شمانیوز
شما نیوز

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت در هفته سوم مهرماه | سهام عدالت چند؟

ارزش سهام عدالت در هفته سوم مهرماه با افت روبرو بود.

ارزش سهام عدالت در هفته سوم مهرماه | سهام عدالت چند؟

به گزارش شما نیوز: سهام عدالت از زمان آزادسازی، تاکنون، با نوسان زیادی روبرو بوده است. بیش از نیمی از جمعیت کشور دارای برگه های سهام عدالت هستند و به همین دلیل، اخبار سهام عدالت برای مردم حائز اهمیت است. ارزش سهام عدالت در تابستان سال گذشته (99) با رشد بسیاری روبرو شد ولی پس از آن، ارزش سهام عدالت وارد روند نزولی شد.
در ابتدای هفته جاری و در روز شنبه، شاخص کل بورس با افت بیش از 22 هزار واحد، روی پله یک میلیون و 465 هزار واحدی قرار گرفت. همچنین در پایان هفته کاری با ادامه روند نزولی خود با افت بیش از ۲۱ هزار واحد، روی پله یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی قرار گرفت.
ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز شنبه به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۲۲هزار تومان رسید. در روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ٣٣ هزار تومان و ٢۴ میلیون و ۵۵١ هزار تومان رسید.
بنابراین  سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، 624 هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت یک میلیون و 171 هزار تومان در این هفته افت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied