شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری هم طلاق گرفت | عکسهای بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری صفحه اینستاگرامش را بروز کرد.

بهنوش بختیاری هم طلاق گرفت | عکسهای بهنوش بختیاری

به گزارش شمانیوز: بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه سینمای ایران است. بهنوش بختیاری از آن دسته از بازیگران است که فعالیت زیادی در فضای مجازی به ویژه صفحه رسمی اینستاگرامش دارد. بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد. عکس هایی از قبل از عمل زیبایی بهنوش بختیاری منتشر شده است.

بهنوش بختیاری

نام:بهنوش

نام خانوادگی:بختیاری

تاریخ تولد:1354/2/29

محل تولد:تهران

مدرک تحصیلی:لیسانس زبان فرانسه

همسر:محمدرضا آرین

زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش:

من در 29 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.

از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال 1375 بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود.

در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

بهنوش بختیاری

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

ماجرای انتساب عکس های مختلف به همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است

بهنوش بختیاری

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

بهنوش بختیاری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حقیقت

    بره گم شه زنیکه ولو