شمانیوز
شما نیوز

عزت الله مهرآوران

پست جگرسوز هوتن شکیبا برای عزت الله مهرآوران | زمان خاکسپاری عزت الله مهرآوران

واکنش تلخ هوتن شکیبا به درگذشت عزت الله مهرآوران را در ادامه مشاهده کنید.

پست جگرسوز هوتن شکیبا برای عزت الله مهرآوران | زمان خاکسپاری عزت الله مهرآوران

 

به گزارش شمانیوز: عزت الله مهرآوران بازیگر سریال لیسانسه ها که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود لحظاتی پیش درگذشت. عزت الله مهرآوران بازیگر نقش پدر حبیب در سریال لیسانسه ها بود.واکنش تلخ هوتن شکیبا به درگذشت عزت الله مهرآوران را در ادامه مشاهده کنید.

عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت تیٔاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته جمعه ۱۶ مهرماه پس از چند روز ابتلا به کرونا در بیمارستان آتیه درگذشت گفت و از خاکسپاری وی فردا (یکشنبه، ۱۸ مهر) خبر داد.

 

عمو عزت

بابای حبیب

محبوب همه

بخواب قربون اون شکلت

راحت بخواب دورت بگردم من عزیزم

شما در حافظه‌ی دل من موندین تا ابد

من خیلی شما رو دوست داشتم و دارم

یه روزی باز میبینمتون و مثل همیشه سفت بغلتون میکنم و قربونتون میرم.

باز با هم شوخی میکنیم آواز میخونیم و حالمون خوب میشه

الانم اگه اشکم بند نمیاد بخاطر خودمه

دلم خیلی تنگه…رفتنتون دلمو کَند

بیوگرافی عزت‌ الله مهرآوران

عزت‌ الله مهرآوران متولد 18 اردیبهشت 1328 در مسجد سلیمان، بازیگر است.

دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی معادل دکترای تئاتر و دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است.

عزت الله مهرآوران

حضور عزت الله مهرآوران درکلاس عزت الله انتظامی 

هنوز که هنوز است من پر از شوق هستم.

۵۰ سال پیش در دوره کارشناسی تئاتر، آقای عزت‌ الله انتظامی به ما می‌ گفت : فقط یادتان باشد که شما نوکر مردم هستید ! همین جمله کمک کرد که درست زندگی کنم..

برای همین هم نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم.

عزت الله مهرآوران:خانه ندارم

در سن 66 سالگی خانه ندارم، امکانات به هنرمندانی که در صحنه‌ های تئاتر عرق ریخت ه‌اند بسیار کم است و انتظار این است که با حمایت‌ های دولت کمی از بار زندگی‌ برداشته شود.

ازدواج عزت الله مهرآوران

در زندگی عزت الله مهرآوران اطلاعاتی درباره همسر و فرزندان این هنرمند در دسترس نیست. وی در مصاحبه ای درباره همسرش عنوان کرده بود که در فضای هنر نه زنم را طلاق دادم و نه آلوده شدم… به تازگی عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که گویا همسر وی می باشد.

عزت الله مهرآوران

بازی عزت الله مهرآوران در سریال لیسانسه ها

عزت الله مهرآوران که در سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت بازی کرده است درباره این اثر به خبرنگاران گفته بود که: این سریال کار بسیار خوبی است و مساله این سریال جوانان بوده و درباره چند دانشجو است که از شهرستان به تهران آمده اند و من نقش پدر هوتن شکیبا را در سریال بازی کره ام.

در زندگی عزت الله مهرآوران آمده است وی درباره حال و هوای این سریال بیان کرد: من خودم بازیگر آثار کمدی هستم و می بینم که سروش صحت چگونه یک صحنه را مدیریت می کند و بار کمدی را در آن در می آورد تا به لودگی تبدیل نشود.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» درباره حضورش در تلویزیون قبل از «لیسانسه ها» اظهار کرد: پیش از این با سریال «بیمار استاندارد» در تلویزیون حضور داشتم. به هر حال سن و سال ما بالا رفته است و نقش های خاصی را می توانیم بازی کنیم و بیشتر میدان را باید به جوان تر ها بسپاریم. البته جوانان هم باید بدانند که پیشکسوت ها می توانند پشتوانه خوبی برای آنها باشند همینطور که قبلی ها برای ما پشتیبان بودند.

روایت عزت الله مهرآوران از همکاری دوباره با سروش صحت در فوق لیسانسه ها

عزت‌الله مهرآوران بازیگر سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها»، درباره حضور خود در این سریال گفت: من در این مجموعه نقش «پدر حبیب» را بازی می‌کنم؛ پدری که علاقه‌مند است پسرش درس بخواند اما حبیب سر به راه نیست و بازیگوشی می‌کند.

وی افزود: حضور من در این فصل بیشتر از دو فصل گذشته است؛ به این دلیل که در فصل جدید این سریال همسر من فوت کرده و قصه‌های متفاوتی در خانه و خانواده حبیب می‌افتد.

بازیگر سریال «بیمار استاندارد» با اشاره به قصه جدید «فوق لیسانسه‌ها» عنوان کرد: فصل سوم این مجموعه نگاهی نو به همه چیز دارد. در این فصل قصه و حوادث کوچک به تصویر کشیده می‌شود.

راز خوب ماندن عزت الله مهرآوران

اگر می بینید چهره ام خوب مونده شاید دلیلش این باشد که جنس و ژن ام خوب بوده و یا شایدم بخاطر سالم زندگی کردنم باشد یا شایدم از شوق نوشتن و بازیگری خوب ماندم در این سن هم هنوز پر از شوق برای زندگی هستم.

عزت الله مهرآوران

گفتگو با عزت‌ الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران در آخرین مصاحبه اش از عدم توجه با پیشکسوت ها گلایه کرد او گفت :

پیشکسوتانی که روزی در تاریخ سینما و تلویزیون بودند امروز خانه نشسین هستند و کمتر بهشون پیشنهاد کار میشه دلیلش هم موضوع فیلم نامه ها می باشد که متاسفانه در فیلم نامه ها نقشی که مناسب پیکسوت ها و سالمندان باشد کمتر به چشم میخورد

خود من در سن ۶۶ سالگی هنوز خانه ندارم متاسفانه امکانات برای هنرمندانی که در صفحنه های تئاتر عرف ریخته اند بسیار کم و تعریفی ندارد انتظار می رود با حمایت دولت کمی از بار زندگی از دوش پیشکسوتان برداشته شود.

آلوده نشدم و زنم را طلاق ندادم

یادمه ۵۰ ساله پیش آقای عزت الله انتظامی به ما می گفت : “یادتون باشد شما نوکر مردم هستید” همین جمله به من کمک کرد تا درست زندگی کنم و هیچ وقت آلوده نشوم و زنم را هم طلاق ندادم در واقع من یاد گرفتم در مقابل مردم و خودم مسئول باشم

ممکن است خیلی ها بگویند زجر کشیدیم و بدبختی و گرفتاری و مصیبت های زیادی تحمل کردیم بله منم کشیدم اما به نظر من همه اینا فقط یک اسم دارد تجربه ! و مسیر زندگانی من همیش پر از تجربه بوده و بایگانی ذهنم ۶۸ سال تجربه ذخیره کرده است اما من یاد گرفتم از غم به آگاهی برسم وبا غم و اندوه به شادی برسم و شادی را خوب شناختم و ازش محافظت کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    روحشون شاد.بسیار هنرمند و دوست داشتنی بودن.خداوند به خانواده محترمشان صبر بدهد.

  • باباعزت

    اینقد ناراحت شدم باشنیدن این خبر دقیقا تویه روز رفتیم بیمارستان بخاطر کرونا 😔😔😔روحشون قرین رحمت الهی

  • گرمسار پایتخت نمک ایران

    خدا رحمتشون کنه این عزیز بزرگوار رو رحمت کنه

  • ناشناس

    رحمت خدا بر همه هنرمندان ایرانی که با مردم و برای مردم زیستن... روحش شاد