شمانیوز
شما نیوز

قتل فجیع برادر عروس!/ عروسی به خون کشیده شد + جزئیات

مرد جوان در حالی که با خرید بلیت ترکیه در فرودگاه منتظر پرواز بود در آخرین لحظات به خانه برادرزنش رفت و او را کشت

قتل فجیع برادر عروس!/ عروسی به خون کشیده شد + جزئیات

مدتی قبل مرد جوانی سوار بر خودرو از خانه‌اش در شهرستان رباط‌ کریم خارج شد تا به محل کارش برود. اما همین که از خودرو پیاده شد تا در پارکینگ را ببندد، ناگهان با شلیک چند گلوله از اسلحه مردی آشنا به قتل رسید.

به دنبال این تیراندازی، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی رباط کریم وارد عمل شده و تحقیقات به دستور بازپرس پرونده آغاز شد و کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند تا تصویر مرد جنایتکار به‌دست بیاید. در بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر مبهم مرد مسلح به‌دست آمد. خواهر مقتول که پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است  با دیدن تصویر قاتل گفت: متهم، همسرم کوروش است. من و کوروش مدتی بعد از ازدواجمان به اختلاف خوردیم و این درگیری‌ها ما را به دادگاه خانواده کشاند. در بحبوحه جدایی از همسرم بودم که این اتفاق رخ داد. کوروش به خاطر اختلافاتی که با من داشت با برادرم نیز درگیر شده بود و این درگیری به کینه و درنهایت قتل ختم شد.

دوبار خروج از کشور

در حالی که سرنخ‌ها نشان می‌داد که کوروش در این جنایت نقش دارد، تیم جنایی در تحقیقات پی بردند که کوروش روز جنایت به کشور ترکیه پرواز داشته و در زمان قتل در ایران نبوده است، اما این احتمال از سوی بازپرس جنایی مطرح شد که مرد جوان اقدام به صحنه‌سازی برای جنایت کرده است.سرانجام در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد کوروش دو بلیت در یک روز به مقصد ترکیه خریده بود. اما زمان پرواز او متفاوت و با فاصله زمانی تقریباً چند ساعته بوده است.

کوروش با بلیت اول وارد فرودگاه شده و از گیت‌ها نیز عبور کرده و مهر خروج روی بلیتش نیز زده می‌شود. اما به محض ورود به سالن نهایی که مسافران را به قسمت پرواز منتقل می‌کند، او برگشته و از فرودگاه خارج شده است.بعد از این صحنه‌سازی او راهی رباط کریم شده و برادرزنش را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند. بعد از آن دوباره راهی فرودگاه شده و این‌بار با بلیت دومی که تهیه کرده بود از کشور خارج می‌شود.با برملا شدن راز این صحنه‌سازی از سوی بازپرس جنایی، هویت عامل این جنایت برملا شد.

در ادامه تحقیقات همسر کوروش با مراجعه به پلیس مدعی شد همسرش برای گرفتن انتقام از وی، پیجی در اینستاگرام راه‌اندازی کرده و عکس‌های خصوصی همسرش را در فضای مجازی منتشر کرده است.بدین‌ترتیب به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied