شمانیوز
شما نیوز

فرشته حسینی و نوید محمدزاده

لباس عروس فرشته حسینی آبروی نوید محمدزاده را برد | عکسهای فرشته حسینی

فرشته حسینی با انتشار یک لباس خارج از عرف در استوری اینستاگرامش باعث تعجب و شوکه شدن کاربران اینستاگرام شد.

لباس عروس فرشته حسینی آبروی نوید محمدزاده را برد | عکسهای فرشته حسینی

به گزارش شمانیوز، فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران است. فرشته حسینی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . بازی فرشته حسینی در سریال قورباغه نیز مورد تحسین واقع شد. فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده بازیگر سینمای ایران است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر

تولد: ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶

تهران، ایران

ملیت: افغانستانی، ایرانی

پیشه: بازیگر

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۸ - اکنون

همسر : نوید محمدزاده

بیوگرافی فرشته حسینی:

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

فرشته حسینی

وضعیت تاهل فرشته حسینی

از سال 99 شایعاتی مبنی بر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسید و در فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه ، تولد نوید محمدزاده  را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید! سپس در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان و نوید محمدزاده هم عکسی از دستانشان منتشر کرد.

فرشته حسینی

پاسخ جالب فرشته حسینی درباره تحقیر در سینمای ایران

فرشته حسینی در گفت وگویی با تلویزیون طلوع افغانستان در برابر سوال مجری تلویزیون درباره تجربه اش از تحقیر شدن در ایران گفت:

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.

فرشته حسینی

آغاز فعالیت هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

فرشته حسینی

دفاع فرشته حسینی از کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی:

فرشته حسینی در برابر سوال شیطنت آمیز مجری تلویزیون طلوع که از او درباره تجربه‌اش از تحقیر شدن در ایران پرسید، گفت: "شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند."

فرشته حسینی

گلایه‌های حسینی از نگاه‌های نژادپرستانه 

اگرچه فرشته حسینی در برنامه زنده تلویزیونی ، در دفاع از هنرمندان و سینماگران ایرانی برآمد، اما همواره از نگاه‌های تبعیض آمیزی که در جامعه نسبت به پناهجویان افغان وجود دارد، گلایه داشته است.

چندی پیش این بازیگر، دل‌نوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر ساخت که متن آن به این شرح بود:

"متولد ایرانم، از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره مند باشم؟ کی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی رو مسخره کنید بگویید مثل افغانیا می‌ماند؟ چی توی من وجود دارد که آنقدر شما رو آزار می‌دهد؟"

در بخش دیگری از این دل‌نوشته آمده بود: "این مرزها قرار نیست که تعیین بکند که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون این که ارتباطی برقرار شده باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشود."

فرشته حسینی

جایزه بهترین بازیگر زن متعلق به فرشته حسینی

فرشته حسینی با بازی در فیلم سینمایی رفتن موفق به کسب عنوان بهترین بازیگر زن شد.

رفتن به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله تندیس جشنواره بین المللی فیلم استکهلم ،جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگر زن برای فرشته حسینی از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • BLINK💕🖤

    انقد تو زندگی مردم سرک نکشید زشته بخدا

  • ایرانی

    این دیگه داره شورشو در میاره.

  • سیمین

    از گرانی بنویسید که مردم ندارند نه از زندگی خصوصی مردم

    • مریم

      واقعاً

  • ناشناس

    خوبه

  • فری

    به من وشماهاهیچ‌مربوطی‌نیس!!

  • ایرانی

    افغانی بی جنبه

  • ابراهیمی

    خاک تو سر ایرانی که افغانی رو پناه داد و معروفش کرد