شمانیوز
شما نیوز

ویشکا آسایش

رقص پشت فرمونی همسر مهران مدیری در سریال دراکولا | عکسهای مهران مدیری و ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم زمستان نیویورک شد.

رقص پشت فرمونی همسر مهران مدیری در سریال دراکولا | عکسهای مهران مدیری و ویشکا آسایش

به گزارش شمانیوز: ویشکا آسایش بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم زمستان نیویورک شد. ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 آبان 1351 در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند. ویشکا آسایش ازدواج کرده و همسر را قبادی است.

نام:ویشکا

نام خانوادگی:آسایش

تاریخ تولد:1351/8/16

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل طراحی صحنه از انگلستان

همسر :رضا قبادی

فرزندان:یک پسر به نام گیو

ویشکا آسایش

بیوگرافی ویشکا آسایش

ویشکا آسایش (متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران) هنرپیشه و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز ایرانی)، و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است. او دارای مدرک طراحی صحنه از کشور انگلستان است. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی» به کارگردانی داوود میرباقری می‌باشد. او موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع شد.

این بازیگر کشورمان در سن 14 سالگی به همراه خواهرش برای تحصیل راهی لندن شدند اما چون امکان رفتن به لندن به صورت مستقیم وجود نداشت مجبور شدند به نزد عمویشان در آلمان رفتند و آنجا مشغول تحصیل شدند اما این اتفاق چندان دوامی نداشت و باز به ایران بازگشتند.

ویشکا آسایش به ایران بازگشت و دیپلمش را گرفت و در سریال امام علی (ع) بازی کرد و یک شب بعد از پایان بازی در این سریال راهی انگلیس شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در انگیس ادامه داد.

ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی او است چراکه خودش پیشنهاد ازدواج را به همسرش داد.

این بانوی هنرمند درباره ماجرای ازدواجش گفت:من اولین باری که لندن بودم یکی از دوستانم برای من نامه نوشت و از آمدن سه تا پسر خوش تیپ و قد بلند صحبت کرد و من تقریبا دو سال به همسرم علاقه مند بودم و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و در یک مهمانی که مشغول صحبت با هم شدیم همانجا به او گفتم که من دو سال است که از شما خوشم می آید و آخر مهمانی شماره همدیگر را گرفتیم و این آغاز ماجرای ازدواج ما بود.

رضا قبادی همسر ویشکا آسایش است و این بانوی هنرمند مدت کوتاهی بعد از ازدواجش تصمیم به بچه دار شدن گرفت و پسرش گیو سال 84 به دنیا آمد.

ویشکا آسایش

علاقه ویشکا آسایش به ورزش

ورزش بخش جداناشدنی زندگی ویشکا آسایش است که از دوران کودکی در زندگی او نقش پررنگی داشت.

کوه نوردی، دوچرخه سواری، شنا ، سوارکاری و .... از ورزش های مورد علاقه ویشکا آسایش است و از او میتوان به عنوان یک کوهنورد حرفه ای نام برد که موفق به فتح قله دماوند شد.

خواستگاری ویشکا آسایش از شوهرش

در رفت و آمدهایی که از انگلیس به ایران داشتم با رضا قبادی آشنا شدم و از همان ابتدا با خودم فکر کردم که او همان کسی است که من برای زندگی مشترک تو رویاهام دارم .

او جنتلمن ، جدی و قد بلند بود ، برای اینکه رضا رو بیشتر بشناسم وقت زیادی رو صرف کردم و هر روز علاقه من بیشتر میشد.

یک روز با خودم فکر کردم که نباید بیشتر از این وقت رو هدر بدهم و موضوع را با رضا در میان گذاشتم و علاقه ام رو بهش گفتم و گفتم دوست دارم با هم ازدواج کنیم که خوشبختانه پیشنهاد من از طرف رضا با استقبال مواجه شد.

بعد از اون هم من قید زندگی در خارج از کشور رو زدمو به ایران آمدم تا با رضا زندگی خوبی رو تجربه کنم و الان هم از زندگیم کاملا راضیم.

ویشکا آسایش

آغاز بازیگری ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بعد از چند سال زندگی در آلمان به ایران بازگشت و دیپلمش را گرفت و اولین تجربه بازیگری او مربوط به سریال امام علی (ع) و نقش قطام است.

مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس دایی ویشکا آسایش بود و در تابستانی که قرار بود برای ویزای انگلیس برای ادامه تحصیل اقدام کنند یک شب در مردادماه که مهمان منزل دایی شان بودند، محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هم آنجا حضور داشتند و بعد از اتمام مهمانی محمدرضا شریفی نیا پیشنهاد بازی در نقش قطام را به دایی من دادند اما این پیشنهاد را به من ندادند تا اینکه چند ماه بعد بالاخره این پیشنهاد را به من داد و آبان ماه بود که قرار شد تست بدهم و دو روز بعد برای بازی در این نقش انتخاب شدم و 70 هزار تومان حقوق بازی در این سریال بود.

ویشکا آسایش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied