شمانیوز
شما نیوز

شاهرخ استخری

فیلم لورفته از شاهرخ استخری در خارج از کشور | شاهرخ استخری شوکه شد

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری همسرش را در زو تولدش شوکه کرد در ادامه در فیلم زیر واکنش جالب شاهرخ استخری را مشاهده کنید.

فیلم لورفته از شاهرخ استخری در خارج از کشور | شاهرخ استخری شوکه شد

به گزارش شمانیوز: شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلوزیون است که به تازگی کم کار شده و به سمت بیزینس خود رفته است . شاهرخ استخری در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد . شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر دارد و همسرش نیز از بلاگر های صفحات مجازی است . سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری همسرش را در زو تولدش شوکه کرد در ادامه در فیلم زیر واکنش جالب شاهرخ استخری را مشاهده کنید.

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۴ مهر ۱۳۵۹/تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر

مدرک تحصیلی: لیسانس مهندسی صنایع

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

شاهرخ استخری

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شاهرخ استخری

دوستی شاهرخ استخری با پندار اکبری

پندار اکبری بازیگر جوان کشورمان و پسر عبدالرضا اکبری از دوستان صمیمی شاهرخ استخری است و رفاقت خاصی میان آنها وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.

ماجرای انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

فرزندان شاهرخ استخری

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد.

نبات دومین دختر شاهرخ استخری است که 10 آبان ماه سال 97 در بلژیک متولد شد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

شاهرخ استخری

فیلم های سینمایی شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خوش باشید

  • بنفشه

    عالی

  • فرشته

    خانمش زیبا و خوش اندامه

  • ز

    عالی

  • تولدت مبارک

    تولدتون مبارک خدا شما و خانوادتونو حفظ کنه اقای استخری.........

  • .

    فقط لپای دختر کوچیکش

  • منصوره

    من خانواده استخری رو دوست دارم ماشالا بهشون

  • ناشناس

    تولدت گلباران اقا شاهرخ

  • ناشناس

    تولدت مبارک آقا شاهرخ عزیز
    ایشالا ۱۲۰ ساله بشی 🌹

  • نفر سوم

    شاهرخ جان خوبی ها ولی یواش یواش داری جا پای بهاره جان رهنما می ذاری هر چیزی به اندازه ش خوبه .زیادش دلو می زنه

  • وااای مو فرفری اصلا بهت نمیاد موهاتو اینجوری نکن تولدت مبارک 🎉🥳

    بازدید کننده

  • تولدت مبارک 🎉🥳

    بازدید کننده