شمانیوز
شما نیوز

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال لیسانسه ها درگذشت | عکسهای عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال لیسانسه ها که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود لحظاتی پیش درگذشت.

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال لیسانسه ها درگذشت | عکسهای عزت الله مهرآوران

به گزارش شمانیوز: عزت الله مهرآوران بازیگر سریال لیسانسه ها که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود لحظاتی پیش درگذشت. عزت الله مهرآوران بازیگر سریال لیسانسه ها به دلیل درگیری 90 درصدی ریه اش در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد. عزت الله مهرآوران بازیگر نقش پدر حبیب در سریال لیسانسه ها بود. عزت الله مهرآوران متولد ۱۸ اردیبهشت 1328 در مسجد سلیمان است. عزت الله مهرآوران روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

شمانیوز این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می گوید...

آخرین وضعیت عزت الله مهرآوران در بیمارستان

هژیر مهرآوران تأکید کرد که امروز به بیمارستان رفتیم پزشکان به ما گفتند که پدرم وضعیت عمومی خوبی ندارد و از مردم عزیزمان می‌خواهم برای بهبودی پدرم دعا کنند

هژیر مهرآوران به خبرنگار تسنیم می‌گوید: امروز که به بیمارستان رفتم خیلی امیدوارم نکردند و گفتند وضعیت عمومی پدرم، به هم ریخته است. مسئله کرونا رفع شده اما ویروس روی بخش‌های مختلف بدن تأثیرات خودش را گذاشته و همه ارگان‌های مهم را درگیر کرده است. روز گذشته به ما خبرهای خوبی دادند اما انگار همه‌چیز غیرقابل پیش‌بینی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا رو به بهبودی می‌رود و یا خدایی ناکرده اتفاقات بدتری می‌ افتد.

فرزند عزت‌الله مهرآوران همچنین تأکید کرد: وضعیت عمومی‌شان خوب نیست و با قطع شدن داروها، هوشیاری به دست نیامده است. تنفسِ پدر به دستگاه وابسته است و اوضاع و احوالِ مطلوب و خوبی هم ندارند. از مردم عزیزمان می‌خواهم در این روز عزیز برای سلامتی پدرم دعا کنند تا هرچه زودتر شاهد بهبودی‌ شان باشیم.

عزت الله مهرآوران

بیوگرافی عزت‌ الله مهرآوران

عزت‌ الله مهرآوران متولد 18 اردیبهشت 1328 در مسجد سلیمان، بازیگر است.

دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی معادل دکترای تئاتر و دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

حضور عزت الله مهرآوران درکلاس عزت الله انتظامی 

هنوز که هنوز است من پر از شوق هستم.

۵۰ سال پیش در دوره کارشناسی تئاتر، آقای عزت‌ الله انتظامی به ما می‌ گفت : فقط یادتان باشد که شما نوکر مردم هستید ! همین جمله کمک کرد که درست زندگی کنم..

برای همین هم نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم.

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران:خانه ندارم

در سن 66 سالگی خانه ندارم، امکانات به هنرمندانی که در صحنه‌ های تئاتر عرق ریخت ه‌اند بسیار کم است و انتظار این است که با حمایت‌ های دولت کمی از بار زندگی‌ برداشته شود.

ازدواج عزت الله مهرآوران

در زندگی عزت الله مهرآوران اطلاعاتی درباره همسر و فرزندان این هنرمند در دسترس نیست. وی در مصاحبه ای درباره همسرش عنوان کرده بود که در فضای هنر نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم… به تازگی عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گویا همسر وی می باشد.

بازی عزت الله مهرآوران در سریال لیسانسه ها

عزت الله مهرآوران که در سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت بازی کرده است درباره این اثر به خبرنگاران گفته بود که: این سریال کار بسیار خوبی است و مساله این سریال جوانان بوده و درباره چند دانشجو است که از شهرستان به تهران آمده اند و من نقش پدر هوتن شکیبا را در سریال بازی کره ام.

در زندگی عزت الله مهرآوران آمده است وی درباره حال و هوای این سریال بیان کرد: من خودم بازیگر آثار کمدی هستم و می بینم که سروش صحت چگونه یک صحنه را مدیریت می کند و بار کمدی را در آن در می آورد تا به لودگی تبدیل نشود.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» درباره حضورش در تلویزیون قبل از «لیسانسه ها» اظهار کرد: پیش از این با سریال «بیمار استاندارد» در تلویزیون حضور داشتم. به هر حال سن و سال ما بالا رفته است و نقش های خاصی را می توانیم بازی کنیم و بیشتر میدان را باید به جوان تر ها بسپاریم. البته جوانان هم باید بدانند که پیشکسوت ها می توانند پشتوانه خوبی برای آنها باشند همینطور که قبلی ها برای ما پشتیبان بودند.

عزت الله مهرآوران

روایت عزت الله مهرآوران از همکاری دوباره با سروش صحت در فوق لیسانسه ها

عزت‌الله مهرآوران بازیگر سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها»، درباره حضور خود در این سریال گفت: من در این مجموعه نقش «پدر حبیب» را بازی می‌کنم؛ پدری که علاقه‌مند است پسرش درس بخواند اما حبیب سر به راه نیست و بازیگوشی می‌کند.

وی افزود: حضور من در این فصل بیشتر از دو فصل گذشته است؛ به این دلیل که در فصل جدید این سریال همسر من فوت کرده و قصه‌های متفاوتی در خانه و خانواده حبیب می‌افتد.

بازیگر سریال «بیمار استاندارد» با اشاره به قصه جدید «فوق لیسانسه‌ها» عنوان کرد: فصل سوم این مجموعه نگاهی نو به همه چیز دارد. در این فصل قصه و حوادث کوچک به تصویر کشیده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدارحمی کنه

  • مریم

    خوا بیامرزتشون، 🖤

  • ناشناس

    روحش شاد

  • ناشناس

    روحش شاد و یادش گرامی