شمانیوز
شما نیوز

نفیسه روشن

نفیسه روشن عاشق شد | عکس نفیسه روشن

نفیسه روشن در باب امام حسین (ع) استوری عاشقانه ایی منتشر کرد.

نفیسه روشن عاشق شد | عکس نفیسه روشن

به گزارش شمانیوز: نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ درتهران است. نفیسه روشن بازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است. نفیسه روشن دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

نفیسه روشن

نام:نفیسه

نام خانوادگی :روشن

تاریخ تولد :1361/2/13

محل تولد :باغ صبا تهران

تحصیلات :  کارشناسی حقوق دانشگاه ازاد اسلامی

تاهل :متاهل

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

نفیسه روشن، فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر " بسوی سعادت " آغاز نمود که در این اولین تجربه، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید.

نفیسه روشن همراه با ادامه تحصیل به فعالیت هنری اش ادامه داد و پس از ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و طی یک دوره کلاس بازیگری، بصورت جدی پا به عرصه تصویر گذاشت . شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن را می توان بازی در سریال " روزهای بیادماندنی " به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست.

اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در دوران تحصیلش بود، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، دامنه فعالیتش را گسترش داد. نفیسه روشن در پائیز سال 1382 در سریال "بچه های خیابان " به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.

نفیسه روشن، پس از آن در پائیز 1383، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال " روزگار غریب " را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید، وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

توانائیهای حیرت آور نفیسه روشن سبب شد تا در ماه مبارک رمضان سال 1386 ، ایفای نقش "پری" در سریال "اغماء" به وی سپرده شود . "اغماء" از دیدگاه وی یک معجزه کاری است که علاوه بر امکان حضور در کنار اساتیدی همچون امین تارخ ، لعیا زنگنه ، ناصر ممدوح ، عبدالرضا اکبری و ... ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید . به گفته وی : " کارکردن با سیروس مقدم یکی از آرزوهای او بوده که موفقیت خود را در اغماء را نیز مدیون او می داند ."

نفیسه روشن

ازدواج نفیسه روشن :

برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

دنیای بازیگری نفیسه روشن:

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

سفر حج نفیسه روشن:

نفیسه روشن با لباس احرام در کنار خانه کعبه .

حواشی و شایعه طلاق نفیسه روشن

چند پیش شایعه طلاق خانم روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش تند مواجه شده با این خبر را دروغ محض اعلام کرد و گفت من از همسرم جدا نشده ام و اتفاقا زندگی‌ام خیلی هم خوب است.

او در جدیدترین اظهاراتش در فیلمی متشر شده گفت ک طلاق برای یک زن بد نیست ، اما زندگی خصوصی هر فردی حریم وی می باشد.

فیلم های سینمایی و سریال های نفیسه روشن

چک

انسان ها

مادرزن سلام

شاخه گلی برای عروس

زمانی برای عاشقی

پنج کیلومتر تا بهشت

دارا و ندار

ساختمان 85

ماه عسل

مثل هیچ کس

اغما

سال های برف و بنفشه

کلانتر

باران بهاری

خوش رکاب

روزگار قریب

روزهای بیاد ماندنی

تب سرد

کمکم کن

مجموعه مردان کوچک

نفیسه روشن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied