شمانیوز
شما نیوز

اخبار بازیگران| عکس بهاره رهنما| بیوگرافی بهاره رهنما

ست جنجالی بهاره رهنما و دوستانش + عکس خصوصی بهاره رهنما و حاجی

عکس جدید بهاره رهنما در کنار بازیگران معروف را مشاهده می‌کنید

ست جنجالی بهاره رهنما و دوستانش + عکس خصوصی بهاره رهنما و حاجی

  بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ به دنیا آمد.بهاره رهنما در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کردبهاره رهنما حواشی زیادی در فشای مجازی دارد.بهاره رهنما دختر به نام پریا دارد.اخبار مرتبط با بهاره رهنما را با ما بخوانید

عکس بهاره رهنما و بازیگران معروف

بهاره رهنما

زندگی خصوصی بهاره رهنما 

بهاره رهنما بهاره رهنما، متولد 10 آذر 1352 چهره‌ای آشنا در سریال‌های طنز است که با بازی در فیلم "افعی" در سال 1370 به دنیای فیلم و سریال وارد شد. بهاره رهنما به درس خواندن علاقع زیادی دارد. بطوری که در چندین رشته بعضا غیر مرتبط با بازی گری لیسانس گرفته است. رهنما لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی دارد. او در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره‌های بازیگری و فیلمنامه نویسی گذرانده است.

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

ازدواج و طلاق بهاره رهنما 

بهاره رهنما او همسر پیمان قاسم خانی نویسنده سینما و جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد. 

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال 1394 با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند

همسر بهاره رهنما کیست؟

بهاره رهنما بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

عکس خصوصی بهاره رهنما و حاجی 

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied