفل سیاه، نعناع هندی، یاس و چوب صدر و در آخر با رایحه وانیل، مشک سفید، چرم و کهربا به شما شادابی را هدیه می کند. PLAN بوی خوش و منحصر به فردی دارد اما پخش بوی آن چندان بالا نیست.

4- ادوپرفیوم زنانه مدل PLAN

عطر زنانه مهران مدیری مدل پلان به علت داشتن رایحه تلخ و خنک برای فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان مناسب است و جزء عطرهای تلخ زنانه فریبنده می باشد که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد.

عطر پلان زنانه با رایحه لیمو، هلو و گاریا در نت اولیه، رایحه یاس و گشنیز در نت میانی و وانیل و نعناع هندی در نت پایانی احساستان را برانگیخته می کند. این عطر رایحه دلنشینی دارد اما پخش بوی آن نسبت به مدل کلوز آپ کمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied